Siden ingen andre enn WFU03 og Jambo har noe å vise til av erfaring og kunnskaper innenfor dette spillet så står fortsatt de to som soleklare favoritter til jobben i mine øyne.
Men en av de to som sjef så har vi størst muligheter til å oppnå resultater hvilket vel er hele poenget?
Språk er nok neppe noe problem, om du ser i denne tråden så ser du at WFU03 har svart meg på et innlegg hvor jeg skriver på Norsk. Han er sammen med ei norsk jente om jeg husker riktig fra tråden hvor han lanserer seg selv som kandidat. Burde ikke bli noen problemer der:-)
Jambo er dansk og der kan jeg sannelig ikke begripe at noen skal ha problemer, hadde skjønt det om kommunikasjonen hadde vært muntlig og ikke skriftlig:-)
Jeg vil i alle fall oppfordre de som skal stemme til å få for enten WFU03 eller Jambo, ganske enkelt for de er de best kvalifiserte til jobben.
Ingen av de andre har i alle fall overbevist meg om at de har bedre ferdigheter enn de to.
At man er norsk og har lyst på jobben burde sannelig ikke være god nok kvalifikasjon. Da kunne jeg like gjerne kjørt for jobben selv:-)