FF je plagen.
Ik heb zeker bij U21 echt het gevoel dat je geluk moet hebben 
Dat is een understatement. Ben nu voor het 14e seizoen de U21-coach in Oostenrijk. Een nog kleiner land dan Nederland, met maar 30 users (t.o.v. Nederland momenteel 98). Je bent hier echt afhankelijk van die paar teams die willen/kunnen trainen. Bij mij zie je dat het met ups- en downs gaat. Er zijn een aantal teams die 2-3 spelers trainen vanaf hun 18e tot ca. 24, en dan beginnen ze weer opnieuw. Met deze 'golfbeweging' heb je dan soms een redelijk goed team, maar meestal bagger. En nu hebben we het 'fenomeen' in Oostenrijk dat iedereen opeens guards traint, en je dus werkelijk nul inside mensen hebt voor je U21 (en ook niet voor het NT straks).
Daarnaast heb je het geluk van je 'loting' nodig. Die zat (in ieder geval voor mij) meestal tegen. Maar nu heeft Oostenrijk in ieder geval de kans om een rondje verder te gaan.
Succes, en wellicht komen we elkaar in het toernooi nog tegen!
Voorlopig zou ik ook niet na je eerste twee seizoenen de handdoek in de ring gooien, en dit zeker niet van een rating af laten hangen. Mocht je ooit stoppen, ga ik wellicht overwegen me kandidaat te stellen voor zo een groot land als Nederland