BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Ny U21 sæson

Ny U21 sæson

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
22
308360.1
Date: 03/22/2021 11:02:19
Overall Posts Rated:
754754
Dejligt at draften kommer tidligt i denne sæson:) Jeg begynder at kigge på talenterne så snart aftenens U21 kamp er gået i gang, så jeg ikke ødelægger holdånden inden kampen.

Jeg vil være online til kampen i aften, så join endelig hvis i vil snakke træningsplaner for nye talenter eller andet. Der har været en del ændringer i BB de sidste sæsoner, der virkelig har påvirket træningen, og de har varslet et par taktiske ændringer måske allerede fra denne sæson. Så man skal måske gribe det lidt anderledes an end tidligere.

Send mig gerne skills på jeres talenter og hvad i har af planer eller ønsker af sparring

Mvh

Funzip

This Post:
11
308360.2 in reply to 308360.1
Date: 03/30/2021 06:00:10
Overall Posts Rated:
6767
Just want to thank the people who have supported me in the NT elections. Rest assured that I will continue to train my Danish players (in Pilipinas and Utopia team) as long as I can. Markus Schmeichel (49125793) will be ready as soon as next season for U21s.

Feel free to ask for advice in training your players. We'll maximize their potential!

*****************************************************************************************************
(via Google translate )

Vil bare takke de mennesker, der har støttet mig i NT-valget. Vær sikker på at jeg fortsætter med at træne mine danske spillere (i Pilipinas og Utopia holdet) så længe jeg kan. Markus Schmeichel (49125793) vil være klar så snart næste sæson for U21'er.

Du er velkommen til at bede om råd i træning af dine spillere. Vi maksimerer deres potentiale!

Hilsen,
MinokawA