Welkom! Dit is een prima plek hiervoor en overigens voor al je vragen. Ook op het Help forum kan je om hulp vragen. In dat geval krijg je van alle nationaliteiten antwoord, maar de Nederlandse community kan vaak prima helpen. Wel is het help-forum interessant voor sommige nieuwe gebruikershandleidingen die daarop staan met allerlei tips.
Stadion
Dit is inderdaad verstandig om uit te breiden en op de lange termijn altijd een goede investering. Je bezoekers zijn bij verre je grootste inkomstenbron. Om te weten hoe je hem kan uitbreiden werkt het vaak goed om te vergelijken met andere teams. In de III is dit met de toppers bovenin aangezien actieve managers altijd bovenin de III mee moeten kunnen doen. Ook kan je alvast kijken naar managers in de II als je iets verder vooruit kijkt.
Training
De leukste manier om je team te versterken. Train jonge spelers, deze trainen bij verre het snelst. En zorg dat ze in ieder geval all star potentieel hebben (of misschien star) zodat ze niet al vastlopen nadat je net lekker bezig bent met trainen.
Ik zie dat je een speler van 20 en 21 jaar met aardig potentieel hebt. Mogelijk zijn deze goed te trainen. Je kunt natuurlijk altijd even vergelijken met 18 en 19-jarigen die op de transfermarkt voor minder dan 50k te vinden zijn om te zien of die even goed of beter zijn. In dat geval kan het de moeite waard zijn om een jongere gelijkwaardige speler te kopen voor een klein bedrag zodat de training nog beter werkt.
En qua trainer denk ik dat een niveau 4 trainer ook betaalbaar moet zijn dus persoonlijk zou ik daar mee trainen.
Als je wilt kan je de skills van die talenten ook even hier posten en dan geven we je graag advies.
Last edited by Tesse at 10/28/2014 8:28:44 AM
Crunchy! If you eat fast enough