BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Er der liv der ude?

Er der liv der ude? (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
11
295425.1
Date: 07/25/2018 08:46:35
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8383
Hej alle sammen.

Sidder og tænker om BB-DK er ved at dø en stille død?

Pt. skulle der være 46 aktive hold i Danmark. Jeg ved ikke om vi før har været så langt nede.

Vi har lige overstået et NT-valg, hvor der blev afgivet 5 stemmer(!) på en manager der ikke en gang har lavet en valgtale på forumet. Hvad er fremtiden for vores kære landshold? Hvad skal der til for at få noget mere liv i det? Jeg har selv været der og ved hvor svært det er at få gang i folk.

Har et par idéer til (måske) at få lidt liv i forumet.Men jeg ved slet ikke om der er interesse for det. Så jeg kaster lige et par bolde op i luften.

- Se mit draft pick (En tråd hvor vi kan diskutere de picks vi har fået. Hvordan skal de trænes, skal de sælges osv.)
- Se mit talent (En tråd til råd og vejledning til træning af vores talenter)

Jeg ved de to tråd rammer et ømt punkt hos nogen, der gerne vil holder deres spillers skills skjult. Men jeg er snart ved at være der at bare der kommer liv i forumet så er jeg klar til at åbne op for meget på mit hold.

Ellers så tænker jeg en tråd til begge vores skønne landshold.
- Landsholdet
- U21 Landsholdet

Ellers så håber jeg på at vi kan få gang i det danske forum igen her i sæson 43.

Det kunne være fedt hvis folk ville give en lille feedback på om det har interesse det her eller om folk er godt tilfreds med som tingene kører og ikke har intersse i et aktiv forum.

This Post:
00
295425.2 in reply to 295425.1
Date: 07/26/2018 06:50:20
Overall Posts Rated:
8686
Super fedt initiativ - det ville helt sikkert være fedt at få gang i det danske community. Jeg mener at der var omkring 50 aktive hold i Danmark da jeg oprettede mig for en 6-7 sæsoner siden, så antallet har vist været okay stabilt.

- Se mit draft pick (En tråd hvor vi kan diskutere de picks vi har fået. Hvordan skal de trænes, skal de sælges osv.)
- Se mit talent (En tråd til råd og vejledning til træning af vores talenter)

Nogle gode ideer helt sikkert. Især den med draft picks er en god ide, da man især som ny manager kan have svært ved at gennemskue hvad et godt talent er, hvordan man bedst træner det osv. Dog har jeg det, som du selv påpeger det, lidt ambivalent med at vise skills til de trainees jeg allerede har gang i. På den ene side er det altid godt med input, men omvendt kan det også afsløre for meget for overfor ens modstandere.

Ellers så tænker jeg en tråd til begge vores skønne landshold.
- Landsholdet
- U21 Landsholdet

Helt klar opbakning til disse. Jeg synes det er rigtigt interessant at læse hver gang vores landstrænere poster opdateringer omkring landsholdende, men må også indrømme at jeg ikke har været for god til at få svaret på dem. Tænker det ville være godt at få noget mere gang i snakken om landsholdende, da det både kan være med til at højne niveauet for dem, og samtidig er det også en rigtig god måde at få nye spillere i gang og fastholde dem i spillet.

Derudover kan jeg se vi har en mentorordning. Måske det ville være godt at få mere gang i den, så man også på den front kan prøve at fastholde nye spillere.