Zoals primoss zegt heeft de hoogte van je enthousiasme volgens mij wel invloed op de ratings maar het TIE of CT spelen op het moment niet.
Los daarvan zegt dat niet iets over de invloed van TIE of CT. De ratings zijn een beschrijvende statistiek. Dus niet degene die de uitkomst beinvloeden maar een beschrijving van andere variabelen die de uitkomst beinvloeden (skills, gameshape, tactics). Daarnaast heeft CT/TIE ook nog een invloed op de uitkomst. Dit stond ooit beschreven als dat coinflips net iets vaker jouw kant opvallen.
Dus schot maken vs verdedigende dingen die dat stoppen leidt tot een schot wat wel of niet gemaakt wordt (ik stel mij dan een uitkomst tussen 0 en 1 voor waarbij het vanaf 0.51 erin zit). Bij een CT stel ik mij dan voor dat deze marge net iets opschuift waardoor het bij een 0.50 er in zit. Hetzelfde kun je doen voor rebounds e.d.
Vraag me niet naar bronnen en het kan best dat de uitleg hierboven niet (helemaal) klopt. Maar dit is wat ik aan het lezen van posts als idee heb overgehouden.
Crunchy! If you eat fast enough