BuzzerBeater Forums

Suomi - II.4 > Paskahatun paluu osa I

Paskahatun paluu osa I

Set priority
Show messages by
This Post:
00
156919.180 in reply to 156919.176
Date: 12/1/2010 3:07:51 PM
Taikasuon Tattivatit
II.3
Overall Posts Rated:
778778
Haudi waa Wonderi!

Huomenna juu Liskot on vähän turhan vaikeen tehtävän edessä myös. Nähdäkseni ei mikään täysin mahdottomuus olisi yllättää Riksun Koripoikia. Tarvitaan vain hieman tuuria, onnea, mäihää, lykästystä, hilloa, säkää sekä ripaus randomia niin hyvä tulee.

Täällä piskuisen saarivaltion melskeitä ihmetellessä on iskenyt pieni apaattinen väsymys. Mutta syyt tähän ovat selviä: McDonald´s, Pizza paradise, Subway, Burger King, Kentucky Fried Chicken. Eikä tosin sovi väheksyä Carlingin, Stella Artoisin, Carlsbergin, Heinekenin, Fostersin, Budweiserin ja sen eilisen vahvan lagerin vaikutusta olotilan alavireisyyteen. Hiilarikoukku ja bissekoukku pitäis kääntää jotenki voitoksi, mutta se ei ole turhan helppoa, koska perse vaikuttaa laiskemmalta kuin miesmuistiin ja epämääräiset salaatit putiikeissa ei jotenkin houkuta. Kulmilla notkuvilla tummanpuhuvilla miekkosilla kuulemma olis jotain parempia yrttejä, muttei ne miekkoset kovin luotettavilta näytä. Lunta maassa, joten ei paljoa kannata käppäillä kilometrien päähän, missä on kuulemma joku puhdas metsä, mistä voisi poimia nokkosta ja muuta luomuyrttiä olon vahvistukseks. Noh, en kyllä luota että näin muutenkaan tekisin. Ilmansaasteet ovat pientä kun tarkkailee ympäristöä. kierrätyssysteemi ei toimi ja tienvarren ojatkin vivahtavat ämmässuon kaatikset sivujoilta.

Mutta 2,5 viikkoa ja Suomi kutsuu. Vaikka täällä ollutkin ku herran kukkarossa niin kyllä Suomi ja suomalainen luonto on se juttu, mitä ilman ei oikeen pärjää. Jopa se talvi houkuttaa tällä kertaa. Hencka aikoo alkaa Etelä-Suomen kovimmaks kalakeisariks kunhan suomeen palaa. Iskukoukkuja meri pullolleen ni johan saa kermahaukea aamuin ja illoin popsiakseen..

Mutta jooo, kiitoksia vain tsemintoivotuksista, kyllä me lähetään 15% todennäköisyydellä oman pissisen kupolin kanssa hommamaan seurahistorian ensimmäistä Elite Eight-cuppisijaa.. Sunhan ei Eight Wonderina edes tarvii miettiä tuotta kun olet itse Mr. Elite Eight itse ;)

Last edited by Hencka_D at 12/1/2010 3:09:57 PM

This Post:
00
156919.181 in reply to 156919.180
Date: 12/2/2010 2:18:18 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Vai kalakeisariks rupeat :) Hitto kun olis aikaa niin rupeisin sun kilpailiaks,olis se vaan mukavaa olla jäällä aamuvarhaisesta,virittelis koukkuja ja välillä pilkkis.Sit kun rupeis hiukoon käppäilis saareen tulille ja keittelis pakuri zaikat ja kärventäs muutaman makkaran,voi pojat toimis kyllä ainakin meikäläisellä!

Kyl mä tiedän et tää on tätä valon puutetta mitä täällä kärsitään,eikä tässä nyt mitään hätää ole luonne kun on pikkusen AD/HD niin tälläinen normaali olotila rupeaa vaan aiheuttamaan levottomia jalkoja :)

Nyt otat riksuista sen revanssain mitä et viimekaudella saanut ja näytät kenen pitäs vääntään nyt SM-koriksessa!!!

This Post:
11
156919.182 in reply to 156919.181
Date: 12/2/2010 6:12:57 AM
Taikasuon Tattivatit
II.3
Overall Posts Rated:
778778
Aijjuu.. Porukkahan on sama ketä vastaan viime vuonna viiletettiin. Niin se muisti on valikoiva, että poistaa kaikki ikävät muistot :D

Tuskin kuitenkaan Liskojen SM-koriksessa pitäis vääntää, oltais ainakin melkosta haipakkaa tulossa takasin ja sillonhan olis riski joutua johonkin muuhun divariin.. :/

Tässä kun hieman scouttaillut Riksua tarkemmin ni voi varmuudella sanoa, ettei puolustus eikä hyökkäys riitä. Niin on kovassa kuosissa Riksun korinalusjantterit, että meidän poiijjaat lienevät kyllä vastaantulijoita tänään. Vähän kuin tämän kauden Tarmo ikään. Ainoa hiuksenhieno sauma piilee taktiikoiden onnistuessa paremmassa peli-innossa. Tosin parempi peli-intokin saattaa olla vain toiveajattelua ja isohko Illuminatin illuusio.. Mut ihan hauskaa, että on peli tänään :)

This Post:
00
156919.183 in reply to 156919.182
Date: 12/3/2010 4:05:17 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
On se nyt helvetti jollei päivä rupea paistamaan risukasaankin! Oon tykittänyt 20 mikrogramman "pikku aurinkoja" naamariin 2 päivässä,sehän on jo 800% EU:n suositukseen(5 mikrogrammaa) eikä mitään vaikutusta.Nyt kävin ostamassa tuhdimpia mömmöjä mitä apteekista löysiin ja nostin annostuksen heti 100 mikrogrammaan,jos nyt ei tulosta tule pitää muuttaa päiväntasaajalle :)

Onko Hencalla heittää mitään faktaa tai edes näppituntumaa paljonko tota D:tä pitäs kiskoa että potkis oikein kunnolla?

This Post:
00
156919.184 in reply to 156919.183
Date: 12/3/2010 7:45:03 AM
Taikasuon Tattivatit
II.3
Overall Posts Rated:
778778
Hahahhaaa.. Ai Eu suositukset on tosiaan noin alhaset.

Katos vaan, mun purkeissa on 25mikrogrammasia ja 10mikrogrammasia.. Itse olen popsinu jopa 200mikrogrammaa päivässä eikä tullut mitään oireita.. Tosin tässä jälkeenpäin kuin tarkkailen niin onhan se hurjan kuulonen. Jostain muistan kuulleeni, että 8x suositusten mukaan ja oon olettanu, että 25 ois suositus.. Mut jos se suositus lähteeki kympistä ylös päin, niin voin omasta puolestani sanoa, ettei se ainakaan vaarallista ole. Kantsii kahlaa netistä viisaampien ohjeita, A.Heikkilä lienee oiva hakusana..

Mut joo, sellasta 150-200mikroo mä huitelin tossa ku tuntui aurinkoa pollassa piisaavan.. Luontaistuotekaupasta en täältä Deetä löytäny ja epäilen, että meininki on sama ku Virossa, eli se lienee apteekkitavaraa. Nyt kun tässä pihistellyt ja popsinut vaan tuplasti suositusten mukaan ni kyllä kaamos tuntuu niskassa olevan myös ;)

This Post:
11
156919.185 in reply to 156919.183
Date: 12/3/2010 7:45:33 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Onko täällä montaa HT:n pelaajaa?

Varmaan kaikki jotka on ht:ta pelannut muistaa tapauksen Kolvaan Toverit= Taika.
Siinähän Taika sai HT:sta kenkää ikuisiksi ajoiksi vain pari kierrosta ennen kauden päättymistä,kuitenkin voittaen suomen mestaruuden kun toinen mestaruussarjan manageri jätti viimeisessä ottelussa pistämättä kokoonpanoa,siksi että "oikeus tapahtuisi" omasta mielestäni hatun noston arvoinen teko.

Nyt kuitenkin luultavasti kovien vetoomusten johdosta Taika ja Kolvaan Toverit on palannut hattricciin ja onkin heti ehdolla MJ:n peräsimeen,onkin aika mielenkiintoista nähdä mitä tuleman pitää,koska luultavasti kannatus on sen verran kovaa että paikka MJ:n peräsimessä varmistuu.

Se mitä silloin n. vuosi sitten tapahtui jäänee ikuiseksi mysteeriksi,enkä lähde asiaa itsekkään spekuloimaan,mutta hienoa että ikuinen panna on nyt kumottu!

This Post:
00
156919.186 in reply to 156919.185
Date: 12/3/2010 8:03:19 AM
Taikasuon Tattivatit
II.3
Overall Posts Rated:
778778
Mielenkiintoista HT-historiaa, mistä itse en ainakaan ole ollut tietoinen..

Sen sijaan Henckan junioriakatemian hyökkääjälupaus Teemu Mastomäki paukutti 13 tähteä viime pelissä :)

This Post:
00
156919.187 in reply to 156919.186
Date: 12/3/2010 9:04:25 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Hui hemmetti kelpais mun rupusakkiin myös :)

From: hene10

This Post:
00
156919.188 in reply to 156919.186
Date: 12/3/2010 10:15:50 AM
Sanoit sä jumalauta 13 tähteä!? Ite luulin et junnujoukkueiden maksimi kulkee jossain 9 kohdilla :-) Huomaa et siihen peliin ei oo paljo viimeaikoina syvennytty... Kun nyt alotettiin, ni omassa joukkueessa löytyy mielestäni ( ei varmaan edes ole, mut enhän minä sitä tiedä ku seuraa muutaku omaa joukkuetta ja sitäki harvoin) harvinainen pelaaja, ku reilu 3 tonnin palkalla vetää hyökkääjänä 8 tähteä?

Ja sitte tosta Deestä. Heikkilä oli taas viime viikolla (oisko ollu maanantai) studio 55:sen vieraana puhumassa vitamiineista...katsokaahan se jostain jos löytyy, hyvää asiaa!

From: fps37

This Post:
00
156919.189 in reply to 156919.188
Date: 12/3/2010 10:33:58 AM
falku
III.5
Overall Posts Rated:
11001100
Second Team:
falku II
Pelaan ht falku joukkueella Junnujoukkueessa pelaaja nimeltään J.Litmanen

This Post:
00
156919.190 in reply to 156919.188
Date: 12/3/2010 10:37:14 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Kyllähän noi vanhat korput vetää huippu tähtiä,varsinkin jos niillä on laituruutta+jos sattuu napsahtaan joku sääbuusti niin johan rupeaa tähtiä syttymään :)

Pitääpä käydä katsasteleen mitä AAHOO:lla oli asiaa.

Advertisement