BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Project NT VRAGENLIJST wie wil wat doen

Project NT VRAGENLIJST wie wil wat doen

Set priority
Show messages by
This Post:
00
213829.1
Date: 04/03/2012 09:29:54
Overall Posts Rated:
284284
Veel leden hebben via het forum en pm al aangegeven mee te willen doen op 1 of andere manier. Echt zeer mooi om te zien. Veel leden hebben echter nog niet aangegeven tot hoever ze bereid willen zijn te helpen..

Het is bijvoorbeeld makkelijker om mee te doen wanneer je al een 18-jarig talent hebt. Je geeft aan dat je mee doet, past je training misschien wat aan, traint wat langer dan gepland door.. Klaar ;) Maar de kans is groot dat ik straks managers nodig heb die meteen kunnen inspringen wanneer er een talent vrijkomt die direct overgenomen moet worden en op een positie getraint moet worden die totaal niet in je trainingsschema past.. De vraag is of je dat ook bereid bent om te doen. Je moet immers je eigen lange termijn planning behoorlijk aan passen. Je trainde immers eerst PF's en moet misschien nu een pg gaan trainen... Er wordt wel gekeken wat iemand nu traint, of sowieso de komende tijd gaat trainen, zodat de meeste managers hun training niet hoeven aan te passen..

Via de onderstaande vragen wil ik inventariseren wat de mogelijkheden zijn. Op deze manier wordt voor mij duidelijker wie ik waarvoor kan gebruiken en hoeveel mankracht we exact hebben. Probeer puur met ja of nee te antwoorden en bij open vraag zo kort mogelijk te antwoorden en het andere topic te gebruiken voor discussie.

Meerdere ja's zullen dus prettig zijn..

Bij het invullen van de antwoorden even letten op het volgende:

*je hoeft geen rekening te houden met het feit of je misschien te weinig kennis hebt qua training. Je zal geholpen worden met de training..
*wanneer je mee doet aan dit project ben je bereid om je trainingswijze aan te passen aan wat het beste is voor het NT. Je zal uiteindelijk zelf de zeggenschap houden. Maar de bedoeling is wel dat we op het Oranje Boven subforum een juiste strategie gaan bedenken om alle posities zo goed mogelijk opgevuld te krijgen en het liefst ook per positie een aanvallende en verdedigende speler.. Houd hier dus rekening mee!
*je bent bereid lv 6/7 trainer aan te schaffen, evenals minimaal een lv 4 dokter
*je bent bereid om een redelijk potje te hebben om snel een speler aan te kunnen trekken, of wanneer nodig direct eigen spelers te willen verkopen om dat ene talent aan te kunnen trekken.. Via early bids kan je dan binnen een dag het benodigde bedrag alsnog op je rekening hebben.
*Kies je bijv alleen voor Center training, hou er rekening mee dat er wel multiskilled getraint gaat worden. Dus je C af en toe als pg spelen voor passing

Bij voorbaat dank voor het invullen.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? ja/nee
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? ja/nee
1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? ja/nee
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? ja/nee
2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? ja/nee
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? ja/nee
3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een pg/sg/sf/pf/c (meerdere antw mogelijk):
4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt/klopt niet
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Last edited by Maupster at 04/03/2012 09:51:42

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
From: Peja

This Post:
11
213829.2 in reply to 213829.1
Date: 04/03/2012 11:34:46
Los GansoS
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
101101
Second Team:
Los GansoS II
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? ja
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? nee
1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? Heb een PF als trainee, wil er dan graag nog een PF of C bij


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? ja
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen?nee
2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? Heb een PF als trainee, wil er dan graag nog een PF of C bij

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? ja
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? nee
3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? Heb een PF als trainee, wil er dan graag nog een PF of C bij


4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een pg/sg/sf/pf/c (meerdere antw mogelijk):PF & C
4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt niet

This Post:
11
213829.3 in reply to 213829.1
Date: 04/03/2012 13:07:39
Overall Posts Rated:
152152
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? ja
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? ja
1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? ja
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? ja
2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? ja
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? ja
3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een pg/c (meerdere antw mogelijk):
4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt

From: Natasja
This Post:
11
213829.4 in reply to 213829.3
Date: 04/03/2012 13:44:29
Overall Posts Rated:
1111
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? ja
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? ja
1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? ja
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? ja
2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? ja
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? ja
3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een pg/c (meerdere antw mogelijk):
4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt

This Post:
11
213829.6 in reply to 213829.1
Date: 04/03/2012 14:10:20
Overall Posts Rated:
1212
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? ja/nee
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? ja/nee
1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? ja/nee
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? ja/nee
2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? ja/nee
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? ja/nee
3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? Het liefst SF of PG ivm training van Rik Eden voor het NT

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een pg/sg/sf/pf/c (meerdere antw mogelijk): NEE
4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt/klopt niet

This Post:
00
213829.7 in reply to 213829.6
Date: 04/03/2012 14:18:13
Overall Posts Rated:
284284
HERO

> 1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? ja/nee
> - ja
> 1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? ja/nee
> - ja
> 1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?
>
>
> 2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? ja/nee
> - ja mits het een U21/NT prospect betreft
> 2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? ja/nee
> - ja mits het een U21/NT prospect betreft
> 2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?
>
> 3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? ja/nee
> - ja
> 3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? ja/nee
> - ja
> 3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?
>
> 4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een pg/sg/sf/pf/c (meerdere antw mogelijk):
> - afhankelijk van het materiaal wat beschikbaar is natuurlijk, maar het liefst PG/PF/C
> 4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt/klopt niet
> - klopt ook wel


Last edited by Maupster at 04/03/2012 14:20:06

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
11
213829.8 in reply to 213829.7
Date: 04/03/2012 15:24:11
Overall Posts Rated:
9494
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? ja
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? ja
1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? nee
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? nee
2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? ja
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? ja
3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een pg/c (meerdere antw mogelijk):
4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt

This Post:
11
213829.9 in reply to 213829.8
Date: 04/03/2012 15:36:19
Overall Posts Rated:
5959
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen?
ja

1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen?
nee

1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?
PG/SG


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen?
ja

2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen?
nee

2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?
PG/SG

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen?
ja

3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen?
nee

3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?
PG/SG

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een
pg/sg

4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT.
klopt niet

Op termijn wil ik wellicht wel omschakelen, maar momenteel heb ik ook nog een 25 jarige MVP die ik verder door wil trainen

This Post:
11
213829.10 in reply to 213829.9
Date: 04/03/2012 17:00:48
Overall Posts Rated:
3333
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? JA
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? JA


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? JA
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? JA

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? JA
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? JA

4.1) Ik zou graag (12014691) en het liefst ook (24054360) willen door trainen. Ik zou graag een speler willen die pas in dat trainingsschema. Daarnaast wil ik dit seizoen een goede speler uit de draft proberen te halen die ik dan als derde speler kan trainen. Ik heb eventueel ook genoeg financiële middelen om een andere speler aan te kopen.

This Post:
11
213829.11 in reply to 213829.1
Date: 04/04/2012 07:21:28
Overall Posts Rated:
5252
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? ja
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? nee
1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG,SG,SF


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? ja/
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? nee
2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG,SG,SF

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? ja
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? nee
3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG,SG,SF.

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een zie boven (meerdere antw mogelijk):
4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt niet

Maupster, belangrijk is dat de speler in de training aansluiting kan vinden bij de Jongh

Last edited by WillemA. at 04/09/2012 13:56:16