BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Nederland > Interviews
Back to the Sneak Peek
BB Nederland
U21 NL - Seizoen 56
96
National Team Debate Thread
3
National Team Speeches
1
Election Rules
1
Revenue at III and II league
1
NT Seizoen 56
18
Supporter
3
Oproep nederlandse managers
5
[ADS] Speler Advertenties 3
1000
Maak een U21 ster en maak kans...
41
Aggressie van spelers
10
Interviews
410
NT project generation of mirac...
1
U21 National Team Debate Threa...
31
U21 National Team Speeches
3
U21 NL - Seizoen 55
68
U21 Election Rules
1
Gelukkig nieuwjaar!
1
NT Seizoen 55
40
BBM
126
<
>
Favorite Folders
Interviews
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
The Hammer (4)
3point king (4)
rvb74 (1)
Hero (4)
Maupster (9)
Tesse (7)
Arsjitekt (1)
GM-kalebam (5)
Monique (1)
jokeru (2)
Ruaidri (9)
WillemA. (3)
LA-Orgullo (3)
Savoy (2)
Coenta (4)
TRF_Ezequiel (1)
Sluuge (2)
Jaapvann (1)
LA-Magic J (117)
primoss (6)
Bash (1)
Peja (1)
Souljacker (3)
Jeründerbar (17)
Marty-dutch1 (1)
SDR (2)
Nowhereman78 (1)
Pater (1)
Brugman (3)
Bolleboosje (1)
Tha Brad (4)
Oranjeman (7)
Sv Donar (16)
Divinian (4)
Wickin (3)
J-Freak (4)
Maupster (1)
Primoss (1)
Shark1999 (1)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Ruaidri
To:
LA-Magic J
This Post:
0
211002.147
in reply to
211002.146
Date: 4/7/2013 1:49:42 AM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538
Second Team:
Silver Onions
verzin, maar wat misschien vul ik nog wel wat extra vragen.
Only in the dark, we succeed!
Mark Unread
Ignore User
From:
Ruaidri
To:
Ruaidri
This Post:
0
211002.148
in reply to
211002.147
Date: 4/7/2013 6:38:45 AM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538
Second Team:
Silver Onions
vraag 1.
Kun je ons wat meer vertellen over jezelf?
Als 3point dit dan antwoord en wedervraag stelt. Krijgen we denk ik leuk interview in een aantal dagen.
Mark Unread
Ignore User
From:
Tesse
To:
Ruaidri
This Post:
0
211002.150
in reply to
211002.148
Date: 4/7/2013 6:52:09 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
539
Second Team:
The Milk
Wel leuk idee aangezien je zo door kunt vragen.
Crunchy! If you eat fast enough
Mark Unread
Ignore User
From:
Ruaidri
This Post:
1
211002.151
in reply to
211002.150
Date: 4/7/2013 8:19:04 AM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538
Second Team:
Silver Onions
Via de mail, maar als het goed is vanaf nu via het forum.
> vraag 1.
> Kun je ons wat meer vertellen over jezelf?
>
3point-king schreef:
Ik ben woonachtig in Groningen, momenteel 25 jaar oud en heb bijna mijn studie International Business & Management aan de RUG afgerond. In het dagelijks leven werk ik momenteel als agent op een facilitair callcenter, maar daar stop ik over 2 weken mee, na een periode van 3 jaar. Dit geeft mij meer tijd om mijn studie af te ronden en het opzetten van mijn eigen bedrijf, iets waar ik zeer naar uitkijk. Ik heb Ierse roots, maar ben wel in Nederland geboren. Ben een fervent fan van NBA, met een grote voorkeur voor de Indiana Pacers. Ook sport ik zelf wel actief, speel op het hoogste niveau korfbal.
Wat houdt jou bezig in het dagelijks leven Ru?
Last edited by Ruaidri at 4/7/2013 8:32:15 AM
Mark Unread
Ignore User
From:
Ruaidri
This Post:
1
211002.152
in reply to
211002.151
Date: 4/7/2013 8:30:22 AM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538
Second Team:
Silver Onions
Ik ben woonachtig in het prachtige Rijnsburg, (UIEN voor de plaatselijk bekenden). Ik ben 31 jaar, woon samen en heb sinds 3 maanden een prachtige zoon. Ik heb 2 studies afgerond en ben nu bloemenkweker. Ik ben meer een manager dan iemand met groene vingers hoor, voordat ik allerlei planten vragen krijg. Ik weet enkel van een aantal soorten bloemen heel veel af en die teel ik dan ook. Tulpen, Freesia, Dahlia en Pluischrysanten. Waarbij mijn voorkeur vooral bij de Freesia ligt.
Ik ben groot fan van Kobe Bryant, de Spurs en de Pacers vooral vanwege Reggie Miller vs. de Knicks en Jordan.
Ik heb niks met Lebron of Durant, al was ik wel een van de weinigen indertijd die zei dat de Trailblazers beter Durant konden draften dan Greg Oden. Van het draften in de NBA snap ik meestal vrij weinig trouwens.
Ik heb zelf enkel op straat gebasketballed. Ik had geen tijd om echt in teamverband te spelen. Ik heb wel ooit op vakantie met 2 Sloveense ex-jeugdinternationals gebasketballed, misschien dat jullie een daarvan wel kennen Primoz Brezec. Dat was wel lachen wat die gasten konden. Ik zelf heb het wel tot international geschopt in een andere sport. Ik ben op een redelijk hoog niveau actief (geweest) als dammer. 2 Interland, eenmaal de landelijke beker met teams, en individueel 4e van Europa onder 20 in 2000 en 3e van Nederland in het sneldammen in 2010.
Volgende vraag voor 3pointking. Wat vind je zo leuk aan BB?
Mark Unread
Ignore User
From:
Peja
To:
Ruaidri
This Post:
0
211002.153
in reply to
211002.152
Date: 4/7/2013 11:30:00 AM
Los GansoS
II.1
Overall Posts Rated:
101
Second Team:
Los GansoS II
leuk om te lezen dit. Studeer zelf ook International Business & Management
Mark Unread
Ignore User
From:
3point king
To:
Ruaidri
This Post:
1
211002.155
in reply to
211002.152
Date: 4/7/2013 6:57:33 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
483
Second Team:
De Grote Spelers
Het leukste aan BB vind ik het zelf opleiden van spelers en het feit dat je ze zo lang bij je kan houden. Ik raak bijvoorbeeld echt gehecht aan de spelers, hoe treurig dat misschien ook klinkt haha. Hoewel het veel verstandiger is voor het eigen team om spelers te verkopen voor een bepaalde leeftijd, kan ik het gewoon niet over mijn hart verkrijgen. Daarnaast vind ik de cup misschien nog wel leuker dan de competitie, je speelt telkens tegen teams uit verschillende competities en je krijgt telkens wat anders tegenover je. In het begin was ik ook vooral gericht op de beker, je kan er als beginnend team best ver komen mits je gunstig loot en wat risico's neemt.
Wat heeft jou naar BB gelokt?
Mark Unread
Ignore User
From:
Ruaidri
To:
3point king
This Post:
0
211002.156
in reply to
211002.155
Date: 4/8/2013 3:48:37 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538
Second Team:
Silver Onions
Ik speel BB nu ruim 3 jaar, al 12 seizoenen dus.
Ik begon door een advertentie op realgm.com. Geweldige site vind ik dat voor achtergrond informatie over basketball. Ik had de advertentie al aantal keer gezien, maar omdat ik al een online spel speelde had ik er nog nooit opgekeken. Maar december 2010 begon ik Evony zat te worden en besloot ik op zoek te gaan naar een ander online spel. Ik vind nog steeds Evony in opzet een leuk spel, maar het begon mij allemaal veels te veel politiek te worden. Ik zag de advertentie weer staan klikte erop en niet veel later had ik een basketball team.
Dat vind ik ook het leuke aan Buzzerbeater, het is gewoon je eigen team zo sterk mogelijk maken, je hoeft niet samen te werken met anderen. Jij bent verantwoordelijk voor je eigen team en je eigen keuzes beinvloeden het resultaat. Ik ben begonnen in IV. Daarna 2 seizoenen in III, seizoentje in II, gedegradeerd, gelijk weer gepromoveerd en toen in 2 seizoenen naar de DBA. Waar ik nu als ik het goed heb voor het zesde seizoen in actief ben.
Ik vind het leukste van BB, het vormen van je team. Trainen van spelers, zoeken naar complementerende spelers. Op dit moment ben ik redelijk tevreden over mijn team. Heb het gevoel dat het een redelijk in balans zijnde team is.
Speel jij nog anderen online spellen? Of heb je offline spellen die je speelt?
Mark Unread
Ignore User
From:
3point king
To:
Ruaidri
This Post:
0
211002.157
in reply to
211002.156
Date: 4/8/2013 7:27:06 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
483
Second Team:
De Grote Spelers
Buzzerbeater is het enige online spel dat ik speel. Of je moet Candy Crush mee gaan rekenen, hoewel ik dat momenteel al heb uitgespeeld, ben aan het wachten op patches en nieuwe levels. Ik heb wel heel lang OSM gespeeld, volgende maand sta ik daar 10 jaar ingeschreven, stond jarenlang in de top 100 en heb zelfs nog 61e gestaan. Alleen toen besloten ze om de puntentelling te veranderen, omdat het voor nieuwe managers bijna niet te doen was om de ervaren managers in te halen. De lol ging er vervolgens wel af, mijn vrienden van de middelbare stopten en na een paar jaar in een crew te hebben gezeten was ik er gewoon wel zat van. Sporadisch log ik nog in, dan speel ik even een competitie, maar met regelmaat vergeet ik dan ook wel weer te kijken.
Ik speel offline wel met regelmaat nba 2k11, op de xbox 360. Heb ook een tijd xbox live gehad, waarbij ik online niet beroerd voor de dag kwam. Ik heb eerlijk gezegd al 2 jaar geen nieuwe games meer gekocht, speel ook geen andere spellen meer eigenlijk. Ik heb nog wel een doelstelling daarin, namelijk in my-player mode het record van Kareem Abdul-Jabbar breken, door meer punten in mijn carrière te halen dan hij deed. Hier ben ik vooral in vakantie-periodes mee bezig, want simuleren telt niet mee. Momenteel zit ik op 70% van het aantal punten, maar ik verwacht er nog wel een jaartje zoet mee te zijn, want het zijn echt wel achterlijk veel punten. Wat dat betreft ben ik wel van de lange adem en hou ik wel van uitdagende doelstellingen.
Hoe zit dat bij jou? Heb jij nog echt doelstellingen? Zowel in BB als in het dagelijks leven?
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images