BuzzerBeater Forums

Suomi - III.16 > K_22

K_22

Set priority
Show messages by
From: Hegge

This Post:
00
232829.13 in reply to 232829.11
Date: 12/19/2012 13:55:38
Overall Posts Rated:
3535
Joo piti vielä kirjoitaa, et jotakin on kyllä pahasti vialla :D Lohko on ehkä hivenen kevyempi mitä viereinen, mutta suurin syy löytyy pelaajien ylisuorittemisesta. En millään olisi tuolla joukkueella uskonut olevani toisena tässä vaiheessa kautta! Ne muutamatkin tiukat pelit ovat kääntyneet kivasti minulle. Siitä kertookin ainoastaan muutaman pisteen olussa oleminen +- sarakkeessa. :D Eiköhän muut ala vihdoin pelaamaan minua vastaan, eihän nousia saa tällä tavalla mellastaa kakkosessa ;)

From: kbasket

This Post:
00
232829.14 in reply to 232829.13
Date: 12/20/2012 10:25:41
PaaPoo
II.3
Overall Posts Rated:
394394
Jeps, kyllä niiden kannattaa sut laittaa ajoissa kuriin tai muuten alat haaveileen ties mistä.. ;) Ihan mukavasti keräät kyll fyrkkaakin.. Tulee vähän muistikuvan perusteella kommentoitua, joten jos ajatus lentää...

Niin Pekkaa koskevaan treeniin aattelin jotain laittaa.. Ihan mukavasti on treeni sujunut. Syöttöä ja pakkia pitäs tää kausi treenata, niin päässe nippa nappa U21:n tavotetasoihin. JS, DR ja HD on kyllä hitusen yli vedettynä, et ihan pelimies varmaan heille tulossa... Itelle jos treenaisin, niin mentäis JR-treenillä nyt ja sen jälkeen pari poppia 1vs1 ja lopulla pakkia ja passia... "Valmis" ois varmaan sitten 23v... Ens kaudesta tulossa ihan mielenkiintoinen, kun Pekka ja toinenkin treenike alkanee olla ihan tarpeeksi kovia tälle tasolle, etenkin jos miettii loppu kautta.. Noh, ei mennä asioiden edelle ja Abbys voi hyvinkin olla kantona kaskessa.. Niin ja tiedä sitten itekkää, et jos saa uusia projekteja, niin kyllä niiden ehdoilla mentäis..

From: abe1234

This Post:
00
232829.15 in reply to 232829.12
Date: 12/20/2012 18:05:00
Overall Posts Rated:
2525
Huh huh katoin sun pelin, mikäs siin ku tuurii jätkält löytyy ;) Joo sul menee aika hyvin siel nytte, oo tarkkana ettei isommat pojat hyökkää sun kimppuun.. Ja jos otat viel sen 75k viikos ni jälleen kerra pitää onnitella!

Aika hyvin analysoit, asia on just noin niinku sanoit. Oon joutunu peluuttaa kahta omaa draftii, joille en oo antanu treenii pg/sg ja sen takii toi offensive flow on nii alhainen. Ku oon yrittäny maksimoida ton treenin ni sit joutuu kärsii.. Mut tein virheen siin et ois pitäny kauden alkuu ostaa selkee pointti eikä tota sentterii korkeel palkal. Helppo se näin jälkeen päin on sanoo ;) Ja nyt yritetää epätoivosest ettii sitä pointtii tuol siirtolistal ja ei meinaa millään löytyy... Ja sen takii oon kans varmaa hävinny noi "tiukat" pelit ku ei oo olly sitä jätkää joka pysty tuomaa pallon ylös ja laittaa sitä liikkeelle.

Ite en usko et ne luopuu Ridnourista(mun puolesta vois luopuakki, ku Rubioki palas) ja Ridnour on todennäkönen alottaja tai ainaki nii uskoisin. Ja joo vois ostaa toisen SG Brandon Royn vieree/tilalle mut en usko et ne minkäänlaisii muutoksii on tekemäs. Harmittaa ku Minnesota-OKC alkaa tunnin päästä ja omat harjotukset alkaa just sopivasti tunnin päästä :) no kyl niit pelei tulee ja menee!


From: kbasket

This Post:
00
232829.16 in reply to 232829.15
Date: 12/22/2012 07:50:36
PaaPoo
II.3
Overall Posts Rated:
394394
Jahans, aikooko se Abekin U21-treenariksi..? ;) HIENOA!!!

Mulla toivon mukaan on tulossa samaan ikäluokkaan pointti, sun oma kaiketi lienee tulossa SG:ksi.. Toivottavasti saat napatuksi ja vaikka tie on pitkä, niin uskoisin sen tuovan pienen lisän peliin...

From: abe1234

This Post:
00
232829.17 in reply to 232829.16
Date: 12/22/2012 17:52:00
Overall Posts Rated:
2525
Joo itseasias löysin pelaajan jo enne ku rubbercube laitto foorumille viestii siit ni nyt sit harmittaa et jos joku toine urpo tulee tarjoo siit sen takii :) mut mun omal draftil (Matti Montola) ois kans mahollisuus U21 ni ajattelin et alotan uuden projektin noitte kahen kans jos nyt vaan saan ostettuu Kvistin.

Ja niinku joskus aikasemmin kirjottelinki jo et ois kiva alkaa treenaa suomalaisii junnui ni nyt "toive" toteutuu ja tuo paljon lisä intoo tähän pelaamiseen!

Ja niinku sanoit et matka on pitkä ni ei se mua haittaa ku ei täs paljoo muutakaa oo innostavaa/mielihyvää tuottavaa, paitsi tietty matsit sua vastaa ;)

Last edited by abe1234 at 12/22/2012 18:05:19

From: kbasket

This Post:
00
232829.18 in reply to 232829.17
Date: 12/23/2012 12:39:47
PaaPoo
II.3
Overall Posts Rated:
394394
En nyt halua puuttua.. Nääh, puutun kuitenkin... Itseä arveluttaa vaan, kun kaverit on ton verran eri pituisia..? Teetkö niistä pelureita SF paikalle?

Ihan hienoa, et lähet treenaan omia junnuja ja toivottuvasti molemmat pääse U21:iin.. Kyl se ainkin lisää mielenkiintoa niitä meininkejä kohtaan.

Oma jengi tietty hieman kärsii näistä, mut kyl se ois pitkä tie lähtee kunnon peleihin jok tap.. Juu, on se jännä juttu, et kyl ne keskinäiset pelit itseäkin kiinnostaa sua kohtaan. Toki rentoilin viimeksi mut luulin, et oisin sut saanut puhuttua siihen mukaan... ;) Toivottavasti pääsee joskus Heggenkin haastamaan.. ;)

Hyvää joulua!

From: abe1234

This Post:
00
232829.19 in reply to 232829.18
Date: 12/23/2012 13:27:13
Overall Posts Rated:
2525
Optimaalinen paikka Kvistille ois SG ja Montolalle SF. Kuitenkin kavereiden lähtötaidot on aika paljon toisiaan muistuttavii(Kvistil keskiarvoltaa vähä korkeemmat niinku palkka kertoo), suurin ero tos pituudessa. Nyt mennää eka kausi 1vs1 ja sit katotaa ja mietitää tilannet uudestaa.

En oo ihan varma tost Montolast et onks sil oikeesti mahollisuuksii U21, no kai sen oikeenlaisel treenaamisel siine saa. Mut saa nyt nähä, sanotaan näin et ei ainakaa pääse jos ei yritä. Ja eihän se U21 oo nyt se ainoo hyvä juttu treenaamises, vaik sinne ei pääsiskää ni kylhän siit saa sit hyvät rahat ku myy/tai jos ottaa omaan käyttöön ni säästää rahaa ku ei tarvii ostaa pelaajaa sille pelipaikalle.

Ja eihän se välttämät tarkota et tarvii täpöillä vetää vaik kiinnostust löytyyki jotain pelii kohtaa enemmän, jos on taktikoinu et voitto tulee ilmanki täpöilyy ni miks niit sit turhaa lähtee käyttää vaik kuin kiinnostava peli oiski ;) Juu mut mul on sinne kyl viel aika pitkä matka, nyt ku alotettii tälläne uus projektiki.

Vielki haetaan kauden ekaa voittoo, toivottavast otetaa se tiistain. Ihan joulun kunniaks.

Rauhallista jouluu myös sinne suuntaan :)

From: abe1234
This Post:
00
232829.20 in reply to 232829.19
Date: 12/28/2012 00:34:46
Overall Posts Rated:
2525
Noni joulu meni ja eka voitto tuli, kiitos kuuluu joulupukille... nyt lähetää hakee nousuu sarjataulukos pois tuolt vikalt sijalta, katoin vähä tota toista lohkoo ni ei pitäis satuttaa vaik jäisinki sijoille 6-7 meinaa ei pitäis olla pelkoo tippuu. Mut ei täs nyt viel mitää oo menetetty 5. sijankaa suhtee :) mut nyt alkaa näkyy jo vähän valoo putken päässä..

From: abe1234

This Post:
00
232829.21 in reply to 232829.20
Date: 12/29/2012 14:34:43
Overall Posts Rated:
2525
voittoputki ku vaa jatkuu!! lähetää hakee clippersien kaltaista.. ei vaa ens pelis tulee kylmää kyytii :) taidetaa rentoilla ja nostaa peli-intoo ja antaa vähä treeniminuuttei Kvistille ja Montolalle. sarjasijoitus nous jo kuudenneks

From: kbasket

This Post:
00
232829.22 in reply to 232829.21
Date: 12/29/2012 17:17:16
PaaPoo
II.3
Overall Posts Rated:
394394
Jeps, hienoa! Aloin jo pelkään, et nousetko sielt pohjalt... ;)

Mä oon erittäin tyytyväinen tähän kauteen. Cupis kuiteski viel mukan ja sarjassa mennyt myös ihan mukavasti.. Tällä menolla voi jo alkaa haaveileen ens kaudesta.. ;) Toivottavasti sais vähän tuntumaa pleijareihin, vai riistääkö se verivihollinen sen ilon tällä(kin) kaudella..? Noh, realiteetit kuntoon ja järkevää ois viel pari kauttakin täällä palloilla mut veri vetää matsaan... PH ratkasee, jos lähtee U21:n kauden jälkeen myyntiin, niin jään tänne.. Joku kausi pitäs ottaa vähän rennommin ja koittaa draftista nypätä uus projekti.

From: abe1234

This Post:
00
232829.23 in reply to 232829.22
Date: 01/02/2013 20:31:14
Overall Posts Rated:
2525
Mahtavaa unohdin laittaa kokoonpanot viime matsiin ja treeniminuutit meni ihan vit****een... no pistetään uuden vuoden piikkiin :)

Joo ja taitaa sun tie ccupissakin jatkuu viel ainakin huomisen pelin jälkeen. No ei sitä nyt enää tällä kaudella tulla riistää sulta, kerra tehtiin mut ei enää uudestaan ;) Jep no mun tie jatkuu tääl kolmoses ainaki viel vähän aikaa, varsinki ku otettii nyt noi uudet jannut treeniin.. Mut ei täs mitää, onhan tää kolmonen ihan mukava.

Ite en oikeen usko tohon draftiin, rahaa en oo laittanu siihen moneen kauteen. Varmaan pitäis mut ei oo kauheesti tuurii ni en viittii heittää rahaa roskiin.

Advertisement