BuzzerBeater Forums

BB Danmark > U21 sæson 53

U21 sæson 53

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
33
309014.1
Date: 04/04/2021 08:41:19
Overall Posts Rated:
754754
Så er det i aften kl 1830 vi skyder den nye U21 sæson i gang. Det er svært at overgå sidste sæsons trup, men vi har en denne sæson et par endnu bedre enkelte spillere der ligner noget af det bedste vi nogensinde har haft på U21, men til gengæld så er vi ikke så brede, og lige nu ramt af dårlig form.

Vi ligger ud med en på papiret overkommelig modstander i Tunesien, så skulle gerne ligge ud med en sejr og en stigning i holdånd jeg vil være online på chatten til kampen i aften, så join endelig!!

mvh

Funzip

From: funzip

This Post:
33
309014.2 in reply to 309014.1
Date: 04/19/2021 08:55:12
Overall Posts Rated:
754754
oven på en rigtig god start med to sejre i det to seednings kampe, bliver det i aften alvor når vi møder Indonesien på hjemme bane! Det er en kamp mellem nr 27 og 28 på verdensranglisten, vi er lige nu nr 27, så det bliver ikke mere lige på papiret. Vi er desværre ramt af en skade på vores bedste spiller Torkild Bernstein (48331174), og noget dårlig form hos vores anden inside monster. Så der er nogle reserver der må steppe op i aften, og Otto Brahe og Nørskov skal gerne være skarpe

Vi har ellers fået en fin lodtrækning og målet er helt sikkert at gå videre til slutspillet!

Jeg er online på chatten til aftenens kamp så join endelig

mvh

Funzip

From: funzip

This Post:
44
309014.3 in reply to 309014.2
Date: 04/25/2021 12:03:16
Overall Posts Rated:
754754
Det blev heldigvis til den forventede sejr over Indonesien (59844). En sejr der blev kørt hjem på en stærkt inside med Otto Brahe og den nye mand i startopstillingen Noah Schäffer, til at af føre an. Vi måtte for min skyld gerne gå direkte til slutspillet som stillingen ser ud lige nu. Vi indtager lige nu 3. pladsen i grundspillet ud af 86 hold, så kan ikke rigtig tillade sig at brokke mig over opstarten.
Hvad vi mangler af muligheder på guardpositionerne har vi heldigvis rigeligt af inside. Selv med 2 mand skadet og to i dårlig form kan vi stille en ok inside. Jeg er dog glad for at morgendagens modstander Indien ser mere end overkommelig ud, da vi reelt kun har 8 spillere kampklar. Normalt ville der være en del 20 årige i truppen med potentiale til at kunne bidrage, men som det ser ud lige nu bliver næste sæson nok en hård omgang. Har man en 20 årig trainee med 12 i enten OD eller ID allerede nu, så send mig hellere end gerne en PM. Vi har derimod noget der ligner en rigtig god årgang af 19 årige:)