Ik zie 3 grote problemen in het spel op dit moment.
1. Na de wedstrijd duurt het eeuwen voordat de boxscore er is. Dit zou gewoon na de wedstrijd beschikbaar moeten zijn. Het is belangrijk dat je meteen kunt zien wat je goed hebt gedaan en waar je kunt verbeteren.
2. De laadtijd op mobiele telefoons is echt belabberd. Site is veel te zwaar om lekker snel mobiel doorheen te lopen. Dit heeft mij afgelopen zaterdag gewoon een speler gekost die ik op zeker had kunnen betalen op de transfermarkt. Echter door het trage laden, haalde ik het gewoon niet op tijd.
3. De gebruikersvriendelijkheid is vrij laag. Het duurt echt wel even voordat je alles hebt gevonden. Zelfs wat betreft je eigen team. Dit zorgt ervoor dat nieuwe spelers over het algemeen vrij snel weer stoppen.
Daarnaast zie ik ook nooit meer een advertentie van Buzzerbeater ergens. Misschien zijn ze gaan adverteren op anderen plekken waar ik niet kom, maar in het verleden kwam ik bijna dagelijks wel een advertentie tegen op een van de 3,4 basketball sites die ik dagelijks bezoek. Nu nooit meer.
Ik ben het met je eens dat de site heel snel moet gaan groeien. Als ze blijven in dit tempo dan denk ik dat ze het niet lang gaan volhouden. Al heb ik geen idee hoe de supporters aantallen zijn. Zolang die redelijk stabiel blijven, heeft de site wel wat adem zou ik zeggen.
Only in the dark, we succeed!