Het was absoluut ook onverwacht voor mij. Hij zit al lang bij mijn team en staat meestal achter een betere speler van mijn eigen team en dan lager in de top10.
Zijn efficiency is dit seizoen wel erg goed dus mogelijk daarom. Ik heb de top4 eens vergeleken qua statistieken en denk dat hij misschien wel terecht #1 is.
Shooting:
Zie onderstaande statistieken. Ik denk dat Simeonov dichtbij komt met zijn 2.2 punten extra per wedstrijd en ook erg goede efficiency. Maar de efficiency van Widianto was wel echt absurd goed.
Widianto 479 Punten met 20.8 PPG. 58% op 2p, 56% op 3p. Samengenomen 61% eFG en 69 TS%
Dochen 444 Punten met 19.3 PPG. 49% op 2p, 37% op 3p. Samengenomen 51% eFG en 60 TS%
Simeonov 506 Punten met 23.0 PPG. 55% op 2p, 47% op 3p. Samengenomen 59% eFG en 66 TS%
Lobbezoo 436 Punten met 20.8 PPG. 56% op 2p, 33% op 3p. Samengenomen 55% eFG en 61 TS%
Assists, rebounds, steals, blocks:
Qua deze andere stats die de bijdrage aan een game laten zien steekt Widianto er denk ik ook bovenuit met zijn Rebounds. Lobbezoo zou ik hier de 2e plaats geven met zijn hogere assists maar ik denk dat het niet genoeg is om Widianto voorbij te gaan,
Widianto 3.2 Ass, 10.2 RB, 1 STL, 0.3 BL
Dochen 2.8 Ass, 5.4 RB, 1 STL, 0.3 BL
Simeonov 2.4 Ass, 3.1 RB, 0.6 STL, 0.2 BL
Lobbezoo 3.7 Ass, 5.5 RB, 1 STL, 0.1 BL
De bijdrage die maar weinig gevangen wordt met deze stats zijn hoe de defense was. Steals en Blocks geven maar een klein deel weer, dus als speler zou hij onder kunnen doen op dit gebied maar in de MVP stats wordt dat waarschijnlijk niet of weinig meegenomen.
p.s. dank voor deze mooie zondagochtend activiteit

. Mijn vrouw moest even lachen dat haar plezier met planten te vergelijken is met mijn plezier met cijfertjes.
Crunchy! If you eat fast enough