BuzzerBeater Forums

BB Schweiz > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
22
291448.2 in reply to 291448.1
Date: 01/04/2018 06:31:08
Mûrs-Erigné
III.6
Overall Posts Rated:
199199
Second Team:
Mûrs-Erigné II
Hi everybody

I'm Fulek from France and I would like to take in charge your Schweiz National Team.

I'm 41, I'm in BB since season 9, and my personnal team, Mûrs-Erigné (87326), play in Ligue II in the french league. In the real life, i've had Basket ball team Management experience for 15 years and I think it's an important point.

I have NT Experience already, I was in charge of Cymru (Wales) National Team for 6 seasons (33 to 38) and it was a real pleasure to do this job, the team makes good improvement on world ranking and won some games against very better teams but this team is too limited and it's very frustrating. So I'm motivate to take a bigger team like Schweiz.

My projects:

++ Integrate young players as much as possible
++ Encourage those who are in good shape
++ Help managers in their training choices
++ Of course Make good results

Good luck


Bonjour à tous

Je suis Fulek de France et je me présente pour prendre en main votre NT de Suisse

J'ai 41 ans, je suis sur BB depuis la saison 9 et mon équipe Mûrs-Erigné (87326), joue en Ligue II Française. Dans la vraie vie, Je joue au basket et j'ai une expérience de 15 ans d'entraineur -Manager et je pense que c'est un point important.

J'ai déjà une experience NT, je me suis occupé de l'equipe nationale du Pays de Galles (Cymru) pendant 6 saisons (33 à 38) et c'était un réel plaisir, l'équipe a bien progressé au niveau du classement mondial et a gagné quelques matchs contre de meilleurs équipes mais l'équipe était trop limité et c'était très frustrant au final. Je suis donc motivé pour prendre une meilleure équipe comme la Suisse.

Mes projets:

++ Intégrer de jeunes joueurs autant que possible
++ Encourager ceux qui ont une bonne forme
++ Aider les managers dans leurs choix d'entrainements
++ Bien sur faire de bons résultats

Bonne chance


Last edited by Fulek49 at 01/05/2018 06:26:13