Met alle plezier, heel graag, amen, etc.
MAAR, aangezien de Nederlandse legende potentie spelers met een relatief goede skillset op hun 19e erg beperkt zijn en daardoor bijna onmogelijk voor 500k gekocht kunnen worden, heb ik destijds een Frans talent binnengeharkt. En nu is mijn doel wat hogerop komen in Utopia, dus dat Nederlandse talent zit er de komende 2 a 3 seizoenen nog niet in.
Wat ik wel kan doen is ervoor zorgen dat ik Auvray zo train dat hij zeer aantrekkelijk wordt voor Franse managers om te kopen zodat ik over een seizoen of drie een mooi aantal miljoenen binnen kan harken om dan in een positie te zijn dat ik wel een mooi Nederlands talent binnen kan harken.
Uiteraard heb ik dit plan al seizoenen lang, en vandaar dat mijn vraag daar dan ook niets mee te maken had. Vandaar dat ik erg geïnteresseerd ben naar een antwoord op mijn vraag en niet naar meningen hoe ik mijn lange termijn strategie moet aanpassen.
Ik ben nu op een punt dat enkel nog OD, JR en JS (zitten allemaal al minstens op 12) getraind hoeven te worden, dus wil ik mijn definitieve koers gaan uitzetten.