Sorry voor het gebrek aan toelichting hier op het openbare forum. Het reguliere seizoen is uitgegaan als een nachtkaars. Op kwaliteit geklopt helaas. De Roemenen waren gewoon te sterk en eigenlijk waren we kwalitatief gezien de 5e ploeg in de groep. Dat we dan op doelsaldo de 3e plek mislopen is m.i. geen schande. 
Het heeft mij wel aan het denken gezet omtrent de trainingspatronen die we hanteren voor u21 spelers. We hebben best veel managers die gedisciplineerd spelers richting het NT trainen en voornamelijk allround trainen, maar daarmee schiet het u21 wel wat tekort. Ook vanuit het perspectief van de managers is het wel te begrijpen als ze van plan zijn een speler 10 seizoenen te behouden, om deze allround te maken. Maar nu gaan we consequent op primary skills er af.
Wat betreft het oproepen van spelers van de nieuwe lichting, misschien dat ik een paar spelers er uit zet, omdat zij niet getraind worden of slechte vorm hebben. Maar in de basis wil ik het hele seizoen managers belonen voor de arbeid die ze verricht hebben. Daar sta ik hetzelfde in als de voorgaande 2 seizoenen.