BuzzerBeater Forums

BB Nederland > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
11
326754.3 in reply to 326754.2
Date: 4/3/2025 10:23:09 AM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538538
Second Team:
Silver Onions
Ik heb mij verkiesbaar gesteld.

Ooit in een grijs verleden al een tijdje U21 coach geweest.
Met de nieuwe snelle training in het begin spelers met al behoorlijke TSP lijkt het mij leuk om te kijken wat ik ervan kan maken.
Verwacht geen uitgebreide trainingsplannen van mij of uitgebreide begeleiding om je talentje te trainen.
Een keertje mee denken over je training wil ik wel doen.

Ik zal mij vooral op de lichting richten om daar het meeste uit te halen en in grote lijnen aangeven hoe er getraind zou moeten worden voor optimaal U21.

Only in the dark, we succeed!
This Post:
11
326754.4 in reply to 326754.3
Date: 4/4/2025 11:58:14 AM
StayFrosties
II.1
Overall Posts Rated:
88
Beste Buzzerbeater enthousiastelingen.

Afgelopen twee seizoenen waren ontzettend leerzaam en leuk om samen te werken met alle coaches.

Als ik terugkijk op het eerste seizoen heb ik echt nog wel de verkeerde keuzes gemaakt op sommige momenten. 
Dat komt vooral omdat ik het spel iets teveel romantiseer, terwijl het toch echt 1-tjes en 0-tjes zijn.
Met hulp van vooral Jeroen werd het steeds meer duidelijk hoe het spel werkt.

In het tweede seizoen hadden we naast dat het een fantastische lichting was ook gewoon een heel mooi resultaat.
Helaas troffen we net iets te vroeg de uiteindelijker winnaar, want het had echt een hele mooie spannende finale kunnen zijn.

Met het verkiesbaar stellen van Ruaidri twijfel ik wel een beetje of ik dan per se door zou willen, want ik wil het plezier van U21 ook graag gunnen aan andere managers.

Grote dank aan alle managers voor het opleiden van alle U21 talenten in de afgelopen twee seizoenen!

Groeten
Kevin
StayFrosties

This Post:
00
326754.5 in reply to 326754.4
Date: 4/5/2025 2:29:34 AM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538538
Second Team:
Silver Onions
Ik vind dat het U21 coach schap niet zomaar gegund moet worden. Een van de redenen om mij verkiesbaar te stellen is dat we heel vaak juist niets te kiezen hebben voor het BC schap in Nederland.

Ik heb ooit meegedaan aan de verkiezing bij een groot land. Dat was een stuk interessanter dan bij ons. Ik werd het niet, om dat net als bij ons men liever een "landgenoot" heeft als bondscoach. Maar meedoen aan die verkiezing was interessant.

This Post:
00
326754.6 in reply to 326754.5
Date: 4/5/2025 5:14:58 AM
StayFrosties
II.1
Overall Posts Rated:
88
Ben het helemaal met je eens dat zoiets niet zomaar gegund moet worden, ik bedoelde ook meer dat ik elke Nederlandse BB manager hetzelfde plezier gun. En voor mij voegt het U21 enorm veel toe, hoop geleerd en heel veel speelplezier. En voor mij draagt dat bij om betrokken te zijn bij het spelletje en interesse te houden. Ik hoop ook dat de nieuwe eigenaren de UI een opfrisbeurt kan geven zodat ook spel aantrekkelijk wordt voor toekomstige managers.

Conclusie is dus dat ik het helemaal eens ben en dat hoe meer managers zich verkiesbaar willen stellen hoe beter het is!

Last edited by StayFrosty81 at 4/5/2025 5:15:26 AM

This Post:
00
326754.8 in reply to 326754.7
Date: 4/6/2025 4:20:39 AM
The Primoss RAMS II
II.4
Overall Posts Rated:
8080
Second Team:
The Primoss Flyers
Verwacht geen uitgebreide trainingsplannen van mij of uitgebreide begeleiding om je talentje te trainen.

In mijn ogen toch wel een essentieel onderdeel van het U21 manager vak.

Met alle respect naar Ru toe,is gewoon een top manager.Klinkt dit voor mij een beetje als :wel de lusten maar niet de lasten.
Op deze wijze wil ik ook wel weer U21 of NT leiden,maar het is veel werk als je het echt goed wil doen.Er komt zoveel bij kijken.

From: Ruaidri

This Post:
00
326754.9 in reply to 326754.8
Date: 4/6/2025 5:07:29 AM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538538
Second Team:
Silver Onions
Ik ben meer een manager die het beste haalt uit wat er voor handen is, dan iemand die plannen maakt om over 4 tot 8 seizoenen te kunnen oogsten.

Ik denk dat, dat bij u21 goed kan werken, want je bent toch enorm afhankelijk van veel andere managers en ook nog van de plannen om spelers met hoge potentie naar het NT te trainen.

Ik denk dat er deze keer een echte keuze is en kies vooral voor degene waar jij het meest in geloofd.

This Post:
00
326754.10 in reply to 326754.9
Date: 4/6/2025 7:55:10 AM
StayFrosties
II.1
Overall Posts Rated:
88
Bovendien zijn er best een aantal managers die bereidt zijn om mee te helpen. Het is belangrijk om iedereen te laten doen waar ze goed in zijn denk ik. Als Ruaidri het tactisch vermogen heeft om het maximale uit het team te halen dan moeten we misschien wat taken verdelen. Shark1999 heeft ook al aangegeven om weer wat meer betrokken te zijn en er zijn al mensen die met de tactiek willen meedenken.

Misschien kunnen we een modus vinden om het samen te doen?

This Post:
22
326754.11 in reply to 326754.9
Date: 4/6/2025 8:05:08 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14131413
Ik ben meer een manager die het beste haalt uit wat er voor handen is, dan iemand die plannen maakt om over 4 tot 8 seizoenen te kunnen oogsten.

Voor mij persoonlijk is het niet het een of het ander, maar beiden om succesvol te zijn. Ik merkte juist bij het U21 dat je het verschil kan maken als je de minder betrokken managers weet te motiveren om te trainen voor het U21.

Maar ik begrijp ook goed je randvoorwaarden om mee te draaien, en fijn dat je daar transparant over bent!