BuzzerBeater Forums

BB Norge > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Unkel
This Post:
00
29067.2 in reply to 29067.1
Date: 5/8/2008 3:09:28 PM
Overall Posts Rated:
2020
Jeg stiller til valg fordi jeg synes jeg får til dette spillet. Spesielt det glupe det har ligget i det å studere motstanderen og endre taktikken etter motstanderen og samtidig ha spillere som kan benyttes i minst tre angrepsformasjoner i kombinasjon med minst tre forsvarsformasjoner. Det er mulig motstanden blir hardere i toppdivisjonen?
Jeg gleder meg i alle fall ... ønsk meg lykke til! Takk for seg!
Unkel

Tillegg: Det betyr ingenting at laget Vito (41639) ligger på toppen av tabellen. Det kan like mye skyldes flaks som dyktighet, men at den ene etter den andre takker for seg, er mer urovekkende. For ikke å snakke om da min gode støttespiller i VIF fant på å stille som kandidat for svenskene bare fordi han har hytte nedi Blekinge! Vi trenger å stå samlet om våre kandidater i disse tider, - og jeg har ikke stemt på Unkel før, for å si det sånn ...

Last edited by Unkel at 5/13/2008 5:37:12 PM

From: joabo
This Post:
00
29067.3 in reply to 29067.1
Date: 5/9/2008 2:26:26 AM
Overall Posts Rated:
00
Ja da var valget av ny landslags coach i gang, foreløpig er det 6 som er interessert i jobben. Baske.t (Vinner av serien og sluttspillet i BLNO, som sikkert alle har fått med seg) og Bighat, Unkel, Steel Fidel, LA-Racerblade og jeg ( semi i cupen, og etter en dårlig slutt på sesongen tapte for Bergen Tiger i semi i sluttspillet). De 5 andres lag er gode coacher som begge hadde gjort en god jobb som landlags trener, men jeg mener at jeg kan gjøre en like god jobb eller bedre.

Minne mål som landslags trener er å få Norge blant de 25 beste på NT-Rankingen. Dette kommer til å bli vanskelig, men er fult mulig. For å greie det vil jeg trenge hjelp til å finne de beste norske spillerne, jeg tar gjerne imot gode tips å vis du folk har noen .

Så Stem på meg vis du vil ha en landslags coach som vil og kommer til å lykkes.

This Post:
00
29067.4 in reply to 29067.3
Date: 5/9/2008 3:01:03 AM
Nøtterøy Funkadelics
BLNO
Overall Posts Rated:
146146
Second Team:
Nøtterøy Funkadelics II
Om meg
31 år gammel, bosatt på Nøtterøy utenfor Tønsberg.

I fordums tid et middels talent på Bærums Verk Basket,
gjorde også et comeback i 2.div for TNT basket for et par år
tilbake uten å imponere noen...

Har snart 4 års erfaring med online-spill fra HT, men har hele
tiden vært på utkikk etter et tilsvarende spill for basket.
Buzzerbeater er et fantastisk spill som jeg kommer til å fortsette
med i mange år fremover.

Jobber som "Business Development Manager" i et større utenlandsk selskap,
men har hjemmekontor som base, og er derfor svært fleksibel.

Hva har jeg oppnådd?
- Rykket direkte opp til BLNO i min første sesong ved å
vinne sluttspillet i 2. div.
-Nådde semifinalen i min avd i BLNO i sesong 4.

Hva kan jeg tilføre?
Jeg innrømmer glatt at mitt kandidatur er med bakgrunn i at det norske miljøet i dette
spillet fortsatt er ferskt - og at det neppe er noen som kan kalle seg "eksperter" per dags dato.

Sammenlignet med den nåværende ledelsen er jeg uansett overbevist om at jeg
skal kunne vise til en klar forbedring både i resultater og kommunikasjon
i tiden som landlagssjef.

Mine ambisjoner?
Forbedre Norges resultater og renomè ved å ha en aktiv og åpen kontakt
med det norske miljøet, samt sørge for at spillerne rekrutteres gjennom objektiv
utvelgelse for å sikre at landslaget representerer kremen
av norske spillere.

From: joabo
This Post:
00
29067.5 in reply to 29067.4
Date: 5/9/2008 11:29:05 AM
Overall Posts Rated:
00
pg Kristoffer Storli,
sg Arne Wilson, Åge Johnsen, Svein Refsnes
sf Hogne Haavi, Tore Kristensen
pf Håkon Søvik, Jan Tjemsland, Håkon Aaberg
c Rolf svardal, Pål Risa, Jonas Jørgensen

her er spillere jeg mener Norge må bruke for å lykkes, jeg vet det finns flere gode der ute men, de er vanskelige å finne, derfor trenger man hjelp av alle. for at landslaget skal lykkes må man ha en smart trener som vet hva han gjør ( det er ikke mange som har vært med siden starten men de fleste har spillt i 2 sesonger og begynner og få litt kunnskap om spillet) og må høre på andre. vis landslage skal lykkes er det ikke bare treneren men hele landet som står bak!!

Lykke til til alle som har melt seg som kandidat til å bli landslags trener, men uansett hvem som vinner er det vi sammen som kommer til å gjøre det store!uansett hvem som vinner er det vi sammen som kommer til å gjøre det store!

Last edited by joabo at 5/9/2008 11:44:50 AM

From: baske.t

This Post:
00
29067.6 in reply to 29067.5
Date: 5/9/2008 5:52:15 PM
Overall Posts Rated:
00
Ja, jeg har vel også stilt som kanditat som LL trener. Jeg har litt erfaring fra før vil jeg si, er vel 3 sesongen min nå. Sesongen som var nå vant også BLNO både serie og playoff. Når vi nå skal velge LL er det viktig at vi velger en som både spiller spillet serriøst og en som har tenkt å spille det 3 uker sånn som vår forrige LL-coach, selv mener jeg at jeg "har" begge deler, jeg er serriøs og jeg syns det er gøy så da regner jeg nok ikke med å gi meg med det først! ;)

Hvis jeg blir valgt vil jeg velge meg ett lite "trenerteam" på 2-3 personer(selvfølgelig er også alle andre velkomne til å tipse om spillere og slikt) men disse vil være mine "hovedscouter". Jeg vil ta ut det beste laget uansett alder, men vil også ta med en 3-5 ungguter med "hall of fame" potensiale.

Sist men ikke minst mener jeg selv at denne 23Larsen passer best til jobben, men siden han ikke stiller til valg så får vel andre gjøre det!

Takk for meg!