BuzzerBeater Forums

BB Andorra > U21 Discursos dels Candidats

U21 Discursos dels Candidats (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
158903.2 in reply to 158903.1
Date: 10/06/2010 03:47:20
Overall Posts Rated:
796796
Aquest fil és només pels discursos, un per candidat. Pots trobar les regles de les eleccions a (158902.1) i el debat oficial a (158904.1).

From: Marot
This Post:
22
158903.3 in reply to 158903.2
Date: 10/06/2010 07:57:31
Overall Posts Rated:
916916
Bones ¡

Bé, crec que és necessari que hem presenti, per als qui encara no hem coneixien, sóc Marot, Marc en la vida real. Fa ja moltes temporades que jugo a BB concretament des de la temporada 3, dintre de poc farà 3 anys. Sóc de Barcelona, en general m’agraden els esports, en especial el futbol- basquet i sempre que puc intento fer algun partidet de basquet amb els amics. Soc un gran seguidor del Barça i de les seves seccions.

A nivell de clubs a BB, sempre he tingut un equip modest i humil, majoritàriament atrapat en una III que cada cop tenia més forma d’ embut i la única oportunitat d’ascendir a II no vaig poder aprofitar-la. Ara farà 1 temporada vaig renovar l’equip, per apostar per joves jugadors, però entre lesions i falta de fortuna vaig descendir a IV on per desgràcia aquesta temporada, la 13, no he tingut gaire sort en lliga, però en Copa ha estat una grandíssima temporada, acabant entre els 16 millors.

He de reconèixer que dintre del joc, m’he divertit més en les seleccions que amb el meu propi equip. Vaig començar en el tema seleccions en la temporada 5 en el staff de Leyendinha fent de scout de bases de jugadors 18-19 anys, per desprès a la temporada 6 fer el salt al staff de la sub21 amb els qui portàvem els jugadors joves i també com a scout de bases. Durant les dos temporades següents també vaig seguir com a scout en el staff elegit. A mode d’exemple tres dels millors bases actuals de la selecció espanyola Manolo Lizaranzu(4546151), Raúl Iruleta(4545937), Nuno Betanzos (5733623) van ser jugadors que vaig començar a seguir (desprès de fer scouting) quan tenien 18-19 anys.
Per últim la gran etapa que he viscut amb la selecció absoluta aquest cop com a seleccionador, temporada 11 campions d’Europa i temporada 12 campions del Mundial desprès de guanyar als amfitrions(Xina) en la final, un gran doblet.

La meva filosofia en el joc és la de la feina ben feta, amb ganes i il•lusió tot és possible, m’encantaria poder ajudar la comunitat andorrana i sobretot ajudar als managers, tots aquells managers que m’han escrit saben que soc un seleccionador molt dialogant que sempre intenta implicar als managers amb els seus jugadors i que sempre està disposat a ajudar a aquells managers que demanin ajuda amb qualsevol cosa del joc. Les seleccions són una gran eina per unir a les comunitats i que estan a disposició dels managers. En aquest sentit informaríem de quines perspectives de futur hi han, projectes que iniciaríem en cas de sortir elegits i prèvies setmanals amb els partits dels dilluns. Per cert, tinc la gran sort que aquest any només tinc classes de dimarts-divendres amb lo qual em veuríeu cada dilluns.
A més a més com deia la feina i la dedicació és la peça clau de l’engranatge, crec fermament en el treball en equip i que tan la selecció sub21 com la absoluta han de treballar conjuntament, en aquest sentit m’encantaria poder iniciar nous projectes conjuntament amb el Xtc per millorar les perspectives de futur tant de la absoluta com de la sub21.

Ja per últim, dintre de staff tinc la gran sort d‘estar rodejat de grans persones que seran scouts i managers actius.

STAFF:

LA-David palo(76387), ja tots el coneixeu a més te molt bons coneixements en la formació de jugadors.

Cesar79(76888), per a qui no el coneguin va estar amb mi al staff de l’absoluta espanyola com scout de pivots, dintre la comunitat andorrana ajuda al peskue, amic seu en la vida real. Un grandíssim manager amb molta experiència.

birrero(Romagosa 541)(78026) crec que també ja tots el coneixeu, estic encantat que hagi confiat en el nostre projecte, va ser seleccionador de la sub21 andorrana de la temporada 6-10.

Peskue(117056) colaborarà amb el staff.


-Si algún manager més vol unir-se al projecte, que em contacti via bbmail.


Com a manager i persona us demano la vostra confiança i

Last edited by Marot at 10/09/2010 11:24:43