Ik zal proberen om mijn manier van trainen en hoe ik denk over bepaalde dingen ,hopelijk gaat het niet een te lang bericht worden

.
-Voordelen bij 1 positie is dat het veel sneller gaat dan 2 positie training het enige nadeel is dat je maximaal 3 spelers kan trainen.Nog een voordeel is dat er mogelijkheden zijn om je trainees voor U21 en wie weet later het grote NT kan spelen,met 2 positie training is dat onmogelijk.Je trainees mocht je ze ooit willen verkopen zullen veel meer geld opleveren,en misschien wel het belangrijkste is dat ze voor jou later echte key-players zullen zijn die overwinningen voor je zullen behalen.En dat heb je zeker nodig om in de DBA mee te draaien.
-Ik zelf, zoals je misschien weet heb 3 top -trainees ,en dan is het een kwestie om een trainings-schema te maken ,en de discipline opbrengen om je daar aan te houden.(En dat kost je wedstrijden en misschien moet je ook een stapje terug doen)Je moet er uiteraard voor zorgen dat de 3 trainees goed bij elkaar passen ,en dat is heel erg moeilijk .Maar als dat lukt heb je 3 basis-spelers zelf getraind en dat hoef je maar 2 aankopen te doen om je basis compleet te hebben.Mocht er 1 trainee op den duur er niet meer bij passen dan zul je hem moeten verkopen op het juiste moment om zoveel mogelijk geld binnen te harken.
Met 3 trainees is het idd 1x 48 minuten op de trainingspot en 1 x reserve bij een andere wedstrijd.
-Ik heb lvl 6 trainer omdat ik het geld ervoor heb en training gaat iets sneller. en het belangrijkste moet je uiteraard ook kwaliteit trainees hebben anders heeft zo'n trainer geen zin.
Last edited by primoss at 9/24/2017 12:30:40 PM