Ik  zal  proberen om  mijn manier  van  trainen en   hoe  ik  denk  over  bepaalde  dingen   ,hopelijk   gaat  het  niet   een  te  lang  bericht   worden

.
-Voordelen   bij   1  positie is  dat   het veel  sneller  gaat   dan   2 positie  training het   enige  nadeel  is   dat je  maximaal   3  spelers   kan  trainen.Nog   een  voordeel  is  dat  er  mogelijkheden  zijn  om  je trainees voor  U21 en   wie  weet  later  het grote  NT   kan  spelen,met  2 positie training  is   dat   onmogelijk.Je   trainees  mocht   je  ze  ooit  willen   verkopen  zullen    veel  meer  geld  opleveren,en   misschien   wel  het  belangrijkste  is  dat   ze voor  jou   later   echte  key-players  zullen  zijn   die  overwinningen  voor je  zullen  behalen.En  dat  heb  je  zeker  nodig  om   in  de  DBA  mee te  draaien.
-Ik  zelf,  zoals   je  misschien weet   heb   3 top -trainees ,en  dan  is    het  een  kwestie   om   een  trainings-schema  te  maken ,en  de  discipline  opbrengen   om   je  daar  aan te  houden.(En  dat kost    je  wedstrijden   en  misschien  moet   je  ook   een stapje terug  doen)Je  moet  er  uiteraard  voor  zorgen  dat   de  3  trainees goed  bij  elkaar  passen ,en  dat   is   heel  erg  moeilijk  .Maar  als  dat  lukt   heb  je   3  basis-spelers zelf  getraind   en  dat   hoef  je  maar    2   aankopen  te  doen om    je  basis compleet  te  hebben.Mocht er   1  trainee   op   den  duur  er  niet   meer  bij  passen   dan  zul je  hem  moeten  verkopen  op  het  juiste  moment  om  zoveel  mogelijk  geld  binnen te  harken.
Met  3  trainees   is  het  idd   1x  48  minuten  op de  trainingspot   en   1 x reserve    bij   een  andere  wedstrijd.
-Ik  heb  lvl  6 trainer omdat  ik  het  geld  ervoor  heb   en   training  gaat  iets  sneller. en   het  belangrijkste moet   je  uiteraard  ook   kwaliteit trainees  hebben  anders   heeft  zo'n trainer  geen  zin.
Last edited by primoss at 9/24/2017 12:30:40 PM