BuzzerBeater Forums

Suomi - III.16 > K_22

K_22

Set priority
Show messages by
From: abe1234

This Post:
00
232829.7 in reply to 232829.6
Date: 12/15/2012 14:14:35
Overall Posts Rated:
2525
Onnittelut voitosta. Täysillä yritettiin mut ei riittäny. Käyppä kattomassa pelin viimenen minuutti, ihan mielenkiintoine voitto sulle!! Ens kerral sit tulee kylmää kyytii sulle ;)

From: kbasket

This Post:
00
232829.8 in reply to 232829.7
Date: 12/15/2012 18:18:14
PaaPoo
II.3
Overall Posts Rated:
394394
Kiitos onnitteluista ja hyvästä matsista.. Huh huh, pistit kyllä tiukaksi.. Mä luulin, et oisin sut saanut puhuttua rentoileen, mut taisit lukee noi läpät...?

Koitahan nyt saada jantteris myytyä ja sitä kautta jengin semmoseksi, ettet ainakaan tipahda! Tulee muuten ihan hiton nuiva ens kausi.

Mun jengi alkaa puhkumaan intoa.. Ketään vastaan mä sen käyttäisin... Vähän tekis mieli tiistaina kokeilla mut ehkä kannattaa viel säästellä...

From: Hegge
This Post:
00
232829.9 in reply to 232829.8
Date: 12/16/2012 11:49:56
Overall Posts Rated:
3535
Abbys kyllä kyntää tällä hetkellä syvällä... Ihmettelen, kun paperilla ainakin joukkue näyttää paljon kovemmalta!

Jompikumpi kysäsi jossakin vaiheessä ennakkosuosikkia nousuun. Mitä tässä itse tuli vähän skouttailtua, niin nostaisin Hypon aika vahvaksi kandinaatiksi nousian ennakkosuosikiksi. Finaali vastukseksi nostaisin bonebreakersin. Tosin asetelmat varmaan muuttuvat kauden edetessä, kun pelaajia myydään ja ostellaan. Saas nähdä kuka nousee, nousulippu taitaa olla tosin Paapoolla. ;)

NBAsta on pakko sen verran mainita, että Minnesotalla menee aika hyvin, siihen nähden heidän loukkaantumishuolistaan. Shved on pikkuhiljaan lunastanut hänelle antamiani odotuksia. Love oli aluksi vakuuttava, muutama peli on ollut nyt vähän hiljaisempaa, viimeyönä sivussa. Mainitsemisen arvoisia on ollut kyllä myös Pekoni ja Kirilenko. Molemmilla on tällä hetkellä vakuuttavat otteet! Rubion paluu antaa entistä enemmän syytä hymyillä. Kohtalaiset 9 passia 18 minuutissa, ei paha ekalta peliltä. On se kyllä mukava kattoa kun avauksessa häärii 5 valkosta! =)

From: kbasket

This Post:
00
232829.10 in reply to 232829.9
Date: 12/18/2012 10:26:33
PaaPoo
II.3
Overall Posts Rated:
394394
Äkkipäätä vois kuvitella, että Abbys hakee hyvää draftia... ;)

Totti, HyPo lienee tällä hetkellä vahvin mutta finaalissa oon vastassa minä... No ei, kait sitä vois yrittää pleijareihin, mut eipä oo vielä nousemaan.. Lipunhan varasinkin vasta ens kaudelle, mut sekotti kun lähit sooloileen... vai miten se nyt menikään..

Oot muuten ihan hyväsesti pärjännyt kakkosessakin, älä nyt sielläkin ala etuileen... Hyvän jengin oot kyllä itelles rakentanut, tuskin ainakaan tulee tuskaa säilyä.. Kolmas treenike sulla taitaa puuttua. Siellä onkin jo kauttaaltaan aktiivisempi meininki noin muutenkin, vähän kävin lukasees teidänkin foorumia. Hienoa muuten, että jaksat viel meitä mutalaisiakin käydä tervehtimässä. Ootellaan muutamia kausia ja noustaan möykkäämään ylimmälle... ;)

From: abe1234

This Post:
00
232829.11 in reply to 232829.10
Date: 12/19/2012 01:31:41
Overall Posts Rated:
2525
Noni nyt on saanu "palkkamonsteri" myytyy ja talouski näyttää jo plussaa.. huh huh mikä alku kausi. Joo yritin hakee sust voittoo ku kuitenki ollaa verivihollisii ni pistin kaikki peliin. Nyt pitää viel käydä tuol siirtolistal ja vähä myydä pelaajii meinaa näyttää vielki aika heikolta xd kauden tavoite: säilyminen sarjassa, heh heh ei olis uskonu enne kauden alkuu et näin tulee käymää. Ja draftiinkaa ei panosteta jote kyl on nyt paha pohjanoteeraus multa...

Heggelle: Jos kerran joukkue näyttää paremmalta mitä tulos kertoo niin missä on vika?? pitäiskö kääntyy ton abbys managerin puolee ;) En ollu käynykkää kattoo mite sul menee 2. dirres. Silmät oikee pyöristy ku näin et oot kakkosena, joku pitää olla nyt viallaa. Käyny hyvä tuuri ja päässy helppoon lohkoon ;)

Ja täl hetkel mun nousu näyttää olevan vast kolmen kauden kuluttuu jos kerra Paapoo ei viel täl kaudel nouse, meinaa on ottanu ison harppauksen mun eteen..

Ja sitten muihin aiheisiin, pitää kattoo nyt lähipäivinä Minnesotan peli. Katoin yhen pelin tos jo aik kauan aikaa sitte ja "pekoni" (heh heh) teki korinalla tuhoo hyväl prosentil. Ja nyt ku Rubioki on tullu takas ni mielenkiintonen joukkue, ku rosterist löytyy 4 pointtii, Ridnour,Rubio,Barea ja Shved. Jännä nähä mite roolitus menee.


From: Hegge
This Post:
00
232829.12 in reply to 232829.11
Date: 12/19/2012 10:33:02
Overall Posts Rated:
3535
Turhan hyvin pelit ovat kulkeneet kieltämättä :D ne muutamakin tiukka peli ollaan saatu käännettyä meille, katso viimeisin ottelu! Tässähän meinaa tulla hinku tehdä samat mitä tein viime kaudella ;) ei sentääm, tarkoituksena on treenata noita kahta potenttiaalista pelaajaa ja niiden avulla nousta sitten muutaman kauden kuluttua ylemmäs! Tietoisesti olen jättänyt kolmannen treenikkeen ulkopuolelle. Yhden paikan treenissä minuuttien on osuttava aika kohdalleen, että haluaa saada kaiken irti! Joten näin noihin kahteen on nytten tyytyminen =) tarkoituksena on siis edelleen pysyä sarjassa ja tehdä voittoa. Sitä kyllä tällä hetkellä tulee kivat n. 75k viikossa + cup. Tosin taitaa olla vielä nuosubuustia katsojamäärissä :D

Katsoinkin paapoo viimeisten peliesi arvosanoja, niin aika kivalta rupee näyttämään. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka tekisit samat perässä kuin minä ja jättäisit Hypon nuolemaan näppejään taas =) sillä edelleen pidän häntä numero ykkösenä nousua ajatellen. Mites Pekan treenaaminen sujuu? Näyttää aika samalta kuin Ukonsaareni kausi sitten, ainakin palkallisesti =)

Abbys: En usko, että pitää kääntyä managerin puoleen. Laskeskelin tuossa, että sinun olisi pitänyt voittaa kolme kuudesta arvosanojen puolesta. Yhdessä toki taisi sinulla olla heikompi yrittäminen, mutta kotiottelu. Eli laittaisin häviösi osittain huonon tuurin piikkiin. Minkä myös huomasin, niin sinun heikko pelin sujuvuus (Offensive Flow). En tiedä kylläkään pelaajiesi tasoa, mutta veikkaisin, että syöttämiset takamiehillä eivät ole kovin korkealla. Olenko oikeassa? Näin ollen et saa syötettyä palloa sisälle, eikä sisämiehesi saa otettua ratkaisuja. Uskonkin "palkkamonsterisi" kärsineen juuri tästä, eli et saanu kaikkia tehoja hänestä irti mitä oli otettavissa. <---- Yksi syy mikset pärjänny kentällä, mutta paperilla kylläkin. Nämä ovat vain mietintöjäni, joita ei kannata ottaa turhan tosissaan =)

Vielä Minnesotasta sen verran, että heti kun niitä meni kehumaan, niin joutuivat kahden pelin tappiokierteeseen. Neljän pointin rosteri kyllä mietityttää ja toivoisinkin, että Ridnourista luovuttaisiin. Hänessä kun on vielä kohtalainen treidiarvokin. Joukkue voisi hankkia vaikka kunnollisen puolustava/heittävä SGn. Kun Rubio, Barea, Shved eivät siinä kunnostaudu kovinkaan erikoisesti! Jos näin tulee käymään, veikkaan Rubion ja Shvedin ottavan minuutit ja Barean jäävän vähemmälle. Jos Ridnour jääkin, niin uskoisin hänen pelaavan avauksessa tai tulevan kuudentena kentälle.

From: Hegge

This Post:
00
232829.13 in reply to 232829.11
Date: 12/19/2012 13:55:38
Overall Posts Rated:
3535
Joo piti vielä kirjoitaa, et jotakin on kyllä pahasti vialla :D Lohko on ehkä hivenen kevyempi mitä viereinen, mutta suurin syy löytyy pelaajien ylisuorittemisesta. En millään olisi tuolla joukkueella uskonut olevani toisena tässä vaiheessa kautta! Ne muutamatkin tiukat pelit ovat kääntyneet kivasti minulle. Siitä kertookin ainoastaan muutaman pisteen olussa oleminen +- sarakkeessa. :D Eiköhän muut ala vihdoin pelaamaan minua vastaan, eihän nousia saa tällä tavalla mellastaa kakkosessa ;)

From: kbasket

This Post:
00
232829.14 in reply to 232829.13
Date: 12/20/2012 10:25:41
PaaPoo
II.3
Overall Posts Rated:
394394
Jeps, kyllä niiden kannattaa sut laittaa ajoissa kuriin tai muuten alat haaveileen ties mistä.. ;) Ihan mukavasti keräät kyll fyrkkaakin.. Tulee vähän muistikuvan perusteella kommentoitua, joten jos ajatus lentää...

Niin Pekkaa koskevaan treeniin aattelin jotain laittaa.. Ihan mukavasti on treeni sujunut. Syöttöä ja pakkia pitäs tää kausi treenata, niin päässe nippa nappa U21:n tavotetasoihin. JS, DR ja HD on kyllä hitusen yli vedettynä, et ihan pelimies varmaan heille tulossa... Itelle jos treenaisin, niin mentäis JR-treenillä nyt ja sen jälkeen pari poppia 1vs1 ja lopulla pakkia ja passia... "Valmis" ois varmaan sitten 23v... Ens kaudesta tulossa ihan mielenkiintoinen, kun Pekka ja toinenkin treenike alkanee olla ihan tarpeeksi kovia tälle tasolle, etenkin jos miettii loppu kautta.. Noh, ei mennä asioiden edelle ja Abbys voi hyvinkin olla kantona kaskessa.. Niin ja tiedä sitten itekkää, et jos saa uusia projekteja, niin kyllä niiden ehdoilla mentäis..

From: abe1234

This Post:
00
232829.15 in reply to 232829.12
Date: 12/20/2012 18:05:00
Overall Posts Rated:
2525
Huh huh katoin sun pelin, mikäs siin ku tuurii jätkält löytyy ;) Joo sul menee aika hyvin siel nytte, oo tarkkana ettei isommat pojat hyökkää sun kimppuun.. Ja jos otat viel sen 75k viikos ni jälleen kerra pitää onnitella!

Aika hyvin analysoit, asia on just noin niinku sanoit. Oon joutunu peluuttaa kahta omaa draftii, joille en oo antanu treenii pg/sg ja sen takii toi offensive flow on nii alhainen. Ku oon yrittäny maksimoida ton treenin ni sit joutuu kärsii.. Mut tein virheen siin et ois pitäny kauden alkuu ostaa selkee pointti eikä tota sentterii korkeel palkal. Helppo se näin jälkeen päin on sanoo ;) Ja nyt yritetää epätoivosest ettii sitä pointtii tuol siirtolistal ja ei meinaa millään löytyy... Ja sen takii oon kans varmaa hävinny noi "tiukat" pelit ku ei oo olly sitä jätkää joka pysty tuomaa pallon ylös ja laittaa sitä liikkeelle.

Ite en usko et ne luopuu Ridnourista(mun puolesta vois luopuakki, ku Rubioki palas) ja Ridnour on todennäkönen alottaja tai ainaki nii uskoisin. Ja joo vois ostaa toisen SG Brandon Royn vieree/tilalle mut en usko et ne minkäänlaisii muutoksii on tekemäs. Harmittaa ku Minnesota-OKC alkaa tunnin päästä ja omat harjotukset alkaa just sopivasti tunnin päästä :) no kyl niit pelei tulee ja menee!


From: kbasket

This Post:
00
232829.16 in reply to 232829.15
Date: 12/22/2012 07:50:36
PaaPoo
II.3
Overall Posts Rated:
394394
Jahans, aikooko se Abekin U21-treenariksi..? ;) HIENOA!!!

Mulla toivon mukaan on tulossa samaan ikäluokkaan pointti, sun oma kaiketi lienee tulossa SG:ksi.. Toivottavasti saat napatuksi ja vaikka tie on pitkä, niin uskoisin sen tuovan pienen lisän peliin...

From: abe1234

This Post:
00
232829.17 in reply to 232829.16
Date: 12/22/2012 17:52:00
Overall Posts Rated:
2525
Joo itseasias löysin pelaajan jo enne ku rubbercube laitto foorumille viestii siit ni nyt sit harmittaa et jos joku toine urpo tulee tarjoo siit sen takii :) mut mun omal draftil (Matti Montola) ois kans mahollisuus U21 ni ajattelin et alotan uuden projektin noitte kahen kans jos nyt vaan saan ostettuu Kvistin.

Ja niinku joskus aikasemmin kirjottelinki jo et ois kiva alkaa treenaa suomalaisii junnui ni nyt "toive" toteutuu ja tuo paljon lisä intoo tähän pelaamiseen!

Ja niinku sanoit et matka on pitkä ni ei se mua haittaa ku ei täs paljoo muutakaa oo innostavaa/mielihyvää tuottavaa, paitsi tietty matsit sua vastaa ;)

Last edited by abe1234 at 12/22/2012 18:05:19

Advertisement