BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Nationaal Team Debat Thread

Nationaal Team Debat Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Nick
This Post:
00
109316.2 in reply to 109316.1
Date: 09/08/2009 04:30:39
Overall Posts Rated:
6868
3Point King,

Stel jij wordt U21 Coach..

Blijft The_Hammer dan in je team?
Ga je een nieuw team om je heen bouwen of werk je liever alleen?
Als je in teamverband wil gaan werken.. Heb je al mensen benaderd voor in je team?
Zo ja, wie? Zo nee, wie?

Bij U21 Coach komt ook automatisch de taak van Hoofd Scouting.
Heb je hier wel tijd genoeg voor?

Ben je tevreden over The_Hammer als Hoofd Scouting?
Hoe vind je dat hij het doet als Hoofd Scouting?
Wat zou jij anders/beter doen?

LA, U21 Coach, Hoofd Scouting Nederland, je eigen team.. Lijkt me nogal druk ;)
Hoe denk je dit te gaan doen?

Verder, goeie speech. Paar goeie punten opgenoemd.
Ben alleen benieuwd of je het gaat redden als er goeie concurrentie komt,
misschien wel in de vorm van Arsjitekt..

Nog 1 vraagje, wat studeer je?



Last edited by Nick at 09/08/2009 05:17:29

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
This Post:
00
109316.3 in reply to 109316.2
Date: 09/08/2009 14:27:21
Overall Posts Rated:
506506
In ieder geval al twee kandidaten

3point, de afgelopen seizoen heb je deel uitgemaakt van de staff van the Hammer. Wat me als enige eigenlijk tegenviel van die periode is juist de communicatie die je nu zo aanstipt. Het meeste kwam afgelopen seizoen van Rijswijker en ik vond het het U21 naar de achtergrond verdween. Ik had zelf geen idee hoe het ervoor stond, terwijl het toch echt het WK was toch?

Arsjitekt LA bij HT en 3point bij BB, dus dat maakt natuurlijk niets uit qua tijd

Arsjitekt, ga je winnen van Ysje donderdag?

This Post:
00
109316.4 in reply to 109316.3
Date: 09/08/2009 18:21:40
Overall Posts Rated:
284284
@Arno:

Mooi dat jij je ook kandidaat stelt met al je ervaring.. Zijn toch al 3 nette managers waaruit we kunnen kiezen.

Ik vraag mij alleen wel af hoe serieus je het U21 neemt. Waarschijnlijk gewoon serieus alleen is dit niet af te lezen uit je speech. Daaruit is immers niet op te maken hoe je het wilt aanpakken. Ben je bereid om bijv. net als 3point grondige voorbeschouwingen te maken, elke tegenstander dus grondig te analyseren? Wil jij je net als Arsjitekt ook volledig bezig gaan houden met het sturen van managers die potentiele NT kandidaten hebben?

Met andere woorden: hoe graag wil je dit en hoe wil jij het gaan aanpakken?

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
109316.5 in reply to 109316.3
Date: 09/08/2009 19:18:51
Overall Posts Rated:
204204
Arsjitekt, ga je winnen van Ysje donderdag? :P


Het lijkt mij logisch dat mijn team zwaar de underdog zal zijn. De training van enkele nederlandse talenten zal in ieder geval voorop staan. Hebben zij nog minuten nodig dan zullen zij spelen.

From: Tesse

This Post:
00
109316.6 in reply to 109316.4
Date: 09/09/2009 06:25:13
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
516516
Second Team:
The Milk
Ik sluit me aan bij Maupster.

MessitheMaster zou op zich voor mij een optie zijn om mijn stem aan te geven. Maar je scpeech komt me over alsof het je eigenlijk niet zoveel uitmaakt.

Ik denk dat de inhoud van een speech vaak weinig zegt omdat iedereen toch vaak ongeveer hetzelfde roept. De hoeveelheid tijd die je in je speech steekt zegt mijns inziens dan weer wel wat over de tijd en moeite die je over hebt om in het BC-schap te steken.

Mijn stem gaat op dit moment dan ook tussen LA-3pt en Arsjitekt.

p.s.

Wel leuk om eens een verkiezing te hebben waar meerdere mensen ook echt kans maken.

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
109316.7 in reply to 109316.3
Date: 09/09/2009 08:16:58
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
472472
Second Team:
De Grote Spelers
@ Nick

Blijft The_Hammer dan in je team?
Nee, The Hammer heeft aangegeven zich terug te trekken vanwege tijdsgebrek.
Ga je een nieuw team om je heen bouwen of werk je liever alleen?
Ik wil wel in een team gaan werken, want uit een goede dialoog valt veel te halen!
Als je in teamverband wil gaan werken.. Heb je al mensen benaderd voor in je team?
Zo ja, wie? Zo nee, wie?
Ik heb nog geen mensen benaderd, maar ik heb al wel een vrij goed idee wie en in welke volgorde ik mensen wil gaan benaderen. Wie dat zijn laat ik voorlopig in het midden, omdat je geen loze beloftes moet maken m.i.

Bij U21 Coach komt ook automatisch de taak van Hoofd Scouting.
Heb je hier wel tijd genoeg voor?
Heel simpel, ja.

Ben je tevreden over The_Hammer als Hoofd Scouting?
Hoe vind je dat hij het doet als Hoofd Scouting?
Eigenlijk dezelfde vraag, maar ik ben van mening dat het zeker in het begin niet onaardig ging. Er is veel werk verzet in het begin, maar door de persoonlijke omstandigheden is dat iets minder geworden op het einde. Dit is echter geen verwijt, zo kunnen die dingen gaan.

Wat zou jij anders/beter doen?
Ik kan niet zien hoeveel contact er is geweest met alle managers, ik kan alleen spreken vanuit mijn eigen ervaring. Ik ga proberen meer contact met managers te hebben dan enkel afwachten op een update van spelers van hun kant.

LA, U21 Coach, Hoofd Scouting Nederland, je eigen team.. Lijkt me nogal druk ;)
Hoe denk je dit te gaan doen?
Ik heb er genoeg tijd voor, anders zou ik me niet verkiesbaar stellen.

Verder, goeie speech. Paar goeie punten opgenoemd.
Dank je!

Nog 1 vraagje, wat studeer je?

Ik studeer IBM, International Business and Management.

@ Patje

3point, de afgelopen seizoen heb je deel uitgemaakt van de staff van the Hammer. Wat me als enige eigenlijk tegenviel van die periode is juist de communicatie die je nu zo aanstipt. Het meeste kwam afgelopen seizoen van Rijswijker en ik vond het het U21 naar de achtergrond verdween. Ik had zelf geen idee hoe het ervoor stond, terwijl het toch echt het WK was toch?


Ik ben het helemaal met je eens dat de communicatie het afgelopen seizoen niet top was. Dit had meerdere oorzaken, van mijn kant werd het minder omdat ik geen computer had die het deed en was ik overgeleverd aan de faciliteiten en openingstijden van de RUG. Daarnaast hielp het ook niet mee dat ik een tijd op vakantie ben geweest. Ik heb nog wel een paar keer een topic aangemaakt tijdens scrimmages van het U21, maar helaas had The Hammer geen tijd meer om van zich te laten horen. Daarom is dit ook 1 van de punten die ik aanstip, dit is een verbeterpunt. En ja, het afgelopen jaar was het WK, waar we in de 1e ronde gestrand zijn nadat een lichting richting het NT is gegaan ;)

This Post:
00
109316.8 in reply to 109316.7
Date: 09/09/2009 08:39:49
Overall Posts Rated:
204204
*wacht op vragen*

This Post:
00
109316.9 in reply to 109316.8
Date: 09/09/2009 09:31:17
Overall Posts Rated:
506506
Hoe gaan jullie het probleem oplossen van talenten die verloren gaan doordat hun eigenaars niet wetend bot zijn geworden.

This Post:
00
109316.10 in reply to 109316.9
Date: 09/09/2009 10:08:37
Overall Posts Rated:
284284
Hoe pakken jullie straks het voorbereiden op een wedstrijd aan?

Bekijken jullie puur de laatste pak-um-beet 5 gespeelde wedstrijden van de tegenstander, of maak je hier echt tijd voor vrij door echt een waslijst aan wedstrijden af te lopen van het land en ook hoe de manager bijvoorbeeld speelt met zijn eigen team? En wat doe je met deze info? Breng je deze research ook naar buiten, zoals Thijs dit bijvoorbeeld volgens mij ook deed?

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
109316.11 in reply to 109316.9
Date: 09/09/2009 10:43:58
Overall Posts Rated:
204204
Hoe gaan jullie het probleem oplossen van talenten die verloren gaan doordat hun eigenaars niet wetend bot zijn geworden.

Hoe jammer het ook is, oplossen kunnen we dit probleem niet. We kunnen wel de schade beperken.
Binnen het U21 zullen er een paar plekken gereserveerd worden voor het opvangen van dit soort talenten, ook wil ik de NT-manager vragen of hij bereid is hetzelfde te doen. Daarnaast wil ik een lijst gaan bijhouden met de 5 beste talenten per positie per leeftijd (18-19-20-21). Alleen talenten uit deze lijst met een behoorlijk potentieel zouden mogen worden gered (ten tijde van het toernooi). Ook zou ik managers welke een dergelijk talent hebben graag duidelijk willen maken door middel van een bericht dat zij een talent hebben welke in de toekomst mogelijk wat voor het NT/U21 kan betekenen en indien zij van plan zijn met het spel op te houden een bericht naar ons toe te geven en vragen de speler te verkopen. Dit bericht zou mijns inziens onderdeel moeten worden van de taak van de scouts. De lijst word door mij bijgehouden, mogelijk op andere criteria dan alleen op loon.