Svårt förstå hur Andrulaitis ska kunna vara värd i närheten av Yuzuak. Bägge två är bra tränade men Yuzuak har runt 120k i lön mot 40k för Andrulaitis
Jag har ju itne sett dina spelare, men jag utgick från att Andrulatis är bra tränad. Du talar ju ofta gott om honom. HAn har även bra potential vilket lockar budare.
Vid värdering av Yuzuak gick jag bara på min erfarenhet från senaste transferjakten på guards. Jämför t ex med vad Wellington betalat för sina under säsongen. Å så drog jag av lite för jag fått för mig att du har lite låg OD på Yuzuak. (Jämfört med många andra 100k+ guards, inte jämfört med övriga guards i serien)
Rizzoli är värt betydligt mer än Palomino och Molling då han är 4 säsonger yngre. Är väl dessutom något bättre totalt sett.
Rizzoli fick du ju mer för också. Men kanske skulle du ha 100k till på honom då. Gissade att Molling hade lite insideskills också eftersom du alltid kör honom på SF, men kanske ska han ner med 100k.
Det här är ju bara ren spekulation från min sida, men säg att jag låg totalt 2 milj fel på min första gissning, hur man än räknar och håller på så kommer det inte skilja jättemycket i värde på din och Bissys trupp, ännu.