BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: atsii
This Post:
00
310825.2 in reply to 310825.1
Date: 06/29/2021 09:26:48
Espoo Seals
SM-Koris
Overall Posts Rated:
755755
Second Team:
Espoo Seal Pups
Morjensta kaikille!

Esitelläänpä ehdokas...


Kuka?

atsii


Joukkueet?

Espoo Seals (kotikasvatettu lähes 2 vuoden ajan) sekä Espoo Seal Pups (utopia, "Suomi U21-farmi")


Kauanko pelannut?

Nykyisellä joukkueella kaudesta 38 asti, aiempi joukkue (Espoon Pussittajat) kaudet 11-35, U21-valmentaja kaudet 18-21


Suurimmat meriitit:

Nykyinen joukkue (vasta rakennusvaiheessa): II-divarin välierät sekä Suomen Cup top-16 kausi 52
Vanha joukkue: SM-Koris välierät kausi 34, Suomen Cup -välierä kausi 21
U21: Lohdutusturnauksen mestaruus kausi 19 sekä EM-välierät kausi 20 (toistaiseksi historian ainoa pokaali U21-joukkueella)


Ja lopuksi, miksi äänestää minua:

Ensinnäkin iso kiitos fps37:lle lähes 5 vuoden ja 16 kauden rupeamasta junnumajun vetäjänä. Jälki ollut hienoa, joten eiköhän sallita hänelle ansaittu loma vastuuhommista. Luonnollisena jatkumona päätin asettua näihin vaaleihin ehdolle toimittuani fps:n apuvalmentajana jo useamman kauden ajan. Lisäksi osa ainakin tietää junnumaajoukkueen taustalla olleesta Projekti55:stä, jota olen ollut vetämässä. Tästä syystä tuleva pelaajisto on jo ennestään täysin tutttua. Nyt olisi projekti huipentumassa, joten sen loppuun vieminen mielessä haen paikkaa.

Olen kuitenkin sitoutunut myös jatkamaan projektia pidemmälle. Vaikka Projekti55 ei tuottaisi toivottua lopputulosta, niin siitä saatu oppi on ollut äärimmäisen arvokasta tulevaisuutta ajatellen. Itselläni onkin jo kehitteillä suunnitelmia Projekti 2.0:n varalle tai jopa nostaa Suomi pysyvästi esimerkiksi Israelin ja Slovenian kaltaisten maiden rinnalle, jotka jatkuvasti kykenevät koostaan huolimatta haastamaan suurmaita Euroopan- ja Maailmanmestaruuksista.

Toivottavasti esittelyt vakuuttivat sekä ne, jotka eivät minua vielä niin tunne että vanhat tututkin. Vastailen mielelläni kysymyksiin vaalikeskustelupuussa (310826.1), mikäli kansalla niitä on!

Kiitos jo etukäteen jokaiselle äänestäjälle!

Edit: Vaaleissa pääset äänestämään tästä linkistä tai maajoukkueen sivulta: https://www.buzzerbeater.com/country/69/ntelection.aspx

Last edited by atsii at 06/29/2021 09:32:00

Message deleted