BuzzerBeater Forums

Suomi - III.16 > K_22

K_22

Set priority
Show messages by
From: kbasket
This Post:
00
232829.1
Date: 12/10/2012 18:26:26
PaaPoo
II.3
Overall Posts Rated:
394394
Laitetaas tälle kaudelle uutta puuta.. Toivottavasti tänne eksyy muitakin, ainakin monta pelaavaa manageria taitaa sarjasta löytyä ja kaikin puolin tasaiselta vaikuttaa.

From: abe1234

This Post:
00
232829.2 in reply to 232829.1
Date: 12/10/2012 18:39:10
Overall Posts Rated:
2525
Noni jos nyt saatais lisää osallistujii tänne, mut tää on huono ku tänne ei löydä kauhee helposti ja sarjojen foorumien paikkaa pitäis jotenki muuttaa näkyvämmäks. Jotenki paremmi esille tohon sarjan etusivulle ni varmast tulis lisää osallistujii.

Mun osalt sarja ei oo alkanu kauhee hyvi, 0-3 ja jengin palkat miinuksel.. hups. Ku sais nyt myytyy ton sentterin joka vie sen 72k ni vois hankkii pari takurii ni sarjasijoitus alkais nousee.. Mut kyl täs nyt on aikaa viel ja loppukaudest uskon et sijoitus tulee olee iha hyvä.

Ketkä on sun mielest sarjan ennakkosuosikkei ja havitellee nousust?

From: kbasket

This Post:
00
232829.3 in reply to 232829.2
Date: 12/11/2012 12:53:39
PaaPoo
II.3
Overall Posts Rated:
394394
Jeps, ei tänne helposti eksy.. Nii ja varmaan jonkinlainen kynnys saattaa olla puhua tuntemattomille... Toki mahdollisuus löytymysille voisi lisätä keskustelijoita..

Nii kyllä tolla palkalla saa jo muutamankin pätevän pelurin tälle tasolle. Katohan nyt, ettet tipahda.. Lauantainakin sulla on täpö vastassa, et ei taida viel voittotili karttua... ;)

En itse asiassa oo niin tarkkaan sarjaa skoutannut, et voisin nostaa suosikkia.. Tasainen sarja ja kaikki lienee suht aktiivisia, et se joka loppu kaudesta pystyy pelaajia hankkimaan lienee voittaja, muuten en osaa kyl sanoa.. Joudun ite vetäytyyn jonosta... ;)

Sunnuntaina katoin Clippersin pelin, aika cruisailua.. Mites sulla, onks pelit viel alkanut?

From: abe1234

This Post:
00
232829.4 in reply to 232829.3
Date: 12/12/2012 16:01:30
Overall Posts Rated:
2525
Totta.

No ei täs nyt viel sentää kriisissä olla, kuitenki löytyy rahaa jonkun verran ja sarja vasta alússa ;) Aijai lauantain pelataa, harmittaa jo etukäteen ku haettii henkinen yliote viime kauden lopussa ja nyt päästetää seki sulle... No katotaa viel et jos joku ostais ton Juhon perjantain ja siirtolistalt löytyis vahvistuksii..

Hypo johtaa aika ylivoimasesti täs vaihees ja ite en kyl nyt näin huonon alun jälkee varmaa hae nousuu viel täl kaudel.

Mä oon kattonu täs aika tasasest varmaa sen 3pelii viikos. Ja katoin et joulupäivänä tulee 5pelii peräkkäin klo12 alkaen et taidan viettää mun joulupäivän koriksen merkeis. Ja eile tuli katottuu Nets-Knicks ja oli muute hyvä peli! Peli ratkes Jason Kidd:in kolmosee ja Carmelo teki n.40p. Ja sanoin et Lakers tulee olee hyvä ni taidan peruu puheeni..

Joo mun omat pelit on kans alkanu ja ihan hyvin on menny. Mut ärsyttää vaa nää erilaiset säännöt tääl, esim ei oo hyökkäysaikaa. Ja muutenki pelaaminen enemmä yksilöin ku joukkueen. Mut pelaajat on kyl aika urheilullisii ja ollaa pelattu muutamaa aikaa kovaa jätkää vastaa. Mut ei siit sen enempää.

From: abe1234

This Post:
00
232829.5 in reply to 232829.3
Date: 12/13/2012 20:40:54
Overall Posts Rated:
2525
knicks-lakers just menos. ei mul muuta

From: kbasket

This Post:
00
232829.6 in reply to 232829.5
Date: 12/14/2012 07:23:33
PaaPoo
II.3
Overall Posts Rated:
394394
Toivottavasti ei tullut Knickseille pahaa loukkia.. Ihme, että Lakers ei pärjää.. Etenkin jos niitä vastaan tehdään 116pistettä ja luulis, ettei montaa toista yritystä pitäis saada vastuksen.. Noh, aina ei voi voittaa ja muutama superstara ei viel joukkuetta tee...

From: abe1234

This Post:
00
232829.7 in reply to 232829.6
Date: 12/15/2012 14:14:35
Overall Posts Rated:
2525
Onnittelut voitosta. Täysillä yritettiin mut ei riittäny. Käyppä kattomassa pelin viimenen minuutti, ihan mielenkiintoine voitto sulle!! Ens kerral sit tulee kylmää kyytii sulle ;)

From: kbasket

This Post:
00
232829.8 in reply to 232829.7
Date: 12/15/2012 18:18:14
PaaPoo
II.3
Overall Posts Rated:
394394
Kiitos onnitteluista ja hyvästä matsista.. Huh huh, pistit kyllä tiukaksi.. Mä luulin, et oisin sut saanut puhuttua rentoileen, mut taisit lukee noi läpät...?

Koitahan nyt saada jantteris myytyä ja sitä kautta jengin semmoseksi, ettet ainakaan tipahda! Tulee muuten ihan hiton nuiva ens kausi.

Mun jengi alkaa puhkumaan intoa.. Ketään vastaan mä sen käyttäisin... Vähän tekis mieli tiistaina kokeilla mut ehkä kannattaa viel säästellä...

From: Hegge
This Post:
00
232829.9 in reply to 232829.8
Date: 12/16/2012 11:49:56
Overall Posts Rated:
3535
Abbys kyllä kyntää tällä hetkellä syvällä... Ihmettelen, kun paperilla ainakin joukkue näyttää paljon kovemmalta!

Jompikumpi kysäsi jossakin vaiheessä ennakkosuosikkia nousuun. Mitä tässä itse tuli vähän skouttailtua, niin nostaisin Hypon aika vahvaksi kandinaatiksi nousian ennakkosuosikiksi. Finaali vastukseksi nostaisin bonebreakersin. Tosin asetelmat varmaan muuttuvat kauden edetessä, kun pelaajia myydään ja ostellaan. Saas nähdä kuka nousee, nousulippu taitaa olla tosin Paapoolla. ;)

NBAsta on pakko sen verran mainita, että Minnesotalla menee aika hyvin, siihen nähden heidän loukkaantumishuolistaan. Shved on pikkuhiljaan lunastanut hänelle antamiani odotuksia. Love oli aluksi vakuuttava, muutama peli on ollut nyt vähän hiljaisempaa, viimeyönä sivussa. Mainitsemisen arvoisia on ollut kyllä myös Pekoni ja Kirilenko. Molemmilla on tällä hetkellä vakuuttavat otteet! Rubion paluu antaa entistä enemmän syytä hymyillä. Kohtalaiset 9 passia 18 minuutissa, ei paha ekalta peliltä. On se kyllä mukava kattoa kun avauksessa häärii 5 valkosta! =)

From: kbasket

This Post:
00
232829.10 in reply to 232829.9
Date: 12/18/2012 10:26:33
PaaPoo
II.3
Overall Posts Rated:
394394
Äkkipäätä vois kuvitella, että Abbys hakee hyvää draftia... ;)

Totti, HyPo lienee tällä hetkellä vahvin mutta finaalissa oon vastassa minä... No ei, kait sitä vois yrittää pleijareihin, mut eipä oo vielä nousemaan.. Lipunhan varasinkin vasta ens kaudelle, mut sekotti kun lähit sooloileen... vai miten se nyt menikään..

Oot muuten ihan hyväsesti pärjännyt kakkosessakin, älä nyt sielläkin ala etuileen... Hyvän jengin oot kyllä itelles rakentanut, tuskin ainakaan tulee tuskaa säilyä.. Kolmas treenike sulla taitaa puuttua. Siellä onkin jo kauttaaltaan aktiivisempi meininki noin muutenkin, vähän kävin lukasees teidänkin foorumia. Hienoa muuten, että jaksat viel meitä mutalaisiakin käydä tervehtimässä. Ootellaan muutamia kausia ja noustaan möykkäämään ylimmälle... ;)

From: abe1234

This Post:
00
232829.11 in reply to 232829.10
Date: 12/19/2012 01:31:41
Overall Posts Rated:
2525
Noni nyt on saanu "palkkamonsteri" myytyy ja talouski näyttää jo plussaa.. huh huh mikä alku kausi. Joo yritin hakee sust voittoo ku kuitenki ollaa verivihollisii ni pistin kaikki peliin. Nyt pitää viel käydä tuol siirtolistal ja vähä myydä pelaajii meinaa näyttää vielki aika heikolta xd kauden tavoite: säilyminen sarjassa, heh heh ei olis uskonu enne kauden alkuu et näin tulee käymää. Ja draftiinkaa ei panosteta jote kyl on nyt paha pohjanoteeraus multa...

Heggelle: Jos kerran joukkue näyttää paremmalta mitä tulos kertoo niin missä on vika?? pitäiskö kääntyy ton abbys managerin puolee ;) En ollu käynykkää kattoo mite sul menee 2. dirres. Silmät oikee pyöristy ku näin et oot kakkosena, joku pitää olla nyt viallaa. Käyny hyvä tuuri ja päässy helppoon lohkoon ;)

Ja täl hetkel mun nousu näyttää olevan vast kolmen kauden kuluttuu jos kerra Paapoo ei viel täl kaudel nouse, meinaa on ottanu ison harppauksen mun eteen..

Ja sitten muihin aiheisiin, pitää kattoo nyt lähipäivinä Minnesotan peli. Katoin yhen pelin tos jo aik kauan aikaa sitte ja "pekoni" (heh heh) teki korinalla tuhoo hyväl prosentil. Ja nyt ku Rubioki on tullu takas ni mielenkiintonen joukkue, ku rosterist löytyy 4 pointtii, Ridnour,Rubio,Barea ja Shved. Jännä nähä mite roolitus menee.