BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Gezocht voor NT: Opponent analist M/V

Gezocht voor NT: Opponent analist M/V

Set priority
Show messages by
This Post:
00
30541.1
Date: 05/13/2008 08:09:37
Overall Posts Rated:
22
Niet afwachtend op de uitslag van de verkiezing zijn we genoodzaakt verder te gaan met het NT. De eerste poulewedstrijd gaat al komen.

Gezocht voor NT: Opponent analist M/V

Organisatie
Onze organisatie DBA is een professionele, vooruitstrevende organisatie. Standplaats is virtueel.

Functiebeschrijving
Als analist verzamel en analyseer je informatie over opponenten, adviseer en rapporteer je hierover. Je volgt de ontwikkeling van onze tegenstanders op club en nationaal niveau. Je volgt ontwikkelingen bij de concurrentie. Je prognosticeert en analyseert hun elke acties. Je assisteert evt. bij diverse scoutings en wedstrijdrapportages richting management en directie. Tevens voer je evt. een tevredenheids-onderzoek uit.

HET PROFIEL
In verband met de samenstelling van het team en de werkzaamheden op de "afdeling" zoeken wij een kandidaat op BB niveau van minimaal 6 weken.
Onze nieuwe collega krijgt een voornamelijk ondersteunende rol en gaat zich vooral bezig houden met de opponent rapportages. Voor dit profiel is ervaring en attitude en enthousiasme belangrijker dan opleidingsniveau.
Jouw mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden liggen op een goed niveau. Je hebt affiniteit met basketbal, beschikt over een goed no-nonsense gevoel en hebt gevoel voor cijfers. Je voelt je thuis op een "afdeling" met een gezellige en open sfeer.

Aanbod
Wat mag je verwachten:
Direct vaste aanstelling
Part time functie

Referentienummer: 2422525-MB
Heb je interesse in deze functie? BB mij om direct te solliciteren of neem voor meer informatie contact met ons op

Gaarne je sollicitatie via BB naar mij sturen in de vorm van een rapportage van onze 1ste tegenstander: Schotland.

In de rapportage willen we graag het volgende terugzien:
Sterke en zwakke punten van het team.
Trend van laatste wedstrijd reeks van ongeveer 5.
Hun enthusiasme managment.
Hun typische aanvals en vededigingsstrategie.

Het behoeft ZEKER geen volledige A4 te zijn en ik wil ook geen ellenlange XLS lijsten. Maar een kort en bondige executive summary van maximaal een BB mail is zeer gewenst en vereist.

Graag willen wij de reeds gesolliciteerden vragen het nog eens te doen via de bovengenoemde procedure. We bedanken alvast voor jullie interresse en zullen uiterlijk aanstaande vrijdag uitsluitsel geven wie het geworden is.

PS: 'Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.'

Last edited by GM-Rijswijker at 05/13/2008 08:14:14

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
30541.2 in reply to 30541.1
Date: 05/13/2008 10:10:36
Overall Posts Rated:
506506
haha, ziek goed!

This Post:
00
30541.3 in reply to 30541.1
Date: 05/13/2008 12:50:32
Overall Posts Rated:
1212
Je bent wel het belangrijkste vergeten.

Ik blij maar zoeken naar dat marktconforme salaris :P

This Post:
00
30541.4 in reply to 30541.3
Date: 05/14/2008 01:28:12
Overall Posts Rated:
22
Nog 2 dagen om te reageren; sluitingtermijn is vrijdag 17:00.

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
30541.5 in reply to 30541.4
Date: 05/14/2008 02:06:04
Overall Posts Rated:
284284
Ik zou wel willen, maar ik wil eerst alle facetten van het spel goed beheersen. En dat doe ik voor mijn gevoel niet.

Je hebt al wel kandidaten toch?

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
30541.6 in reply to 30541.5
Date: 05/14/2008 02:45:48
Overall Posts Rated:
22
1 reactie; en verwacht er iig nog 1. In ieder geval zal ik iedereen aanraden het 1 keer te proberen. en Daarna krijg je altijd een reactie terug waarin wordt verteld wat er goed aan is en waar mischien wat meer aandacht aan besteed kan worden. Tenslotte willen we graag iedereen een handje helpen om NEDERLAND wat beter op de kaart te brengen. Ik zal het NT niet FOREVER kunnen runnen....

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
30541.7 in reply to 30541.6
Date: 05/15/2008 03:18:52
Overall Posts Rated:
22
Nu totaal 3 aanmeldingen...Morgen sluit de deadline...

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
30541.8 in reply to 30541.6
Date: 05/15/2008 16:38:24
Overall Posts Rated:
00
1 reactie; en verwacht er iig nog 1. In ieder geval zal ik iedereen aanraden het 1 keer te proberen. en Daarna krijg je altijd een reactie terug waarin wordt verteld wat er goed aan is en waar mischien wat meer aandacht aan besteed kan worden. Tenslotte willen we graag iedereen een handje helpen om NEDERLAND wat beter op de kaart te brengen. Ik zal het NT niet FOREVER kunnen runnen....


Dat helpen om nederland wat beter op de kaart te krijgen staat me wel aan.
Is er niet toevallig een irc kanaal ofzo waar de wat ervaren spelers de nieuwelingen wat bij kunnen staan met raad??
Ik heb gemerkt dat hulp van ervaren spelers me veel heeft geholpen in eerdere spellen die ik ben gaan spelen als Hattrick en Charazay.

Ik merk zelf dat ik wel aardig speel, maar dat ik nog niet precies weet waar ik op moet letten en voor mezelf het wiel uit gaan vinden lijkt me ook zinloos als anderen dat voor me al gedaan hebben :)))

This Post:
00
30541.9 in reply to 30541.8
Date: 05/16/2008 03:15:17
Overall Posts Rated:
22
Nee; binnen BB is er niet. En buiten BB hebben ze wel eens geprobeerd maar kwamen te weinig mensen.

Maar mochten mensen vragen hebben; er is veel te lezen op de BB Help forum of gewoon op de nederlandse forum. Stel je vraag en weet wel zeker dat tot op heden geen enkel vraag onbeantwoord bleef. De zogenaamde oude rotten hebben ook maximaal 2 seizoenen ervaring maar coaches zoals Patjebono en Riceball weten aardig veel....En kunnen het ook goed verwoorden...

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."