Gefeliciteerd met je nieuwe coach job.
Jammer dat Rovali zich geen kandidaat heeft gesteld. Was wel benieuwd geweest naar een spannende verkiezing.
Maar mijn vertrouwen in jou is groot.
Ik heb de laatste opstelling gemaakt. Vond vooral de startende SG kiezen lastig.
Tijdens het kleine beetje scouten wat ik heb gedaan, begon het toch wel wat te kriebelen, maar ik heb de juiste beslissing gemaakt. Tijd voor een andere coach.
Iedereen bedankt voor de steun en support. Eindigen met een support van 94% is heel lekker. Ik had graag afgelopen seizoen wat verder gekomen en ik ben ervan overtuigd dat als ik de selectie van afgelopen seizoen had, dat ik de groepsfase dit seizoen was doorgekomen.
U21 blijft een lastig project, elk seizoen een compleet nieuwe selectie, nieuwe managers om mee te dealen. Ik vind het een stuk lastiger als NT manager zijn. Dat wijst zich eigenlijk van zelf, bij U21 is het toch altijd weer afwegingen maken tussen spelers die nog lang niet vol traint zijn.
Elke keer een spannende en lastige afwegingen.
Het was een eer om 4 seizoenen coach te zijn van U21 en ik zal vanaf de zijlijn zo nu en dan echt wel betrokken blijven.
Last edited by Ruaidri at 5/12/2019 8:55:36 AM
Only in the dark, we succeed!