BuzzerBeater Forums

Nederland - I.1 > Seizoen 29

Seizoen 29

Set priority
Show messages by
This Post:
00
263492.1
Date: 10/14/2014 12:25:45
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
472472
Second Team:
De Grote Spelers
We hebben 4 nieuwe aanwinsten erbij, zonder ervaring op het hoogste niveau. Wie o wie zal erin slagen zich staande te houden? Jeroen is in ieder geval de pisang, hij mag aan de sterke kant aansluiten. Alsof we nog meer concurrentie nodig hadden! Zal Patrick dit seizoen HCA binnenslepen, of gaat het salarishuis van Maupster domineren? Zal ik een poging kunnen doen tot een repeat? Het belooft weer een mooi seizoen te worden!

This Post:
00
263492.2 in reply to 263492.1
Date: 10/14/2014 13:35:24
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
13111311
Ja ik had al zo'n vermoeden dat mijn plaatsing niet heel gunstig was, mede omdat ik als enige van de 4 promovendi aan deze kant zit met louter ervaren DBA'ers. Desalniettemin ga ik er vol voor en zal ik zien wat er allemaal gewrecked kan worden! Eerst maar eens shoppen van m'n promotiegeld, hoop dat ik een mooie SF en een nieuwe trainee kan vinden, en later nog een upgrade op PF/C. Heb er in ieder geval zin an!

This Post:
00
263492.3 in reply to 263492.2
Date: 10/14/2014 14:06:06
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
472472
Second Team:
De Grote Spelers
Let wel op dat je niet hetzelfde doet als J en Kalebam voorheen deden. Te veel geld in spelers steken die je toch niet gaan redden, waarna je ze noodgedwongen moet verkopen omdat je het alsnog niet redt. Ik ben benieuwd wat je uit de hoed weet te toveren!

This Post:
00
263492.5 in reply to 263492.3
Date: 10/14/2014 14:17:38
South Dragons
II.2
Overall Posts Rated:
492492
Second Team:
South Dragons II
Om aan te haken op je waarschuwing, wat voor spelers heb je nodig om het te redden hier in de DBA? Je hebt al een kijkje in mijn keuken genomen dus je hebt al een beeld wat er staat:p

Ik zit aan de andere kant van de competitie maar zal sowieso een lastig maar uitdagend seizoen tegemoet gaan. We gaan voor handhaving!

This Post:
00
263492.6 in reply to 263492.3
Date: 10/14/2014 15:05:20
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
13111311
Ja ik heb over hun avonturen gehoord ;) Ik acht mezelf vrij bekwaam en geduldig op de transfermarkt, dus ik ben wel positief ingesteld. Mijn eerste seizoen in de IIde kon ik ook meteen aansluiting vinden door een paar goede aankopen en relegation series kunnen vermijden. Nou zal dat hier uiteraard veel lastiger zijn, maar ik doe altijd wel waardevaste aankopen. Ik spendeer vrij veel tijd op de transfermarkt dus wacht gerust af tot ik een goed koopje tegenkom In ieder geval bedankt voor de waarschuwing! Ik trek graag lering uit andermans falen

This Post:
00
263492.7 in reply to 263492.6
Date: 10/14/2014 15:54:25
FC Den Haag
II.1
Overall Posts Rated:
108108
Second Team:
FC Den Haag Dos
Het beloofd een leuk jaar te worden. Deze divisie kan wel wat vers bloed gebruiken.

From: Ruaidri
This Post:
00
263492.8 in reply to 263492.7
Date: 10/14/2014 15:56:47
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
535535
Second Team:
Silver Onions
Wat een drama weer. Het lijkt wel of onze kant elk seizoen sterker en sterker wordt.

En dan begin ik weer eens met een heerlijke uitwedstrijd tegen de RAMS, is dat nu de vaste openingswedstrijd ofzo?

This Post:
22
263492.9 in reply to 263492.8
Date: 10/14/2014 16:25:38
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
472472
Second Team:
De Grote Spelers
Ik wil ook wel een kleine voorspelling doen:

1. DP
2. DHC
3. Donarrules
4. HAS
5. FC Den Haag
6. Niques Lange Mannen
7. South Dragons
8. Kaaskoppen

Toelichting: DP, lonely at the top, daar zal ook elke week veel belasting voor betaald gaan worden. Patrick vergeet wat minder vaak zijn opstelling te maken en daarmee een zekerheidje. Willem zat wat in de luwte het afgelopen seizoen en heeft zich voorbereid via de '1-pas-achteruit-om-2-vooruit-te-nemen' strategie. Daarna een gaatje, waarna Thijs, Orgullo (die dankzij zijn groeibriljantjes en 1/2 versterkingen uit de gevarenzone blijft) en Monique lang blijven strijden om uitersten. De Lange Mannen blijken looprekjes nodig te hebben en Harte verliest zijn kop meermaals over het feit dat hij de enige zonder kunstgebit is. Den Haag heeft nog net niet genoeg ervaring om die sluwe Mutual Thijs uit de PO te wippen. Kaaskoppen en South Dragons maken uit wie rechtstreeks en wie via de degradatie-PO's eruit gaat. Beide teams zijn blij dat ze elkaar treffen, want afgezien deze onderonsjes en een verdwaalde CT-TIE, gaat er bar weinig gewonnen worden.

1. Talentinho
2. The Primoss RAMS
3. Nightearls
4. Malabama Giants
5. It Arsjitektenburo
6. Cruesli
7. Woodbridge Wreckers
8. Aalsmeer Aardvaarks

Deze vond ik een stuk lastiger om aan te geven. De eerste plek bedeel ik mijzelf toe, aangezien er weinig gaat veranderen in de selectie, afgezien een evt. versterking gedurende het seizoen. Dit gecombineerd met het feit dat Primoss nog even de focus legt op training, maakt de top 2 een uitgemaakte zaak. Op kleine achterstand verwacht ik Ruaidri, die terug zal komen van een paar seizoenen blessureperikelen. Vervolgens op geringe afstand, het duel tussen Malabama, en Arsjitekt. Getuige de winst in de conference op de RAMS, een gerechtvaardigde keuze. Dit zou net zo goed een driekamp met Nightearls kunnen zijn. Wat betreft de onderste regionen, verwacht ik dat Reker voor Tesse de doorslag de goede kant op gaat geven, dat Jeroenderbar zich door een eindsprintje boven Aalsmeer Aardvaarks weet te plaatsen. Aalsmeer wist vorig seizoen enkele malen te verrassen, maar vermoedelijk zullen minder teams hem dit jaar onderschatten.

Bovenstaande is natuurlijk vrij afhankelijk van blessures en bekerlotingen, aangezien wedstrijden opofferen wel vaker de boel heeft beïnvloed.

This Post:
00
263492.10 in reply to 263492.9
Date: 10/14/2014 16:52:05
Overall Posts Rated:
408408
Een leuke voorspelling 3pk en ook zeer aardig om te lezen.
Ik zou trouwens direct willen tekenen voor een 2e plek ,ik moet nog gaan zien hoe mijn wedstrijden op de SF positie gaat uitpakken met Stienstra .Ik ben er nog niet helemaal 100% uit wie nu mij PG moet gaan worden ,maar ik acht de kans wel groot dat Slobodan Grubor op die plek gaat komen.
Hoewel ik vindt dat hij beter functioneert op de SF positie,omdat hij toch wel wat meer inside kwaliteiten heeft als JP.Het zal denk binnen een handjevol wedstrijden wel duidelijk zal zin of ik idd voor plek 2 kan gaan ,anders hopelijk een andere PO positie ,daar zou ik ook zeer tevreden mee zijn.

Last edited by primoss at 10/14/2014 17:11:02

This Post:
00
263492.11 in reply to 263492.10
Date: 10/14/2014 17:17:02
Overall Posts Rated:
506506
Hi,

Ik vind de loting tegen de andere conference doorgaans doorslaggeved in wie waar loot. Ik denk dat Primoss de perfecte loting heeft en dus boven jou gaat eindigen, hij kan zo maar 8-0 gaan ;). Aangezien jij op bezoek moet bij Maupster en bij mij zal die 8-0 voor jou een stuk lastiger worden. Dat maakt dan ook Primoss weer favoriet voor de titel.
Verder aardige lijstjes.