BuzzerBeater Forums

België - III.16 > the play-offs and Play-downs!!!

the play-offs and Play-downs!!!

Set priority
Show messages by
This Post:
00
71899.1
Date: 02/07/2009 15:49:53
Overall Posts Rated:
471471
the PLAY-OFFS!!!

Big 8: no surprise

idereen verw8te zich aan Tourinne op een te zien eindigen, dat Minerva het nog zo moeilijk zou krijgen, had niemand kunnen voorzien...

in ieder geval, Big 8, het lijkt mij een uitgemaaktte zaak wie daar de semi finals speel: Tourinne gaat niks heel laten van Plexor, en Minerva zal wel afrekenen met Leval buzzers. hierna heeft Tourinnen het thuisvoordeel, maar ook de resultaten achter zich staan om het van Minerva te kunnen halen, maar sluit Minerva vooral niet uit, want als ze willen kunnen ze verrassend uit de hoek komen. een ding staat vast, tenzij Minerva of Tourinne een grote fout maken tegen hun tegenstanders, zijn zij al zekers van de Big 8 finale

bij Great 8 is het een hoogst onverw8 zicht:
WLW, leider na luiken 1 en 2, heeft zich dankzij het verlies van i Giallorossi kunnen plaatsen voor de Play-offs ( of PO in het kort), nadat zij een beschamende 3e luik vna de competitie hebben afgesloten... (2 winsten uit 7 matchen!!!) naast WLW nemen ook Silent Psycho ( die 8ste was na luik 1, maar een sweep heeft gerealiseerd om terug te komen en zich zo nog 2e van de divisie te worden, dikke proficiat), Dexia Namur en leider BT the Best! groot zal eht ongeloof zijn bij I Gialorossi na hun specaculaire beker run de uitschakling van de PO's... als er een team is die PO's verdiende, dan is het I GIalorossi... hopelijk lukt het hem volgend seizoen wel, en dan dat hij de PO's ook wint uiteraard!(daar ging mijn 1ste titel kandidaat...)

pre-analyse van de games in Great 8:
BT versus WLW
een kat voor de vogel als je eht mij vraagt. BT zoy hier zonder al te veel moeite door moeten geraken. WLW is geen sterke inside spelende ploeg, maar heeft nietemin een paar inside winsten geboekt, terwijl BT een outside gerichte team is, dat inside een doorsnee team is, zou het geen problemen mee WLw mogen hebben. als BT man op man verdedigt, zou het al gewonnen moeten zijn, zekers als hun niveau dat van de laatt matchen haalt.

Silent Psycho versus Dexia Namur
Silent Psycho mag dan wel zonder Escudie en Emanuelle zitten, ze bezitten meer dan voldoende kwaliteiten om dit op te vangen...
Dexia heeft een sterke outside spelende ploeg, maar in inside zekers te pakken. ze hebben een bijzonder alstige eigenschap, om tegen eht einde van de match de leiding te nemen en daarna geven ze die niet meer af ( cfr matchen tegen olympiados en Antwerp Angels).
Psycho heeft de capaciteiten om Dexia outside te kunnen omvangen, en mocht Escudie herstelt zijn, dan is deze match bij deze een uitgemaakte zaak over wie doorgaat.

voorspelling van de divisie finale GREAT 8: BT versus Silent Psycho

vraag aan de rest, wie gaat de PO's winnen volgens u?


PLAY-DOWNs:

niet minder belangerijk: in duel 1 is het Ana versus BCU, waarbij Ana duidelijk te kennen heeft gegeven te willen dalen, maar het wil met 3 matchen spelen ( + de vriendschappelijke match, die ertussen georganiseert wordt...) duel 2 zal uitgevochten worden tussen de Gisten en Quevascamps, een duel waarbij ik niet meteen de winnaar durf voorspellen. ik zou zeggen Gisten in 3 wedstrijden, omwille van hun moeilijkere divisie...



This Post:
00
71899.2 in reply to 71899.1
Date: 02/08/2009 07:38:07
Overall Posts Rated:
1212
Buongiorno tutti!

In het begin van het seizoen waren mijn topfavorieten I Giallorossi. Na hun spectaculaire parcours in de beker van België was ik ervan overtuigd dat zij de beste team hadden. Hoe het komt dat ze de PO's niet haalden blijft voor mij een raadsel; volgend seizoen kunnen jullie op I Giallorossi zeker rekenen (om kampioen te spelen?).

Hoe het ook zij, van de vier ploegen die er in Great 8 de PO's hebben gehaald denk ik, net als Revo, dat BT en mijn ploeg (Silent Psycho) de semi-finals zouden moeten halen. Wie daarna de finales bereiken is moeilijk te voorspellen (hopelijk wordt dat Silent Psycho).

Wat Big 8 betreft, ik ben er bijna zeker van dat de semi-finals zich tussen Tourinnes Rockets en Minervajordans zullen afspelen (misschien zal de toekomst mij tegenspreken).

Finales: volgens mij Tourinnes Rockets - BT The Best



De Play Downs worden een stuk minder spannend. Het duel tussen ANA en BCU wordt oninteressant; ANA heeft namelijk al duidelijk gemaakt dat zij zullen degraderen... en dus hun duel verliezen (logisch).

In het duel tussen Gitsen en Quevaucamps maakt volgens mij FC Gitsen het meeste kans om relegatie te vermijden. Twee redenen daarvoor:
1. Ze hebben meer matchen dan Quevaucamps gewonnen.
2. Ze speelden in de moeilijkste reeks van onze divisie.



Dit zijn maar pronostieken. Misschien wordt ik volgende week in de feiten tegengesproken...

Last edited by Mister Q (Luxembourg U21 Manager) at 02/08/2009 07:43:02

This Post:
00
71899.3 in reply to 71899.2
Date: 02/09/2009 14:50:27
Overall Posts Rated:
00
Mijn mening over de PO:

Big 8: hier ben ik vrij zeker van dat het idd Tourinne Rockets tegen Minervajordans gaat zijn. Ik geef Tourinne Rockets wel de meeste kans om in de finale te staan.

Great 8: de match van Silent Psycho tegen Dexia Namur is nu al beslist denk ik :-)
Nogthans was ik verschoten van de ratings die Dexia in een paar matchen in het begin van de terugrondes heeft gehaald. Opeens was dit team niet te onderschatten, maar in zijn laatste matchen zijn die ratings blijkbaar terug gedaald. ( geen idee hoe dit kwam)
In de 2,5 seizoenen dat ik dit spel nu speel, heb ik altijd Silent Psycho en i giallorossi de beste ploegen gevonden! Dus zal Silent Psycho deze match wel winnen.

In de match tegen mij en WLW ga ik geen oordeel vellen :-) ( maar toch zou ik de match graag winnen )

De finale van de PO gaat volgens mij Tourinne Rockets - Silent Psycho zijn.
Ik zou er ook graag staan, maar vrees dat ik niet opgewassen ben tegen Tourinne Rockets.
Daarbij ik gun Silent Psycho de finale, want ik vond dat hij vorig jaar de PO al had moeten winnen. Tool Belgium heeft toen heel veel geluk gehad denk ik.

De PD: AnA verliest, dat is duidelijk aangezien het zijn bedoeling is.
In de andere wedstrijd gok ik dat F.C. De Gitsen gaat winnen.
Hij heeft potentieel een fantastisch team als hij er wat meer moeite zou insteken :-)


Dit is mijn mening, maar ik denk dat je nooit kan voorspellen wat er gaat gebeuren.
Want blessures hebben veel te maken met of je nu wint of verliest.
Dit is ook de reden denk ik dat i giallorossi de PO niet gehaald heeft, want hij heeft veel met blessures gekampt dit seizoen ( allesinds toch op het einde ).
Waarvoor nogmaals mijn excuses aan aeroplanino, maar ik heb dit zelf niet in de hand.
Maar ben er zeker van dat als Silent Psycho dit jaar de PO wint, het volgend seizoen zijn beurt zal zijn, want hij verdiend dit wel.

This Post:
00
71899.4 in reply to 71899.3
Date: 02/10/2009 16:45:46
Overall Posts Rated:
471471
de enigzins verwachte PO match-ups...

ik waarschuw dat Minerva wel eens voor de verrassing kan zorgen, en Bt's SF Steven Wart lijkt onhoudbaarder dan ooit, maar zal dit volstaan tegen Psycho's look inside terror...

finale match-up is niet duidelijk, hoewel de match-up Tourinne - Psycho de favoriet lijkt van iedereen...

in the PD is er wel een verrasend resultaat... Gisten verloor met 133-119 tegen Quevascamp, niet meteen wat er verwacht werd... en Ana heeft zoals verwacht zijn eerst match tegen BCU verloren, maar zit met een lvl 12 enthousisme en zou wel eens heel hard kunnen uithalen volgende zaterdag.

Tot dan, voor het spannend vervolg van het naderende einde van dit seizoen...

Revo

This Post:
00
71899.5 in reply to 71899.4
Date: 02/15/2009 11:54:53
Overall Posts Rated:
00
tja

dank u voor alle lof!, maar uiteindelijk sta ik er toch niet bij

ik wijt dit gedeeltelijk aan de blessures, + het bekeravontuur, maar al bij al is het toch vooral mijn eigen fout

aan Silent Psycho: Succes, je bent voor mij de enige die het echt verdient om te promoveren (niet slecht bedoeld vr alle andere teams), want zij zijn al +/- 3 jaar mijn grootste rivaal

hopelijk tot volgend jaar in 2e klasse

This Post:
00
71899.6 in reply to 71899.5
Date: 02/15/2009 17:15:10
Overall Posts Rated:
00
Daar gaan de PO voor mij. :-) Slecht verdedigd op Silent Psycho, had nooit gedacht dat zijn afstandsschoten nog vrij goed zijn ( aangezien hij praktisch altijd look inside speelt)
Och kheb mijn doel dat ik voor ogen had in het begin van het seizoen ruimschoots gehaald.
Nu hopen voor Silent Psycho dat hij het haalt van Tourinne Rockets, want het is geen simpele tegenstander ( had ik er tegengestaan dan had ik wss zwaar verlore :-) )
Ik gun het hem,aangezien hij vorig jaar (naar mijn mening) al in 2de had moeten staan.

Message deleted
Message deleted
This Post:
00
71899.9 in reply to 71899.6
Date: 02/19/2009 07:17:25
Overall Posts Rated:
00
Okay de berichten zijn verwijderd, ma wil er toch ff op reageren.
Vertel mij nu is iets wat ik al niet een heel seizoen door had. :-)
Ik had de post dat jij op het forum had geschreven waarin je Mister Q zijn e-mailadres vroeg gelezen, dus wist ik dat jullie gingen samenwerken.
Je zei dat je aan verschillende teams gevraagd had voor hun te analyseren, wel aan mij heb je dit nooit niet gevraagd, wat ik wel begrijp want ik was je rivaal in het spel.

De POmatch tegen Silent Psycho had je idd goed aangepakt, ook heel slim voor op het forum iets te zeggen over Psycho's Look Inside terror! Dit had mij idd op het verkeerde been gezet door verkeerd te verdedigen. Normaal kijk ik altijd naar de vorige matchen van mijn tegenstander om te kijken of ze van tacktiek veranderen, maar door dat bericht had ik dit niet gedaan. Stom, want anders had ik het wel opgemerkt dat hij ook voor zijn 3punters had gespeeld in zijn laatste competitiematch (die tegen ANA).
Tja, eigenlijk moet ik het wel zien als een compliment dat Psycho raad vroeg aan jouw, dit betekend toch dat hij mij zag als een moeilijke tegenstander.
Had ik het geweten van zijn 3puntertacktiek dan had ik ook meer kans gehad om van hem te winnen. Mja dan was ik tegen Tourinne Rockets uitgekomen en zoals ik al in vorige posts heb gezegd kan ik hem wss toch niet aan. Dus is het beter dat Psycho in de finale staat.

Meer heb ik hierover niet te zeggen buiten over onze scrimmage vanavond: ik ben niet het type dat revange nodig heeft.

This Post:
00
71899.10 in reply to 71899.9
Date: 02/19/2009 10:47:21
Overall Posts Rated:
471471
ik zal het volgende zeggen. ik ga op deze post uitgebreid antwoorden, via een word document, dat ik na de PO's kopieer en tijdelijk op dit forum zal posten, tenzij je het liever toegestuurd krijgt via de mail, want met wat jij net hebt geschreven, zou je in de 2e divisie en in de 1ste divisie zeker, heel de tijd verliezen.

je spelers zijn goed, je plaatst ze goed, maar de regelmaat wordt je ondergang (dat had je uit de eerste match tegen mijn ploeg moeten hebben geleerd... je maakt daar ook een dergelijke fout). dit is goed om de PO's te halen, maar in de PO's moet je een extra kunnen bieden, iets dat jij wel had, maar niet gebruikt hebt. ik zal hier na de PO's uitgebreid op ingaan, nog tot zaterdag avond ( of zondag als de beslissing zaterdag neit valt).

Revo


This Post:
00
71899.11 in reply to 71899.10
Date: 02/19/2009 15:39:50
Overall Posts Rated:
471471
btw: goede match, BT, was heel spannende, tot op de laatste seconde. thx voor de waardige afsluiter van deze divisie matche, hoop je volgende jaar in de beker tegent e komen. hoop iedereen in de beker te gen te komen ( en i giallo liefst als laatste ;) )

Revo