BB Türkiye > U21 Seçim Konuşmaları

U21 Seçim Konuşmaları (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
293091.2 in reply to 293091.1
Date: 04/10/2018 14:40:27
Overall Posts Rated:
Merhaba arkadaşlar . Yıllardır aklımda olan seçimlere bu sene oluşan boş vakitlerimden dolayı girmeye karar verdim. Kendimi tanıtmam gerekirse ben Turgay . 23 yaşında üniversiteyi yeni bitirmiş pırıl pırıl bir gencim . oyunda bu takımımla 11.sezonum . Kısa süre de eski bilgilerimi de kullanarak Tbl yapıp 2.lige döndüm. daha önce 7-8. sezonlarda başlayıp 20. sezonlarda kapattıgım bir takımım vardı . o yüzden oyunun içeriğini uzun zamandır biliyorum . Oyunda kimse ile sorun yasamayı sevmeyip güzel ortamlar için çalışan biri olarak eğer seçilirsem deneyimli kişilerin bana yardımcı olacağını düşünüyorum hep . O yüzden güçlü görünmeye çalışıp Tbl'de oynayan kişilerden oluşan bir yardımcı listesi sunmayacağım size

Edit : Eskiden oyunu oynadığım için ben oynamadığım dönemlerde yapılan değişiklikler oldu normal olarak. şuanda bile onların hepsini biliyorum desem yalan olur . en kısa zamanda onları tamamlayacağım merak etmeyin . Capali hocam mesaj kutuna sürekli bak o yüzden

This Post:
293091.3 in reply to 293091.2
Date: 04/11/2018 13:09:30
DarkNight38
III.9
Overall Posts Rated:
merhaba arkadaşlar bu sene seçimlere girme kararı verdim bir kere mt koçluguna aday olmuştum.İsimi Haydar sınıf öğretmeniyim 10 senedir bu oyunun içindeyim.Öğretmen olmamdan uyumlu bir insanım kazanırsam destek verecek arkadaşlar var gözlem konusunda sıkıntı yasayacağımı düşünmüyorum. İyi olan kazansın rakip arkadaşlara basarılar dilerim kazanan milli takımımız olsun

This Post:
293091.4 in reply to 293091.3
Date: 04/13/2018 09:40:54
Overall Posts Rated:
Merhaba,

I would like to run for the post of coach of the youth team. Sorry for writing in English, but i dont speak Turkish. Hope we can understand each other.

Briefly about myself. I have been playing this game for a while and was able to find out how to successfully build and manage a competitive team. As for my experince - competing at the highest level at my domestic league (2 trophies), short but strong B3 performance, bronze medal with South African U21 team at continental tournament S28 (just 5 local managers at that time). Dedicated, hard working and eager for victories.

The main reason why i decided to run for the office in Turkey is that Your NT tean has huge potential and strenght, and i am sure i am capable to harness its power. The goal for the season is to finish top3 in the 2nd group stage, which allow to play qualification for the WC. I dont prefer to play tactics without focus agains strong opponents, so main pool of tactics will be Look Inside, Low Post, Motion, Priencton. As for the players, all-around at least for PG, SF and PF will be priorities. I will introduce extended skill reequirements list for position in case of winning elections.

Sorry for the long post in English, i wish You grasp the concept of the speech.

Daha fazla bilgiye ihtiyacınız olursa lütfen çekinmeden benimle irtibata geçin. (293092.1)
http://www.buzzerbeater.com/community/bbmail.aspx?showTyp...

Saygılarımla

Last edited by Mod-Borgore at 04/16/2018 05:17:02