Persoonlijk haal ik juist geen enkel plezier uit wedstrijdjes tegen BOTteams.
Mogelijk bedoel je Hoogezand All Stars met het extreme team. Als Thijs (de manager) inderdaad weer gaat spelen heb je weinig kansen. Zijn spelers zijn goed, hij heeft geld gespaard en het is een erg goede manager. Maar ik weet niet of Thijs al echt weer actief gaat spelen.
Verder denk ik dat de PO's zeker haalbaar moeten zijn in de III. Ik zie dat je je arena al wat aan het uitbreiden bent. Dat is mooi. Maar vooral de lower tier en courtside seats zitten bij jou elke wedstrijd vol. Daarvan er nog een paar bij bouwen betekent elke wedstrijd bijna gegarandeerd hogere inkomsten. De bleachers zijn wat meer afhankelijk van prestatie dus die ga je vooral vullen als je van je rivaal wint en andere wedstrijden meer gaat winnen.
Je geeft ook aan dat je al spelers aan het smeden bent. Dat is mooi want training is erg belangrijk en leuk. Zeker in de III kunnen trainees al snel je belangrijkste spelers worden.
Oftewel ga voor die Play Offs en vraag hier op het forum of bijvoorbeeld mij via de mail om hulp als je over ideeen wilt sparren.
Crunchy! If you eat fast enough