BuzzerBeater Forums

BB Danmark > U21 NT

U21 NT

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
11
301059.1
Date: 08/20/2019 12:39:07
Overall Posts Rated:
754754
Hej,

Jeg er på chatten til kampene i dag, hvis der er nogen der har lyst til at snakke BB eller andet ;) jeg er igang med at kigge frem mod den nye sæson, så i kan godt forvente lidt spam i den nærmeste tid.

From: funzip

This Post:
44
301059.2 in reply to 301059.1
Date: 09/28/2019 03:59:24
Overall Posts Rated:
754754
Hej Alle sammen

oven på vores vigtige 88-68 sejr over Uruguay i mandags (52528), ser det nu rigtig godt ud i forhold til videre avancement i turneringen. Jeg tog chancen og spillede crunchtime i mandags, da vi med en sejr ser ud til at kunne ende med 7-1 i grundspillet, og en god pointforskel hvilket må give os en høj slutplacering. formen er lidt ramt lige nu pga crunchtime, men i de næste kampe har vi nogle overkommelige modstandere hvor vi bør kunne bygge op igen og samtidig vinde.

Vores trup i denne sæson er ret smal, så vi er virkelig afhængig af ikke at blive ramt af skader og dårlig form. Til gengæld har vi nogle rigtig spændende spillere iblandt, bla andet SF Børge Haun der lige har rundet de 100 skillpoints;) ærgerligt at potentialet ikke er højere.

Jeg vil være online på chatten til kampene i aften, så har man spørgsmål om træning eller andet BB så join endelig. Ellers så skriv endelig her på forummet hvis det er.


From: funzip

This Post:
44
301059.3 in reply to 301059.2
Date: 10/05/2019 04:20:28
Overall Posts Rated:
754754
Hej igen,

Ja det blev jo til den forventede sejr i mandags over Ghana. Men godt nok på en ærgerlig med af flere årsager. Vel ikke dårligt at vinde 50-0 kunne man tænke. Men i vores tilfælde havde det været bedre at spille kampen, da vi helt sikkert havde vundet med mere end 50 points og dermed stået endnu bedre i turneringen. Pointforskel er en vigtig brik i lige netop denne turnering i forhold til vores modstander i første runde af PO. Derudover får spillerne ikke nogle stats der tæller i den samlede historie hvilket også er ærgerligt hvis man er igang med at bygge en historisk god spiller, eller som jeg bare godt kan lide at følge stats ;)

Det mindste man kan gøre som landstræner er at stille et standardhold så vi ikke ender i sådan en situation her. OG skal siges at jeg selv har dummet mig i sin tid og glemt at stille hold :S

Nå men... Mandag gælder det Cypern på hjemmebane. Endnu en kamp der gerne skal vindes med god margin. Der er rigtig god udvikling i truppen, så kan vi holde os skadesfri ser det godt ud!!