BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Nationaal Team Speeches

Nationaal Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Arnowen
This Post:
00
109315.4 in reply to 109315.3
Date: 09/08/2009 18:02:49
Overall Posts Rated:
11
Ok....ik zal ook maar een klein stukje schrijven waarom ik bondscoach van U21 wil worden....
Ik heb tijd zat en zit er veel te veel doelloos achter dus nu kan ik die tijd nuttig besteden, veel vaderland trots, en ik vind BB gewoon tof
Ik wil Nederland verder helpen in de ontwikkeling van hun talenten...
Dit wordt mijn 7e seizoen dus ik heb aardig wat BB ervaring....
Ik heb net mijn hele team verkocht om 3 nederlandse SG talenten aan te kopen en deze een paar seizoenen met een level 7 trainer te trainen.....
en als jullie niet om mij stemmen, tsja dan niet ...dan wordt ik wel scout ofzo even goede vrienden....

op de vraag: Ben je bereid om bijv. net als 3point grondige voorbeschouwingen te maken, elke tegenstander dus grondig te analyseren? Wil jij je net als Arsjitekt ook volledig bezig gaan houden met het sturen van managers die potentiele NT kandidaten hebben?

ik vind dat geen extraatjes. Dat zijn gewoon 2 taken die een bondscoach altijd moet doen.
Iemand die in BB zijn tegenstander niet analyseerd zal nooit ver komen in dit spel en als je de coaches van jou talenten niet stuurt zul je de zwakke punten van het team nooit verbeteren.
Ps. ik zag dat de concurrenten al 2 schitterende speeches hadden gemaakt, dus ik dacht hou het kort en krachtig ;-)


Last edited by Arnowen at 09/09/2009 05:10:07