BuzzerBeater Forums

BB Israel > נבחרת ישראל עונה 47 - אליפות אירופה

נבחרת ישראל עונה 47 - אליפות אירופה

Set priority
Show messages by
This Post:
55
301187.1
Date: 08/29/2019 04:29:45
Ramat-Gan Billers
II.4
Overall Posts Rated:
641641
Second Team:
Maccabi Ramat-Gan
היי חברים,
ביום שני האחרון פתחנו את אליפות אירופה במשחק נגד אוסטריה. למשחק זה קדם עוד משחק הידידות המסורתי בין הנבחרת הבוגרת לנבחרת הצעירה. כדי להפוך את המסורת הזאת לעוד יותר מהנה לקהל החלטנו שני המאמנים הפעם לעלות הגנתית עם לחץ על כל המגרש, שמעלה משמעותית את הסקור, מה שאכן קרה. במשחק די נטול הגנות ניצחה הנבחרת הבוגרת בתוצאה 188-165. את בוקסקור המשחק תוכלו למצוא כאן: (51952)

כאמור, בשני הספקנו לפתוח כבר את אליפות אירופה. הוגרלנו לבית לגמרי לא קל הפעם, כאשר איתנו שובצו איטליה (המדורגת 2 בעולם), רוסיה (32), בלגיה (36|), סלובקיה (48), אוסטריה (60), שוויץ (70) ומלטה (85). זו הגרלה קצת מתסכלת כי דווקא כאשר אנחנו מדורגים בדרג השני, עובדה שלא מובנת מאליה לנבחרת שלנו כיום, קיבלנו נבחרות קשות מהדרג הרביעי והחמישי (בלגיה היתה בדרג השלישי באליפות הקודמת, סלובקיה בדרג השני) כשכמובן גם איטליה מהדרג הראשון זו משוכה קשה מאוד. עם זאת, נעשה את המיטב וננסה לפחות להגיע לשלב השני. זה בהחלט לא יהיה קל.

חילופי הדורות בנבחרת ממשיכים, כששני שחקנים חדשים כבר זומנו - יהב בוגנים, שאפילו שיחק בניצחון על אוסטריה, ועידן אמיר, שהיה בסגל אך לא שותף. שניהם צפויים להיות חלק מסגל הבוגרת בעונות הקרובות.

כאמור, בשני פתחנו נגד אוסטריה וניצחנו בקלות יחסית, 122-102. האמת שכשראיתי את הטקטיקות בפתיחת המשחק (עלינו איזורית 3-2 במחשבה שאוסטריה יתקפו החוצה, כפי שאכן עשו, שתי הקבוצות עלו באותה התלהבות), ציפיתי שההפרש יהיה גבוה אף יותר, אבל לא נתלונן על זה. בוקסקור: (52118)

במשחקים האחרים בבית, איטליה ניצחה את סלובקיה ב-13 הפרש במשחק שהיה צמוד יחסית לכל אורכו, וזאת למרות אותה גישה והימור שגוי של הסלובקים. רק מראה שהם בהחלט הגרלה לא קלה יחסית לדרג חמישי. רוסיה ובלגיה הביסו בקלות את שוויץ ומלטה בהתאמה.

בשני הקרוב אנחנו פוגשים את סלובקיה, כאמור, משוכה לגמרי לא קלה. מקווה שנשכיל לנצח אותה.

אנצל הזדמנות זו לשני דברים נוספים.
קודם כל להודות לכם על הבחירה בי פעם נוספת לאימון הנבחרת. האמון הזה אינו מובן מאליו.
במקביל, אם יש מאמנים שמעוניינים להיות סקאוטים של הנבחרת הבוגרת, כשהכוונה היא לסייע למאמנים באימון שחקנים לקראת הנבחרת הבוגרת, אשמח מאוד לעזרה בנושא. אני מדריך מאמנים רבים ומשתדל ועונה לכל מי שפונה אליי, אבל בסופו של דבר שחקנים גם הולכים לאיבוד מחוסר היכולת שלי לכסות לבדי עשרות רבות של שחקנים אצל עשרות מאמנים. אם יכול לעניין אתכם, אנא פנו אליי.

This Post:
66
301187.2 in reply to 301187.1
Date: 09/23/2019 17:54:33
Ramat-Gan Billers
II.4
Overall Posts Rated:
641641
Second Team:
Maccabi Ramat-Gan
היי חברים,
קצת עדכונים על ההופעה שלנו באליפות אירופה עד עתה.
אחרי חמישה משחקים אנחנו נמצאים במקום השני, מיקום שנקווה לשמור עליו כדי להצליח לעלות לשלב הבא.

עד עתה באליפות גברנו על אוסטריה, סלובקיה, מלטה ורוסיה (אותה ניצחנו הערב). בשבוע שעבר נחלנו את ההפסד היחיד שלנו, הפסד מאכזב מאוד לשוויץ שפגע בסיכויי העליה שלנו אבל זה לגמרי לא אבוד.

הערב כאמור ניצחנו את רוסיה במשחק לגמרי לא קל, אבל הניצחון בו השאיר לנו סיכוי לעלות לסיבוב הבא. כושר משחק גרוע מאוד של שחקני הפנים שלנו די הבהיר שפנימה לא נתקוף ועל כן חשדתי שהרוסים הולכים להמר על משחק החוצה שלנו, ככל הנראה גם עם איזורית 3-2 איתה עם נוהגים לא פעם. בנוסף היה די צפוי שיתקפו פנימה בגלל כושר טוב של הגבוהים שלהם אל מול כאמור הכושר הרע שלנו. בסופו של דבר הרוסים עלו בלוק על מול הימור פנימה שלנו ואישית ואנחנו עלינו סבלני מול ה3-2 עם ההימור החוצה שלהם. הימור נכון שלנו מול שגוי שלהם בהחלט סייע לנו, אך לרוסים היה יתרון גישה.

המחצית הראשונה נראתה נהדר מבחינתנו, בעיקר מבחינתנו של רוקו מיטשל שממשיך להוביל את קלעי הנבחרת גם העונה. הרבע הסתיים ב-27-14 לנבחרת כשרוקו לבדו קולע יותר מכל הנבחרת הרוסית עם 15.
ברבע השני ההפרש נשמר וסיימנו את המחצית הראשונה ביתרון מבטיח 47-34. רוקו כמובן הוביל את הקלעים עם 25 נק' כבר במחצית.

המחצית השניה כבר היתה קשה הרבה יותר. הרוסים השתלטו על המשחק ברגע השלישי כשמנגד רוקו נתקע לחלוטין והתקשה לקלוע. אחרי שקלעו 34 נק' בשני הרבעים הראשונים הם קלעו לא פחות מ-31 ברבע השלישי, והרבע הסתיים ביתרון 6 בלבד של הנבחרת, 71-65. רוקו הוסיף 6 למאזנו והגיע ל-31, לשמחי היה 12, וגור היה 10.
הרבע הרביעי המשיך באותה מגמה כשהרוסים מצליחים לצמק עד פיגור 2, קצת יותר מחמש דקות לסיום המשחק. עם זאת, הנבחרת הצליחה לשמור על היתרון ולנצח בסיום 83-89.

רוקו הוביל את הקלעים עם 35 נק', 7 ריב' ו-4 אס', גור הוסיף 16 נק' ו-7 אס', שמחי עם 12 נק' ומליחי עם 10.
בוקסקור: (52134)

בשבוע הבא נפגוש את בלגיה למפגש סופר חשוב. לשתי הנבחרות יש את אותו מאזן והפרש הסלים סופר דומה. לנו יש סדר משחקים קשה שיותר כשבנוסף למשחק הישיר מול בלגיה יש לנו גם את איטליה, הנבחרת החזקה בבית. לעומת זאת לבלגיה בנוסף למשחק מולנו יש את רוסיה, יריבה קצת חלשה יותר. מקווה שנצליח לעשות את העבודה נגד בלגיה כדי לשמור לעצמנו סיכוי טוב לעלות לשלב הבא.