BuzzerBeater Forums

BB Andorra > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
22
304729.2 in reply to 304729.1
Date: 06/03/2020 07:19:19
Súria Lakers
IV.32
Overall Posts Rated:
30613061
Second Team:
Súria Lakers II
Hola a tothom!

Com molts ja sabreu, em dic Gerard i em presento a aquestes noves eleccions per a portar la u21 Andorrana. Ja vaig ser seleccionador a les temporades 40 i 41 amb un balanç de 15 victòries i 13 derrotes.

Ara torno a tenir el temps i la motivació suficients com per posar-me al capdavant de la selecció si surto escollit.

Crec que des dels canvis que va fer BB amb la fusió dels països petits, aquests han perdut potencial per a poder competir amb d'altres de més grans i penso que amb un treball mínimament organitzat, es pot tornar a augmentar la qualitat dels jugadors i sumar victòries per pujar al ranking mundial. Ja s'ha demostrat amb altres països que sense tenir un gran nombre d'usuaris, han sigut capaços de treballar junts i augmentar molt la seva qualitat.

La meva idea és sumar-hi tota la gent d'Andorra que hi vulgui ser, juntament amb algun mànager espanyol de confiança que tingui ganes de treballar i inclús pugui entrenar joves andorrans.
He pensat que es podria disposar d'algun lloc on es pugui compartir informació amb facilitat, com per exemple una sala de Discord; per qui no ho conegui, és una app/programa que permet crear sales privades de text i/o veu, amb gran facilitat per compartir documents.

Estaré encantat de respondre a les preguntes que us sorgeixin i agrairé moltíssim el vostre vot si així ho veieu oportú

Salut,
Gerard.

PKT desde la Temporada 4



Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)
This Post:
00
304729.3 in reply to 304729.2
Date: 06/05/2020 19:18:57
Revolta Culé, B.C.
ESL
Overall Posts Rated:
2121
Hola Gerard,

Has parlat amb l'altre candidat per fer candidatura conjunta i treballar plegats guanyi qui guanyi?

Estaria be que l'ensenyis com funciona tot i com es treballa en cas de que sortís escollit i a l'inreves en cas deque guanyi ell.

This Post:
00
304729.4 in reply to 304729.3
Date: 06/05/2020 19:34:00
Súria Lakers
IV.32
Overall Posts Rated:
30613061
Second Team:
Súria Lakers II
Hola ruyrayd, com estàs company?

Si, vaig parlar amb ell a principis de la temporada passada per a que em recomanés algun andorrà per fitxar i entrenar i vaig fitxar l'únic que hi havia al mercat. El tinc a l'equip d'Utopia i ha millorat força; espero fer-ne un bon jugador per la sub21.

També li vaig enviar un BB-Mail el dijous, l'enganxo aquí ja que crec que no hi ha d'haver cap problema ni informació privada:


Bona tarda Javi, com estàs?

T'envio aquest missatge per desitjar-te sort a les eleccions tot i que suposo que no tindràs gaires problemes per sortir re-escollit.
També vull dir-te que si es dóna el cas que guanyi jo (poc probable) m'agradaria poder comptar amb tu per ajudar-me si és que en tens ganes, així com jo estaré disposat a ajudar-te si em necessites en cas que tornis a sortir escollit tu.

He estat amb seleccions u21 i absolutes moltes temporades, com a seleccionador i com ajudant i crec que tinc prou experiència en la matèria. És per aquest motiu que si m'agradaria dir-te que he seguit la temporada de la u21 d'Andorra i crec que hi han hagut coses que han estat fetes de manera poc eficient!
No vull pas retreure't res ni molt menys, però si et ve de gust en podem parlar sense problema

Una forta abraçada,
Gerard.


Estic esperant la seva resposta, però no tindria cap problema en ajudar-lo. De fet vaig entrar al món Andorrà de BB gràcies a ajudar a un clàssic com és en Khabibulin de qui vaig aprendre i a qui espero també haver ensenyat quelcom.
No t'enganyaré, però, que m'estimaria més sortir escollit que no pas ell, sinó ja ni em presentaria!

Una forta abraçada i el meu major desig per a què estigueu tots bé a casa,
Gerard.

PKT desde la Temporada 4



Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)