Wordt handling doorgaans heel hoog getraind omdat het passing daarna snel omhoog krijgt of wordt in beginsel 1 on 1 een seizoen getraind omdat het veel pops opleverd en daardoor Hn automatisch hoog..
Beiden eigenlijk. Maar primair zal hogere handling ervoor zorgen dat passing sneller traint. Tot hoe hoog je handling moet trainen om optimaal elastisch effect te hebben is mij niet bekend. Hoe groter het verschil hoe sneller passing daarna zal trainen, maar dat betekent ook dat als je handling eerst heel hoog traint dit steeds langzamer zal gaan. Dus er zal ergens een optimaal punt zijn waarop handling niet te langzaam traint en het gat tussen handling en passing daarna dermate groot is dat passing het snelst traint.
Ruaidri geeft aan dat hij met training van Ellert in vergelijking tot Blauw heeft kunnen vaststellen dat door te starten op 18 jaar met 1v1 je uiteindelijk sneller skills erop traint totdat hij uitgetraind vergeleken met de situatie dat je niet met 1v1 start op 18 jaar.
Ik heb in dit topic
(284293.1) geprobeerd eea uit te schrijven qua training. Voor jou denk ik al bekende info.