BuzzerBeater Forums

Nederland - III.12 > Seizoen 22: Wie gaat het worden?

Seizoen 22: Wie gaat het worden?

Set priority
Show messages by
This Post:
00
234055.10 in reply to 234055.9
Date: 02/06/2013 02:15:12
Overall Posts Rated:
3838
Ja inderdaad, jouw "conference" is vrij zwak, maar ik vind het sowieso jammer dat er zoveel computergestuurde teams in deze competitie zitten. Moeten maar gauw gaan promoveren!

Zelf draai ik ook al wel wat seizoenen mee, maar nooit heel erg betrokken. Vanaf dit seizoen wel en dat zal wel zo blijven. Nu het financieel ook wat beter loopt, wordt het toch een stuk leuker. Heb zelf ook twee trainees nu waar ik me op concentreer, daar heb ik me ook wat meer in verdiept. Wel jammer dat Farmer zo een dikke speler heeft aangekocht :) Dit jaar lijkt het me nu wel duidelijk wie er gaat promoveren...

Maar jij hebt een kans man. Want DVN is totaal niet actief, dus met jouw spelers is het gewoon een kwestie van de juiste tactiek spelen en je wint hoogstwaarschijnlijk. Alleen heb je dan wel Farmer voor je neus!

This Post:
00
234055.11 in reply to 234055.10
Date: 02/06/2013 16:52:04
Overall Posts Rated:
2828
Het zal uiteindelijk draaien om farmer inderdaad. Ik heb een goede kans om te finale te halen en daarin gaat het om de juiste tactiek. Ik hoop dat farmer nog een keertje verliest om zo thuisvoordeel te hebben in een eventuele finale.

This Post:
00
234055.12 in reply to 234055.11
Date: 02/09/2013 15:43:57
Overall Posts Rated:
3838
Tadaaa, verliest Farmer er toch nog een. Toch nog weer een extra sprankje hoop ;)

This Post:
00
234055.13 in reply to 234055.12
Date: 02/09/2013 18:42:25
Overall Posts Rated:
2828
Dat is inderdaad heel mooi. Komende dinsdag speel ik tegen DVN. Als ik die win, speel ik in de play offs eerst tegen een bot team en vervolgens weer tegen DVN (hoogstwaarschijnlijk).

Eens kijken hoe het gaat...

This Post:
00
234055.14 in reply to 234055.13
Date: 02/10/2013 07:05:50
Overall Posts Rated:
3838
Dat is inderdaad niet verkeerd, wat dat betreft bof je wel in Kracht 8. Hou je waarschijnlijk toch meer motivatie over tegen DVN, omdat je tegen een bot uit zult komen (bofkont ;)). Maar nu zijn er voor mij zelfs nog kansen om thuisvoordeel te gaan behalen, gezien het programma van de anderen en mijzelf. Ga er in ieder geval wel een beetje werk van maken :)

Succes tegen DVN man!

Finkie

Last edited by Finkie at 02/10/2013 07:14:03

This Post:
00
234055.15 in reply to 234055.14
Date: 02/10/2013 11:21:36
Overall Posts Rated:
2828
En jij gefeliciteerd met je award!

10-2-2013 - The Blockbusters heeft zojuist de "Publiekslieveling" prestatie beloond gekregen.

Het zijn de kleine dingen die het leuk houden in Div. III. Het zou leuk zijn als je Farmer kan verslaan en we tegen elkaar mogen in de finale... Ik zie ons komend seizoen wel beiden de finale halen als we zo doorgaan zoals we nu bezig zijn (en ervanuitgaande dat Farmer kampioen word).

Hoe kom je eigenlijk aan jouw teamnaam?

This Post:
00
234055.16 in reply to 234055.15
Date: 02/10/2013 11:45:15
Overall Posts Rated:
3838
Thanks man. Jazeker, dat is een droomscenario. Maar heb nog niet zo heel veel ervaring met de playoffs, de teammotivatie zal daar een belangrijk aspect zijn denk ik. Misschien een verkeerde gok in een thuiswedstrijd en je hangt, dus dat gaat nog lastig worden. Hoe dan ook maakt het mij niet uit hoe ver ik ga komen. Het is nu al een geslaagd seizoen en volgend jaar kan het alleen maar beter gaan.

Mijn naam... ik hou van defense. Defense wint wedstrijden, zeker in de play-offs. Het blokken van schoten vind ik altijd een van de vetste acties op het gebied van basketbal. Dat gaf mij in ieder geval altijd een kick. Een van mijn favoriete schotblokkers was altijd Hakeem Olajuwon. Een van de beste big-men ooit. Maar daar komt de naam Blockbusters in ieder geval vandaan. En jij dan? Jij hebt ook wel een goeie naam en een vette avatar ook, zelf gemaakt? Moet ik ook een keertje voor gaan zitten misschien...

This Post:
00
234055.17 in reply to 234055.16
Date: 02/10/2013 12:40:06
Overall Posts Rated:
2828
Ja, jij loopt een jaartje achter op mijn team qua planning. Je moet rustig bouwen. Vorig jaar was mijn eerste jaar in de play offs. Ik won zelfs in de 1e ronde. Dit jaar wil ik de finale halen, volgend jaar kampioen worden. Je moet rustig werken in stappen. Als je te snel promoveert, dan val je gelijk weer terug.

Gewoon kijken waar het schip strandt dit seizoen en ervoor zorgen dat de trainees zich ontwikkelen.

Mijn teamnaam en logo zijn niet zelf gemaakt helaas. Natal Sharks is mijn favoriete rugby team. Om eerlijk te zijn, volg ik basketbal niet eens maar ben ik begonnen met spelen vanwege mijn beste vriend. Hij heeft Dutch Pacers als team (meerdere keren kampioen van NL en is zelfs 3e van de wereld geweest).

Ik volg eigenlijk rugby (Natal Sharks), ijshockey (NY Rangers) en American Football (Seattle Seahawks) en een klein beetje de Indiana Pacers in de NBA. Het spel vind ik echter wel leuk om te spelen. In mijn 2e seizoen had ik tijdens de draft een legende-potentie gedraft en die speler heb ik nu nog steeds (Almar van Bart). Hij groeit lekker door en zit al op meerdere onderdelen al op Sensationeel. Die gaat dus lekker.

This Post:
00
234055.18 in reply to 234055.17
Date: 02/10/2013 15:57:07
Overall Posts Rated:
3838
Nice, ja ik had hetzelfde met Steyn Lastman. Helaas ben ik toen een hele tijd wat inactief geweest en heb ik de trainingen behoorlijk laten lopen. Nu probeer ik het nog een beetje in te halen. Maar doordat ik wat inactief was en wel regelmatig inlogde heb ik wel aardig wat geld kunnen sparen om goeie aankopen te kunnen doen vorig seizoen.

Maar precies wat je zegt, dat is ook mijn instelling. Ervaring opdoen, blijven trainen en scouten en zorgen voor een hele stabiele basis voor wanneer ik wel zou kunnen gaan promoveren. Dat komt dan wel wanneer het komt.

Heb de Dutch Pacers inderdaad gezien en zijn prestaties, niet normaal. Dat heeft ie allemaal goed voor elkaar en dan kun je dus een hoop van hem leren ;) dat is wel leuk. En dan volg je aardig wat sporten! Voor mij zal het altijd bball blijven. Zelf ook heel fanatiek gespeeld, vandaar. Zo een leuk dynamisch spelletje met veel statistiekjes om bij te houden... ook leuk (in de NBA dan)! Maar hier is mijn Wessel van Kaam bijvoorbeeld #4 van Nederland in rebounds per 48 min :) een monstertje dus. Ben sowieso nog geen wedstrijd waar het er echt om ging ge-outrebound. Maar helaas hadden de anderen dan weer wel een hoger schotpercentage, dus tja... ;)

Maar die Almar gaat inderdaad lekker, popt hij nu eigenlijk duidelijk minder nu hij 23 is in vergelijking tot wanneer hij 18/19 was? Dat schijnt minder te worden vanaf 22 ofzo toch? En ik las ook dat de lengte van een speler ook meetelt, wat natuurlijk ook wel logisch is. Zelf merk ik dat wel heel sterk met mijn nieuwe recent aangekochte (helaas) buitenlandse trainees Michael Bronger en Francesc Descarre, die zijn echt in nog geen twee maanden enorm in waarde op de transfermarkt gestegen (van 40k naar ruim 4 ton en hij kostte maar 5k :)). Dus ik kan ook altijd nog voor een snelle winst gaan met een van de twee... hoewel, voor Bronger heb ik contact met de trainer van het Duitse nationale elftal, dat is ook wel leuk hoewel dat volgens mij niets extra's oplevert als Nederlandse club! Ach, komt tijd komt raad ;) spreek je man.

This Post:
00
234055.19 in reply to 234055.18
Date: 02/12/2013 16:35:51
Overall Posts Rated:
2828
Ja, gewoon rustig aan, die promotie komt er vanzelf als je maar dagelijks ermee bezig bent.

Almar van Bart popt wat minder snel nu, maar nog altijd elke 1 tot 2 weken een pop. Erg snel voor iemand van 23. Ik ben er nog altijd tevreden mee. Zodra ik promoveer kan ik weer een talent draften en promoveer ik van Bart naar een vaste plek in mijn team.

This Post:
00
234055.20 in reply to 234055.19
Date: 02/13/2013 14:20:01
Overall Posts Rated:
3838
Dat is inderdaad niet verkeerd nee, goed voor mekaar man. Vind het inderdaad maar een eng mannetje die Almar ;-) Maar tjonge jonge... volgens mij is het thuisvoordeel nog nooit zo close geweest, tussen drie teams. Gaat er nog om spannen komende zaterdag! Trouwens nog een nette overwinning op DVN, congrats!

Advertisement