BuzzerBeater Forums

BB Poland > Analiza gry, pomoc w taktyce, porady ekspertów

Analiza gry, pomoc w taktyce, porady ekspertów

Set priority
Show messages by
From: sqty
This Post:
00
134709.1
Date: 03/14/2010 05:57:18
Overall Posts Rated:
00
Witam!

Nie jest to mój 1st sezon , ale jednak , nie mam takiego doświadczenia jeszcze , aby podejmować same dobre decyzje w sprawach taktycznych i treningowch.

Oto moje mecze :
http://www.buzzerbeater.com/team/164974/schedule.aspx

prosiłbym o analize meczy , o analize graczy

Jaka taktyka ? nad jakim elementem sie skupić ?
Prosze Was o pomoc eksperci ;]

Będe dozgonnie wdzięczny!

Pozdrawiam

From: kozlik4

To: sqty
This Post:
00
134709.2 in reply to 134709.1
Date: 03/14/2010 07:36:12
KS Goldena
PLK
Overall Posts Rated:
40174017
Second Team:
KS Golden Grizzlies
Hmm...Szczerze mówiąc to masz taki skład, że ciężko wskazać gdzie jesteś najmocniejszy i w związku z tym ciężko wskazać najlepszą taktykę dla Ciebie;) Z resztą nie ma czegoś takiego jak najlepsza taktyka...gra się tak jak przeciwnik pozwala:)

Na początek radziłbym Ci skupić się na rozwoju zespołu. Kup sobie trenera zaawansowanego (lvl4) (podejrzewam, że pierwszorzędny (lvl5) może być dla Ciebie w tym momencie za dużym wydatkiem) i trenuj obwodowych. Widzę, że masz w składzie kilku ciekawych 18 letnich obwodowych, którzy nadają się do tego treningu (Anzel, Pyszczek, Azevedo) Ewentualnie zainwestuj w draft i staraj się tam wyciągnąć jeszcze jakiegoś wartościowego gracza. Ja bym na Twoim miejscu zaczął na początek od treningu rzutu z wyskoku dla PG i SG, na zmianę z rzutem z dystansu tylko dla SG jeśli potrafiłbyś dać po 48 minut każdemu z tych trzech graczy w tygodniu, a jeśli by Ci się to nie udawało to dla dwóch pozycji SG i PG.

Oczywiście żeby zawodnicy zaliczyli trening musisz dawać im po 48 minut na trenowanych pozycjach w tygodniu:) Grasz w V lidze, więc poprawienie rzutów na początek szybko da Ci efekty w postaci lepszych wyników.