BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21 National Team Debate Thread

U21 National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: atsii
This Post:
44
310826.2 in reply to 310826.1
Date: 07/01/2021 15:02:23
Espoo Seals
SM-Koris
Overall Posts Rated:
755755
Second Team:
Espoo Seal Pups
Vastataan täällä IsoBetonin kysymykseen tuolta puheille tarkoitetusta puusta. Eli mitä uudistuksia minulla on esittää?

Hienostihan tämä on viime kausina mennyt, kun olen varsinkin taktisella puolella ollut fps:ää auttamassa. Kaksi EM-kisojen jatkolohkopaikkaa sekä yksi MM-kisapaikka ovat mielestäni melko vahvoja näyttöjä omasta taktisesta osaamisestani. Eli uskon vähintäänkin saavani parhaan mahdollisen revittyä irti käytössä olevasta materiaalista, kuten hene10 tekee miesten maajoukkueen kanssa.

Projekti55:ssä pelaajamateriaali on kovempaa kuin ikinä aiemmin junnumaajoukkueessa on nähty. Tämä on saavutettu nimenomaan optimaalista treenijärjestystä hakemalla sekä enemmän "spesialistien" treenaamisella. Aiemmin on keskitytty ns. yleispelaajiin ehkä liikaakin. Edellisillä kausilla onkin nähty maksimi, johon näillä yleispelaajilla päästään. Siksi ainakin yhtenä muutoksena nimeäisin juuri siirtymän yleispelaajista enemmän spesialistien suuntaan.

Se, onko Projekti55:n pelaajisto oikeanlaisia spesialisteja, jää nähtäväksi. Nämä ideat tulevista projekteista/pelaajatuotannosta liittyvät pitkälti muihin taktiikoihin sopivien spesialistien kehittämiseen. Aion tätä olla itse etunenässä tekemässä pitkäjänteisesti. Toivottavasti saataisiin myös mukaan muitakin managereja, jotka vaikka utopia-joukkueellaan sitoutuvat treenaamaan pitkäjänteisesti (4 kauden tai jopa jatkuvana pelaajatehtaana) junnumajulle laadukkaita spesialisteja. Mikäli minut valitaan, vaalien jälkeen alan tarkemmin tiedustelemaan "työntekijöitä" tehtaalle ja tehdään suunnitelmaa sen mukaan.

Nämä kaksi tietysti hieman samaan liittyviä, mutta tarkoitus on "tehtaasta" saada aina vaadittava runko pärjäämiselle. Lisäksi sitten satunnaisesti treenattavilla täydennetään joukkuetta tarpeen ja taitojen mukaan.

Toivottavasti vastaukset kelpaavat. Tavoitteet ovat kunnianhimoisia, mutta uskon vahvasti Suomen BB-yhteisön olevan valmis junnumajua tässä auttamaan.