BuzzerBeater Forums

BB Norge > Lærlingene er her

Lærlingene er her

Set priority
Show messages by
From: Haagen

This Post:
11
305857.7 in reply to 305857.4
Date: 09/27/2020 07:19:16
Vallerud
BLNO
Overall Posts Rated:
2020
Hei

Beklager laber aktivitet på forumet, men det hjelper når noen spør og vi andre faktisk får med oss at det er noen andre her :).

Som nytt lag så ville jeg ikke gått for 1 pos trening med 3 stykker, jeg ville kjørt 6 stykker og med dine spillere da trent PF/C. Du kan også velge om du vil bare ha unggutter å bruke litt tid eller om du skal ha 2-3 stykker rundt 20-21 som egentlig er gode nok.

Om du trenger litt utside skills først eller ikke er opp til deg, men for at du skal kunne sette pris på BB etterhvert så vil jeg anbefale deg at du dropper det på de første talentene, kjør 6 stykker, enten rykker du opp til BLNO etterhvert eller så bruker du noen sesonger til å bygge stadion + økonomi (dvs. at du selger de beste en periode slik at du får gode nok spillere på plassene du ikke skal trene).

Om du finner 20-21 åringer som passer inn i treningen og som har litt manko på akkurat det du trener så tjener du fort veldig gode penger på å trene de bare 1 sesong.

Det er flust av spillere med ok pot. som du får tak i for nesten ingen penger.


From: Drnovak

This Post:
00
305857.8 in reply to 305857.7
Date: 09/27/2020 12:50:07
Overall Posts Rated:
33
Takker! Ja, det er akkurat sånn jeg har planlagt faktisk. Kjører trening på 6 spillere i 19-20 års alderen som PF/C.

Så får vi se hvor det bærer med tiden :)

DrNovak