BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Pressemeddelelser

Pressemeddelelser

Set priority
Show messages by
This Post:
00
69650.30 in reply to 69650.29
Date: 4/1/2009 5:39:46 AM
Overall Posts Rated:
12901290
Tak for denne gang


Hejsa venner. Efter denne sæson vælger jeg ikke at opstille som landstræner igen. Tiden er ikke til det mere. Men da jeg har vundet alt som er at vinde i den danske liga og ikke har mulighed for at opnå at blive BBB mester de næste mange sæsoner vælger jeg helt at stoppe med spillet. Jeg er sgu også gået hen og blevet fan af spillet battrick (online cricket manager) så man kan ikke nå det hele. Jeg vil gøre hvad jeg kan for at slutte sæsonen af med et brag og vinde både cup og DM. Men så er det også slut. Det har været en fornøjelse at spille og måske, hvem ved.... det kan jo være jeg starter op en dag med et svenskt hold da jeg jo bor i Malmö. Men husk, hvis i skal slå mig, så skal det være indeværende sæson......

This Post:
00
69650.31 in reply to 69650.30
Date: 4/1/2009 7:57:37 AM
Overall Posts Rated:
1010
NEEEEEJJJJJ.....jeg havde jo den store plan fremme så jeg på fair vis kunne blive mester næste sæson....det bliver jo ikke helt det samme uden Lakers, hvis det lykkes at hjemføre titlen..

Anyway...håber du kommer tilbage til spillet engang.

Battrick....har prøvet det....og det er lidt svært når man ikke er helt skarp i cricket reglerne.


Message deleted
Message deleted
This Post:
00
69650.34 in reply to 69650.31
Date: 4/1/2009 12:44:43 PM
Overall Posts Rated:
3535
Aaarh....Mon dog. Det var da en underlig dag at annoncere et BB stop på ;-)

This Post:
00
69650.35 in reply to 69650.30
Date: 4/1/2009 1:12:21 PM
Overall Posts Rated:
77
ØV..ØV..ØV..

Det er naturligvis altid ærgerligt når nogen forlader Buzzerbeater, men tabet bliver så meget større når det er en, der er forsvarende mester, pokalvinder og landstræner forlader spillet. Og så til cricket!!!?

Ét synes man skal lade dig og det er din tidlige udmelding. Du får nok ikke lettere kampe af den grund, men alligevel - hatten af for det og det arbejde/resultater du har præsteret.

This Post:
00
69650.36 in reply to 69650.35
Date: 4/1/2009 3:47:44 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Tak for de pæne ord.........

kan dog bare sige, hader cricket og APRILSNAR!

Stopper ikke lige med det samme ;-)

This Post:
00
69650.37 in reply to 69650.36
Date: 4/2/2009 10:39:51 AM
Overall Posts Rated:
11
Der er sku humor i vores landstræner/DBL Vinder/Cup Vinder ;-)
Er sikker på at han ligefrem er afhængig af BB :-)

This Post:
00
69650.38 in reply to 69650.37
Date: 4/5/2009 8:59:11 AM
Overall Posts Rated:
12901290
Ahh, vi prøver igen....
"Rygterne om manager worthy's afgang og lukning af holdet er stærkt overdrevne. En lille fugl pippede den 1. april og flere managers i det danske rige gned sig i hænderne over den kommende mulighed for at spille om mesterskabet. Nu bliver vi i stedet og fortsætter trofæjagten, vi ser dog frem til en skærpet konkurrence og at managers til højre og venstre vil prøve at vælte os ned fra tronen, god jagt"

Udtalte DL presseansvarlige H. Qvortrup.

This Post:
00
69650.39 in reply to 69650.37
Date: 4/5/2009 8:59:11 AM
Overall Posts Rated:
12901290
Ahh, vi prøver igen....
"Rygterne om manager worthy's afgang og lukning af holdet er stærkt overdrevne. En lille fugl pippede den 1. april og flere managers i det danske rige gned sig i hænderne over den kommende mulighed for at spille om mesterskabet. Nu bliver vi i stedet og fortsætter trofæjagten, vi ser dog frem til en skærpet konkurrence og at managers til højre og venstre vil prøve at vælte os ned fra tronen, god jagt"

Udtalte DL presseansvarlige H. Qvortrup.

From: Pirates
This Post:
00
69650.40 in reply to 69650.39
Date: 4/21/2009 2:55:16 PM
Overall Posts Rated:
3535
Spændende afslutning !!!
Det er med en del nerver, at Korup Pirates ser frem imod de sidste kampe i denne sæson.
"Vi har haft 2. pladsen igennem det meste af sæsonen, men med både Danish Lakers og Ålborg Warriors på udebane, så bliver det lidt af en opgave at holde fast" udtaler Piraternes manager H. Hvergel i dag til de landsdækkende nyheder.

Det forlyder, at Pirates har hyret hjælp udefra til at få holdånden op og den påstand uddybes af manageren:"Det er korrekt! - Vi har valgt at tilknytte Sidney Lee til truppen. Han er, indtil videre, den eneste, der er sluppet levende ud af en boksering med Stig Tøfting, så vi formoder, at han har en del at byde på!" udtaler Hvergel og fortsætter:"Vi så ham som en fighter i Blod, Sved og Springskaller. Han er ikke en der bare giver op og smider håndklædet i ringen selvom man står over for en af de største og Wrestlere...i Danmark og det kan vores spillere med garanti lærer en masse af - Desuden har vores PR-Ansvarlig kalkuleret med en stigende omsætning af merchandise og billetindtægter i forbindelse med Sidney Lees ansættelse og det ser vi naturligvis frem til" Sluttede Hvergel inden han forlod pressemødet og en måbende og småfnisende verdenspresse !

Advertisement