Om het compleet te maken, ook ik stel mezelf verkiesbaar voor het U21 bondscoach schap.
Met de ingang van seizoen 24 ben ik in mijn 7e buzzerbeater seizoen ingegaan. Het afgelopen seizoen heb ik de sterkste divisie II overleefd door 5e te worden, en dit seizoen zal ik in diezelfde divisie te bewonderen zijn alleen dan met doelstelling laatste te worden. Deze keuze heb ik gemaakt omdat ik zelf vond dat ik te snel gepromoveerd was. Geweldig om mee te maken, alleen mijn team was er simpel weg nog niet klaar voor. Ik had 5 goede starters, en niet echt een diepte in mijn bank, waardoor ik heb besloten mijn team op de schop te gooien.
Dit seizoen staat in teken van mijn team onderaan te bivakkeren, dit houdt dus in dat ik heel veel tijd zal hebben voor het U21 team. Met voorheen Hadad, en nu Taal geselecteerd ben ik er van overtuigd redelijk wat kennis te hebben als het gaat om de spelers wat de do's en dont's zijn.
Ik log zelf meerdere malen in per dag, en zal dit dan ook zeker blijven doen mocht ik gekozen worden.
In mijn seizoen als BB coach heb ik geleerd om van je tegenstanders te leren, en op te letten welke speler de "key factors"zijn, of te wel, moet mijn beste verdedigende speler op een andere positie worden opgesteld, om de beste speler van de tegenpartij uit te schakelen. Hoe moet ik mijn tactiek neer zetten, speel de tegenstander altijd het zelfde of varieert hij vaak?
Ik zie mijzelf als DE kandidaat omdat ik dus wat meer tijd heb om de tegenstanders door te zoeken, om een luisterend oor te hebben naar de ervaren managers die klaar staan om advies te geven en simpel weg omdat ik dit spel geniaal vind.
Hebben jullie vragen, dan hoor ik ze graag gedurende het hele bondscoach schap mocht ik gekozen worden. Ik wil graag de beste manager worden die ik kan zijn, en zie dit ook als een groot leer moment om ervaring op te doen bij het nationale U21 team. Ik zal voor elke wedstrijd en kleine voorbeschouwing maken op het oranje boven forum, als het publieke forum, echter wel met een beetje aanpassing door niet de tactiek te verklappen uiteraard.
Hebben jullie nu nog vragen om een juiste beslissing te maken tussen wie de meest geschikte is, ook dan hoor ik het graag.