BuzzerBeater Forums

BB Danmark > U21 :)

U21 :)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
00
297020.1
Date: 10/30/2018 11:29:05
Overall Posts Rated:
754754
Hej allesammen,

Så er der endelig noget nyt fra U21 fronten!! oven på gårdsdagens sejr over Australien er det nu blevet tid til at få kigget på alle talenterne. Så jeg vil de næste dage hive jeres spillere op og sikkert komme med en del spam;)

Jeg vil opfordre jer alle til at sætte de 18-19 årige draftede spillere i ikke selv skal træne til salg. Selv hvis værdien umiddelbart står til 1000 f.eks. Vi står og mangler trænbare talenter som det er lige nu. Husk at forsvaret gerne mindst skal være 6 på en 18 årig for at de har en chance for at være spilbare.

Oven på de sidste to rigtig gode sæsoner, så ser det lidt mere magert ud med talenterne til denne sæsons U21 hold. VI ligger så også lige ud med en skade til vores umiddelbart stærkeste kort i Mogens Florentzen. men jeg vil vide mere om den kommende trup i løbet af et par dage.

Danmark er og bliver en lille BB nation, men vi har trods alt formået at gøre det godt på U21 fronten, og specielt sidste sæson var godt nok et stærkt hold. Ikke tit vi har spillere der ender op på 105 skillpoints

Jeg vil være online på chatten til aftenens kampe, så join endelig

From: funzip

This Post:
00
297020.2 in reply to 297020.1
Date: 11/17/2018 08:59:17
Overall Posts Rated:
754754
Hej Allesammen

Oven på en rigtig god start på denne U21 sæson med to turneringssejre, bliver det end anderledes svær omgang på mandag mod Slovenien. Vi er som før nævnt ikke nær så stærke i denne sæson som i de to foregående, så det ser svært ud i den resterende del af turneringen. Vi vil selvfølgelig gøre hvad vi kan for at skrabe så mange sejre som muligt sammen som overhovedet muligt. Der foregår lige nu et rigtig godt stykke talent arbejde rundt omkring i de danske klubber, så jeg ser meget frem til de næste sæsoner hvor vi helt sikkert vil kunne drille de større nationer.

jeg vil være online på chatten til aftenens kampe, så join endelig til en snak om BB eller NBA ;)