KLIK,KLAK! Palapelin palaset rupeavat vihdoinkin napsahtelemaan oikeille paikoilleen.Ei toki managerin päässä,missä sekavuus aste on suht sama kun sen kuuluisan Kymenlaaksolaisen kaupungin asemakaavassa,vaan projektissa:Vaimon synttärit!
Kyseinen päivä kun rouva Ihme saavuttaa mystisen 40 vuoden rajapyykin on vasta helmikuun lopulla,mutta kuten sanottua:Aikainen lintu madon nappaa,tässä tapauksessa se olen minä!
Vanhana kiiskinä ja wannabe punkkarina koitan vastustaa systeemiä,luottokortti on kirosana,käteistä on vaikeampi jäljittää,eikä kukaan tiedä kuka mies maskin takana on!! ???...oho! nyt eksyttiin taas tarinasta,jatkuu....Niiin- pä pyysinkin vanhempiani varamaan hotellihuoneen Koskipuiston Cumuluksesta(siis Tampereelta) Superior huone 2vrk/2hlö hintaan 193e!! Ihanan halpaa milestäni,jos ei olisi varannut netin kautta hinta 750e!! siis mitä Vitt***! voiko joku ihan oikeesti maksaa 750e parista yöstä!!?
Siispä tuleva varaus lappu talletaan tiukasti samaisen yläkaappiin....vai tuleekohan se sähköisessä muodossa? so What! kuitenkin ollaan suu supussa seuraavat 5 kuukautta,ei juoda viinaa,vähennetään pakuria eikä harrasteta seksiä ettei missään super fiiliksissä tule asiaa vasikoitua.
Viikonllopun ohjemasta pitäisi löytyä hyvää ruokaa,hyvää juomaa ja lauantai-illan kliimaksina........TAPPARA-JOKERIT KIEKKO MATSI!!!! no ihan oikeesti,vaimo on aina halunnut et veisin sen Tapparan matsiin?
Ai että tuntuu jälleen että mä oon hyvä ihminen,menenkin ottamaan vielä kupin pakuria ja taputtelemaan itseäni olelle.
-EW- Man of the mooooon!
Last edited by Eight Wonder at 10/12/2010 4:37:27 AM