BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Ideer og debat herom

Ideer og debat herom

Set priority
Show messages by
This Post:
33
251427.1
Date: 12/10/2013 17:03:01
Bornholm Pro Basketball
DBL
Overall Posts Rated:
113113
jeg tænkte på om man ikke skulle lave en "sticky" tråd, hvor man kan lægge ideer og forbedringer til spillet ind, er ikke klar over om man måske til hver ide kunne lave noget spørge halløj, hvor man kan svarer om det er en god eller dårlig ide, der er kommet.

jeg tror det vil gøre at folk i større omfang ville komme med ideer eller i hvert fald fortælle hvad de synes om andres ideer.

og så til min ide:
en ide jeg har er, at der skulle blive lavet en chat ude i siden, som kørte hele tiden. måske både ind World chat for alle og en Dansk chat, som man automatisk får åbnet når man logger ind i spillet.
det vil helt sikkert give en ny social demension til spillet, som kunne være rigtig sjov og gøre at man ville bruge mere tid herinde og også bare logge på for at se hvem der er i chatten.
det vil også gøre det nemmere for nye bruger lige at få et hurtigt svar på et spørgsmål, man kan altid sende dem videre til forumet, hvis det er noget man ved er beskrevet det. det vil helt sikkert gøre spillet mere livligt.

hvad synes i andre om det?

mvh
Nicklas

This Post:
11
251427.2 in reply to 251427.1
Date: 12/10/2013 17:58:52
Overall Posts Rated:
12901290
Hey Nicklas. Sticky i forum, hvorfor ikke? Der er så dødt, så det gør vi bare!

Din ide, HELT KANON! Syntes det lyder som en rigtig fed ide. En del af sådan en tråd bør også være hvem, hvor og hvordan vi formidler ideerne til dem som kan udrette dem til noget.

This Post:
55
251427.3 in reply to 251427.2
Date: 12/10/2013 19:09:27
Overall Posts Rated:
754754
Nå Nicklas, har gjort noget ved sagen og oprettet en ticket hos admins. så må vi se hvad der kommer tilbage. Jeg kan ikke forestille mig det ikke har været foreslået før, da det helt sikkert ville gøre det hele lidt sjovere og nemmere.

GMs , LAer og gætter på også MODs kan oprette admin tickets, om alt fra forslag, bugs til klager. Så er der noget relevant så råber man bare højt

Har lige fået lukket den fejl at man kunne se de spillere der blev skadet på liga siden og NT siden før kampen egentlig var gået igang ( kampen bliver jo genereret 15 min før "kampstart").


This Post:
00
251427.4 in reply to 251427.3
Date: 12/11/2013 09:09:46
Bornholm Pro Basketball
DBL
Overall Posts Rated:
113113
jeg kan heller ikke forestille mig, at det ikke har været taget op. men vi kan håbe at de vil se på det igen og måske overveje at lave det.

super godt, at der bliver svaret og gjort noget ved sagerne så hurtigt :)