BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Rik Smits Beker Seizoen 50

Rik Smits Beker Seizoen 50

Set priority
Show messages by
This Post:
00
305526.13 in reply to 305526.12
Date: 07/22/2020 02:31:12
South Dragons
II.2
Overall Posts Rated:
492492
Second Team:
South Dragons II
Hoewel ik vooraf niet het idee had dat ik zou kunnen verliezen vond ik het uiteraard wel leuk dat je me probeerde uit te dagen. Dat is verder in NL dit seizoen nog niet/nauwelijks gebeurd.

Een push the ball (in het algemeen: een snelle non-inside aanval) zou ik zelf tegen hoge OD en een over het algemeen sterkere tegenstander niet snel spelen. Je hebt op de bigs wel redelijk wat passing, dat scheelt wel wat natuurlijk. Maar op guard heb je volgens mij niet extreem goede passing.

Reboudend heb je inderdaad meer skills, maar door mijn inside aanval kwam dat verschil niet echt tot uiting. Dat zou je dan bij de aanvallende rebounds verwachten. En door mijn hogere defense schiet je een lager percentage en pak ik relatief veel defensive rebounds nl.

Ik had Zunping en Van Sonnen van positie gewisseld, omdat ik verwachtte dat je specifieke spelers op hen wilde zetten. Zunping kon inderdaad gebruik maken van het ID van Forconi. Opvallend is dat Van Sonnen dat niet kon tegen Tieman. Heb niet teruggekeken welk type schoten Van Sonnen nam. Zunping wel veel layups zag ik.

Daarnaast blonken, naast Van Sonnen, Roubinet en Lenssen niet echt uit in FG%. Dus dat is een compliment voor je team. Riveros en Zunping namen het echter moeiteloos over. Overall FG% onder de 50% van mij is wel relatief laag. Duijker kon het niet aan tegen Riveros, dus de combi van ID en SB is zeker nog te laag voor het nt (ok, n=1..).

Prima wedstrijd en leuk om je gameplan te lezen. We gaan ervoor in de finale!

From: Tesse
This Post:
11
305526.14 in reply to 305526.11
Date: 07/22/2020 03:28:02
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
516516
Second Team:
The Milk
Felicitaties ook aan Pleuntjes Balls voor het halen van de finale vanuit de II.

Crunchy! If you eat fast enough