BuzzerBeater Forums

BB Nederland > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
93364.2 in reply to 93364.1
Date: 06/03/2009 03:17:52
Overall Posts Rated:
22
Na het suc6 van Thijs en Hammer; begint het toch bij mij te kriebelen!

Ik heb er zin in!

Voor degene die nieuw binnengekomen zijn; Ik ben Rijswijker en ben verslaafd geraakt aan BB sinds Seizoen 3.

Samen met Patjebono het NT Nederland opgestart; volgende stap was het formeren van het scoutingsteam.

Alles bij elkaar waren het 4 fantastische seizoenen voor een klein kikkerlandje als Nederland. Opvolger was Thijs76 nu genaamd Mutual Thijs (alhoewel alleen de nederlanders de clue zullen begrijpen) die al toendertijd zich al had geprofileerd.

Maar wat de huidige coach nu heeft gedaan en ook Hammer U21 overtreft het helemaal. Top!

Hopelijk kan ik de lijn doortrekken.

Heb in de tussentijd niet stilgezeten en was NT coach van NIPPON. Een ander community en andere uitdaging waar ik weer nieuwe (internet) vrienden heb gemaakt.

Nog steeds na 6 seizoenen NT Coach is het geen tijd voor mij om met pensioen te gaan.

Hopelijk kan ik op jullie steun rekenen!

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
93364.3 in reply to 93364.2
Date: 06/04/2009 09:46:42
Overall Posts Rated:
204204
Beste NT-volgers ,

Hierbij stel ik me beschikbaar voor de positie van NT-coach. Waarom zul je, je misschien afvragen?

Ik heb er de tijd voor, ben zeker fanatiek genoeg en denk over genoeg know-how te beschikken. Daarnaast heb ik enige affiniteit met het NT omdat ik vanaf het begin van mijn BB-carriére al talenten voor het U21/NT train. Daarnaast ben ik inmiddels een 2- tal seizoenen NT Scout en dus bekend met ons NT.

Binnen mijn eigen team staat voornamelijk de training van deze talenten voorop en probeer deze te combineren met gewenste resultaten.

Bij het NT zal het alleen om de resultaten gaan. Ik ga daarvoor gewoon proberen mijn stinkende best te doen, ik durf waar nodig risico's te nemen om maar zo hoog mogelijk te eindigen, want als je niet schiet is het altijd mis!

Ik zeg niet dat ik het beter ga doen dan GM-Mutual-Thijs in zijn termijn als NT-coach, maar ga zeker proberen zijn prestatie te verbeteren! Ik kan niet buigen op de NT-ervaring van Rijswijker maar denk met mijn kennis over BB en het NT het ver te kunnen schoppen. Wie weet heeft het NT baat bij een frisse kijk!

Met vriendelijke groet,

Arsjitekt