Dessvärre, eller vad man ska säga, blir det en nedläggning. Trots spel i högsta ligan i ett antal säsonger och trots att laget var andrarankat i Sverige under mer än en säsong så kände jag aldrig att jag fick grepp om vad som avgjorde en match. Lagdelsbetygen, poäng per100 och offensive flow, jag fick aldrig ihop det.
Med tillökning i familjen privat och en raskt åldrande spelartrupp i BB blev det helt enkelt till att prioritera Hattrick (där jag för övrigt helt av slump möter Glaskulan i en träningsmatch på onsdag) och Maxithlon, två spel där jag känner att jag får ut mer av spelupplevelsen (jag vet att exempelvis Jokehim inte håller med i fallet med Maxithlon...).
Synd, för basket är häftigt och nästan alltid spännande men spelupplevelsen var för mig för låg när man efter så långt spelande förstod så lite.
Lycka till allihopa. Min största merit som jag lämnar till eftervärlden är att ha vunnit 2 av 2 cupmöten mot Bissy.
Mvh
Svennisson
Riktigt tråkigt att höra!
Jag vann ju cupen i Ht förra säsongen. Denna åkte jag ut redan i fjärde omgången, väldigt orättvist enligt mig. Hela säsongen kan ha förstörts redan nu!
Det är alltså du som har Södra Malmens? Jag valde dig eftersom du var i t-poolen. Och jag tyckte synd om dig eftersom du också åkte ut senast! :)