BuzzerBeater Forums

Poland - IV.10 > Sezon 23!

Sezon 23!

Set priority
Show messages by
From: frackov
This Post:
00
238039.1
Date: 03/07/2013 08:52:54
Overall Posts Rated:
77
Zachęcam do dyskusji żeby trochę ubarwić naszą rywalizację w tej lidze. Jakie są wasze typy, oczekiwania na sezon itp.

From: BadgA

This Post:
00
238039.2 in reply to 238039.1
Date: 03/30/2013 08:39:20
Overall Posts Rated:
22
siemka! Jestem nowy w tej lidze więc za bardzo nie znam siły i potencjału drużyn, jednak już na pierwszy rzut oka widzę że faworyta nie ma jednego lecz jest ich kilku. W 5 lidze jest sporo zespołów które kończą ligę bez porażki a tu już po 6 kolejkach nie ma ani jednego takiego zespołu.
Zaraz po awansie do 4 ligi moim założeniem było to by utrzymać się w lidze. Liczyłem że uda mi się zdobyć 5 miejsce a może i nawet powalczyć o Play-Offy. Póki co jestem zachwycony z mojej pozycji ligowej :D. Co prawda tłok na miejscach 1-6 jest olbrzymi i pewnie do samego końca będą co chwila tasowania na pozycjach jednak ja mam nadzieję że uda mi się nie spaść na 6 pozycje :) Póki co jeszcze gramy mecze w swoich dywizjach. Po 14 kolejce będziemy mogli porównać siłę obu dywizji. Póki co o teamach z Great8 się nie wypowiem :)

Gdybym jednak musiał wskazać jakiegoś faworyta to byłaby to ekipa Górnik Team. Górnik zaliczył falstart z Mapet Show ale teraz gra zdecydowanie lepiej. O faworytach z Great8 wypowiem się po 14 kolejce :)

From: frackov
This Post:
00
238039.3 in reply to 238039.2
Date: 03/31/2013 12:09:21
Overall Posts Rated:
77